Pisze to o ogierze rasy fryzyjskiej ale bez problemu można zamienić ten opis na opis 16 letniego chłopaka do realu czy opis klaczy do stada.
=-=OPISY TIME=-=
(Imię) - Jest wysokim, dobrze zbudowanym ogierem o długiej puszystej grzywę pod która skrywa się blizna na całą długość szyi . Ma gęstą, miękką i przede wszystkim zadbana sierść - Zawsze jest spokojny i opanowany, trudno wytrącić go z równowagi - nie należy do tych przyjaciół którzy codziennie sie odzywają i spędzają mnóstwo czasu razem, za to będzie pierwszym który sie zainteresuje jeśli cos sie komuś stanie i pierwszym do pomocy czy obrony słabszego, nawet jeśli miałby zaryzykować swoim zdrowiem.
(Można też napisać to w o wiele krótszej formie a znaczy prawie to samo - stara sie oferować swoja pomoc jeśli tylko ma taka możliwość)
- każdy otrzymuje od niego szacunek na jaki zasługuje, nie ocenia on po okładce - Mimo tych wszystkich cech, ma dosyć mroczna przyszłość i pełno demonów przyszłości w głowie których nie potrafi sie pozbyć, czasem poprostu idzie na,,spacer" wracając późnym wieczorem bądź następnego dnia. W tym czasie układa swoje myśli lub poprostu próbuje się opanować i odpędzić chociaż na chwilę demony. - Szybko nudza mu sie miejsca, dlatego tez jest podroznikem.
Zaledwie kilka dni temu przybył do(miejsce w którym odbywa się zabawa. Jeśli to Dolina ukrytych dinozaurów lub zielona Dolina, można poprostu napisać Dolina, jeśli to zapomniane pola lub pola everwind można napisać że zaledwie kilka dni temu przybył na te pole)
i, poki co nie zobaczył tu żywej duszy... - RWZ
(Reszta w zabawie - to znaczy że o reszcie informacji, reszcie cech charakteru postaci można będzie się dowiedzieć podczas zabawy)
Altruista to osoba która chce by innym było lepiej niż jej samej. Za swoją pomoc innym nie oczekuje żadnych pochwał, robi to bezinteresownie.
CZYTASZ
Inspiracje do opisów w zabawach | Star Stable Online
RandomHeja! Chyba tytuł mówi sam za siebie. W tej książce chce powiedzieć się z wami moimi opisami