Единадесета глава

1.4K 79 6
                                    


- Хей Найл, виж - каза момичето и задърпа русокосия към една от много шатри. - Хайде да играем, който оцели всички мишени втори, купува сладолед на победителя - каза Катрина с огромна усмивка на лице. След което подаде ръката си напред и зачака Найл да я хване и стисне.

- Съгласен. - каза момчето засмивайки се. Двамата застанаха един до друг. Найл плати на отегчения мъж, седящ зад щанда, който най-после им подаде по един газов пистолет. Мъжа натисна някакъв бутон, който отброяваше времето им, няма и секунда след като чуха апарата да произнася "старт" и двамата започнаха да стрелят по мишените.

След шест секунди Катрина бе олучила всичките девет мишени и остави пистолета на плота пред нея, тя погледна към Найл, който тъкмо бе застрелял последната. Продавача ги гледаше с отворена уста и ококорени очи. Не можеше да повярва, че няквакви осемнадесет годишни хлапета олучиха деветте движещи се мишени и то всяка от тях в центъра и от горе на всичкото го бяха направили за нищожните шест-седем секунди. Попринцип на щанда идваха двойки, като момчето отчаяно се опитваше да впечатли момичето, но това се случваше твърде рядко.

- Ъмм... поздравления госпожице, вие спечелихте. - каза той и подаде на Катрина един голям плюшен октопод.

- Не се занимавай с кралицата! - каза силно тя на Найл и се засмя.

- Отивам за сладолед чакай ме тук - каза също смеейки се синеокия и се замъкна към недалечната количка.

Найл и Катрина бяха вече от три часа в увеселителния парк. Бяха го почти обиколили целия. И двамата си прекарваха чудесно, говореха си много, смееха и най-вече ядяха каквото видят. Нямаше сергия или количка с храна, от която да не са си купили нещо.

Катрина седеше отстрани на шатрата, в която бяха до преди минута и чакаше Найл. Замислила се усети ръка върху задника си и моментално след това чу глас.

- Хей сладкишче сама ли си? Искаш ли компания?

Катрина пусна плюшената играчка и се обърна назад, хващайки ръката на момчето, което си бе позволило да я пипне. Тя я изви назад, а след това и нагоре, карайки момчето леко да приклекне от болка. Щом си мислеше, че му е достатъчно тя тръгна да го пуска, но тогава той се поизправи и със свободната си ръка и' удари силен шамар, който накара главата и да се завърти в противоположната посока от тази, от която дойде удара.

Queen of Hell {Niall Horan}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora