Çaresizlik

41 3 0
                                    

Kaldım yine cağresiz umutsuz bekliyorum apartman boşluğunda birisi gelir halimi hatrımı sorar diye . Henüz 6 yaşındayım hepiniz anneniz babanızla güzel güzel dolasırken apartman bosluklari idi benim tek arkadasim tek dostum 'Kurt' Adlı köpekdi bir cok insandan fedakar bir cok insandan huzurlu ve herkesten cok iyimser. Bircok Yalan dolan insanlar tanıdım ben hepsi zamanı gelince gitti . Büyüyemedim ben be . Ufacık yaşta olgunlaştım çocukluk diye bi hikayem yok benim . Onun bunun elinde büyüdüm be kardesim. Ne kaybetcek biseyimiz vardi bizim, Nede kazancak. Yüzümüzden eksik olmadı gülüslerimiz hep kardes dediklerim arkamda durdu. Onlar sayesinde biseyler elde ettik . Siz babanızla top oynarken ben kimsesizce mahallede bir köşede babamın gelmesini bekliyordum. Sokaktan anneniz cağrırken girmek istemezdiniz ya . Keske benim annem cağırsaydıda girseydim umutlarina kapılırdım. Dedim ya erken ögrendim hayati . Yok olmadı gülüslerim yüzümden . Ben hep yalnizliklara alıstım birisinin yokluğu koymaz bana . Cebimde 1 liranin olmadığı zamanlar gördüm ben dostluğu . Ufak yasta başladık biz 'Ahmet amcadan seker araklamaya ' büyümek istemedik biz hayallerimiz vardı . BEN POLIS OLMAYI ISTERDIM HEP O BASKA BISEY O FARKLI SIMDI KIMISI BASKA YERDE KIMISI ORDA BURDA KALDIK ISTE BIZ YALNIZ BASIMIZA YINE GELENLER GIDENLER OLUYOR HAYATIMIZA ONLARI UGURLUYORUZ HERDEFASINDA. SEVGIDEN BASKA VERICEK BISEYIMIZ YOK BIZIM . ANLIK YAŞAYAN ADAMLARIZ BÜGÜN KARNIMIZI DOYURALIM YARIN ALLAH KERIM . Bizimki yoldan geçen adamdan 1 lira istemekti en büyük mutluluk . Ben bilmem oyuncaklarla oynamayi , bilmem ben mario vb ateri oyunlarını . Dedim ya yalnız kimsesiz büyüdük biz . Bana bakan kadının evine giremezdim ben korkudan yine üstüm kirli diye laf yapar diye siz sanslıydınız hep anneniz 'Afferim oğlum' diyerek teselli ederdi sizi . Beni ise terlikle döverek diyorum ya siz çocukluğunuzu yaşarken ben büyük adam rolü oynadım . Dayımı severdim ben en çok arkadaşım gibiydi o benim en sevdiğim yemekti benim makarna , 'sevdiğin var gel derdi ' en büyük mutluluktu benim icin makarna . Dayımı da kaybettim ulan ben en sevdiğim adam da gitti benim . Daha caresiz kaldım . Kimsesiz bitkin henüz 6 yasinda bu durumdaydim ben . Mahalle maclarında kanamaktı dizlerimiz bizim icin en büyük acı bilmezdik biz acıyı. Mahalle de ögrendik biz anne kız kardeşe küfür edilmiyecegini . Kavga da ögrendik biz en delikanli kardesi . Mac kartlari oynarken araklamayi . Mahallede ögrendik top oynamayi .

SIZLERIN EN GUZEL GECIRDIGI COCUKLUK YILLARINI HAYALLERLE DUSUNCELERIMIZLE GECIRDIK . SIZIN SUAN GUVENCEGINIZ KARDESINIZ BILE YOKKEN BENIM COK SAGLAM BEBEKLIK KARDESLERIM VAR BEBEYKEN OGRENDIK KARDES BIZ HAYATI .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CaresizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin