Har fått inspiration från en kompis noveller som hade väldigt många detaljer, så jag har nu smått skrivit om denna men med ännu mera detaljer & försöka göra så man verkligen får upp en bild i huvudet. Planen är sedan att jag ska göra så med alla.
Jag går in i din lägenhet samtidigt som du går
in efter, stänger & låser dörren bakom dig. Jag böjer mig ner för att knyta upp skorna & du kan inte släppa blicken från min röv.Jag fortsätter in i lägenhet genom hallen & visar mig själv runt. Toaletten till vänster, köket rakt fram, sedan kommer sovrummet/vardagsrummet till höger. Jag får direkt upp sexställningar i huvudet på ställen där vi kan ha sex senare runt om i lägenheten.
Jag lägger mina grejer på sängen sedan går jag till hyllorna i "vardagsrummet" & börjar kolla på dina spel, böcker, prylar & allt vad du har. Jag vänder min blick mot dig, du står vid dörr-öppningen & svarar nervöst "aa här bor jag"
Jag skrattar lite, vänder mig om & går mot sängen. Jag böjer mig fram för att hämta något ur min väska & jag känner direkt din intensiva blick mot min röv, såklart jag försöker teasa dig & göra dig kåt.——
Vi sätter oss i soffan framför tv:n, vi börjar prata, spela Super Mario Party & dricker alkohol.
När kvällen börjar närma sig hämtar vi lite snacks & dricka för att sedan sätta oss framför en skräckfilm.
Under filmens gång har du haft din arm runt min axel, medans jag haft min hand på ditt knä. Vi har båda hoppats på att någon ska ta första steget fast ingen av oss vågar, det har känts lite stelt & pirrigt, men stämningen har varit minst sagt sexuell i luften. Det enda vi båda kunnat tänka på är hur vi bara vill slita av varandra kläderna & nudda varandras nakna kroppar.
Det enda jag fantiserat om under hela filmen är hur jag bara vill sätta mig gränsle över dig, hur vi hånglar sönder med varandra medans jag håller mina armar runt din hals & du håller dina händer på min röv.
Att jag börjar torrjucka mot dig & vi båda får ut små stön. Hur man märker att båda bara vill slita av varandras kläder. Du märker att jag blir alldeles våt & jag börja känna din kuk växa under mig, du börjar sedan klämma på mina bröst & jag börjar röra min hand ovanför dina byxor.Du drar ner dina byxor & sedan drar du av mig mina byxor. efter det sätter jag mig på din vad jag märker extremt stora & sköna kuk.
Jag brister ut ett stön samtidigt som du lutar huvudet bakåt & brister ut ett stön med.
Du sätter dina händer på mina höfter & ser till att jag hoppar upp & ner på din kuk.
"Fuck vad skön den är" tänker jag."Fuck vad jag hade velat att detta hände nu" tänker jag medans vi kollar klart på filmen.
——
När filmen börjar närma sig sitt slut så är det dags att bege sig till sängen för att sova, men i själva verket hoppas varken jag eller Wiktor det. Vi vill såklart göra annat..
Du går ut i köket & ställer tillbaka snacksen & drickan medans jag borstar tänderna. Efter det går jag & ställer mig vänd mot sängen & håller på med mobilen medans jag väntar på dig. När jag vänder mig om står du där mitt framför mig, vi står så nära så att man nästan kan höra varandras tunga djupa andetag.
Jag kollar dig upp & ner, sedan upp igen "så lång & så så snygg" tänker jag, samtidigt som jag blir röd i ansiktet & helt pirrig i kroppen.
Du kollar mig djupt i ögonen med lust & tänker "shit vad söt hon är, men fuuuck vad jag vill ha henne avklädd just nu"Vi kollar nu varandra i ögonen & jag har lagt märke till din gråa mjukisbyxor, fan vad sexigt det är & hur jag ser siluetten av den.. tankarna gå knappt att styra länge.
YOU ARE READING
Tinderdejten
RomanceMaya åker till Wiktor för att träffa honom för första gången efter dem börjat prata på tinder.