Byl pátek večer, cca 5 hodin. Můj strejda který měl ke mně velkou lásku se na mě těšil a já na něj taky. Až můj strejdníček Míšok dojel tak jsem ho šel přivítat mým sladkým pocákaným polibkem, úplně mi táhlo z huby po hovnem a smradlavých sračkách, můj strejda je starej kašlavej a plesnivej šulin.. Ale to ho dělá speciálního, má dobrýho pinďoura!! Rodiče nebyli doma tak jsem se strejdou zamířil přímo do šukací místnosti. Sedl jsem si na postel a svlékl jsem si kalhoty, strejda si rozepnul pásek kterým mě věčně u análního sexíku bije, naslinil si péro, otočil mě a zajel se svým paviánem do mé malé roztrhané dírky od jeho masivní klády, moc se mi to líbí když mi nakládá tak silně. Začne mi násilně nakládat můj análek a já začnu pěkně nahlas vzdychat. Vystříká se do mě a potom mi to vylízne i s kousky hoven. ''mm máš sladké hovna, nebude to mojí spermii?'' *zakývu hlavou jako znamení že ano, jsem zadýchaný malý ušánek který už ani nemůže mluvit z toho jak má roztrhaný análek. Zeptá se mě znova, ''chceš naložit ještě jednou?'', *zakývu hlavou že ne* ale ho to nezajíma. Začne mi znova nakládat ale já už to nezvládnu, omdlím ale ho to furt nezajímá, využívá mě teď jako jeho šukací panenku, až se rozhodne jet domů, zabalí mě do pytle, hodí do kufru a jede k němu domů kde má v plánu mě zase využít.
Od té doby strejda Míška nesnášim, zabil mě.