DÜN'ÜM-BUGÜN'ÜM-YARIN'IM

0 0 0
                                    

baþkalarýnýn birgünü nasýl geçer bilmem ama benim bir günümü anlatayým bakmayýn buralarda takýldýðýma aslýnda çalýþan birisiyim. buralara takýldýðýma bakmayýn derken uygulamaya küçümsemek gibi bir amacým yok fakat daha küçük yaþlara hitap eden bir uygulama olduðu için bu cümleyi kurmam. bugün günüm kadar yoðun geçiyorki þuan bu yazýlarda iþ bahanesi olarak yazýyorum. yorgun oluyorum fakat iþ tempom beni ayakta tutuyor ben belki bu kadar çalýþmasam hayatta veya ayakta kalamam tempomu seviyorum ama bazen kendime yoruldum diye nazlanýyorum herkes benim gibi olur bazen.kjzhfdkjfjes random atamam sýkýntý deðildir sanýrým sizn içinde bazen bu kadar yoðun bir iþte çalýþmasam acaba ne iþ yapardým diye düþünüyorumda sanýrým ben evde oturup televizyon telefon bakan insanlardan olamýcak gibiyim bazen hafta sonu tatillerinde bile evde durmak yerine çalýþmak istiyorum. evde acele acele yemek yapmasýný bile çok seviyorum ama baþkalarý gibi yavaþ yemek asla yapamýyorum. yapým okadar hýzlýki yavaþ davranamýyorum. ilerleyen zamanlarda size iþ detaylarýmý daha detaylý anlatcam merak etmeyin kötü iþler deðil...

gece eve geldiðimde hiç uyumak istemiyorum sabahlara kadar ders çalýþan öðrenciler gibi veya sabah a kadar kafasýnda senaryo kuran senaristler gibi oluyorum sabah ise asla uyanmak istemiyorum ama uyanýp cývýl cývýl giyinip dýþarýda uçuþan parfüm kokularý beni yataktan kaldýrmaya yetiyor.

düzenli olarak yaptýðým bir sabah kahvaltýsý saati saatine tutan bir akþam yemeðim yok ama geçte olsa erkende olsa okadar güzel deðiþik tatlar yapýp yiyorum belkide beni farklý sunan þey budur ama sanmýyorum ben yaþ oalrak küçükkende ayný þeyleri hissediyodum ayný el becerisi ayný kafa yapýsý yada þöyle bi kelime daha uygu olacak "ayný düþünce" beni ben kýlan þey olabilir neyse uzatmýcam iki gün içinde sararsa daha fazla konuþabilirim çünkü yapýsal olarak konuþmayý seven biriyim teþekkürler yarýn görüþürüz. isterseniz...

her güne bir günlük..	Where stories live. Discover now