8

147 5 0
                                    

Lando Norris

Mikor a lány odadobta nekem a kulcsát meglepődtem hogy ilyen könnyen megbízik bennem. A kulccsal a kezemben beszálltam a liftbe és elindultam a negyedik emeltre. Beléptem a szobájába és egyből megcsapott a lánynak a finom vattacukros parfümének az illata.Kicsit körbenéztem a szobában majd lefeküdtem a lány ágyára. Amint lefeküdtem elkezdtem nyomkodni a telefonom,de a lány éjjeliszekrényén megpillantottam egy kissebb fajta kést mellette egy véres zsepivel,egyből rosszra gondoltam.Bántja magát vagy ezek miért vannak itt,gondolkoztam magamban.Majd elmondja Laura ha szeretné. Kattant az ajtó és egy nagy mosollyal az arcán Laura lépett be a szobába és ledőlt mellém az ágyára.

-na,ki lenne tökéletes színész-kérdezte a lány,én csak hülyén néztem rá mert nem értettem mire gondol

-eljátszottam, hogy beteg vagyok,hogy veled tudjak menni és ne az ostályommal várost nézni-mondta boldogan Laura

-hát akkor megyek öltözni és indulhatunk-mondtam neki és átmentem a szobámba átöltözni

Kovács Laura

Lando kilépett a szobámból és én is elkezdtem készülni.Felvettem a McLarenes pólómat amit még valamiért bedobtam a táskámba amikor pakoltam. Plusz felvettem egy fekete rövid nadrágot.Feltettem egy enyhe sminket,barna hajamt szabadon lógni hagytam és felraktam a fejemre a Ray-Ban napszemüvegem.Kilépve az ajtón Lando már ott állt. Kulcsra zálltam az ajtót és a fiúra néztem aki már engem nézett.

-jól áll a narancssárga-kacsintott rám

-indulhatunk?-kérdeztem

-irány a pálya-mondta miközbe beszálltunk a liftbe

A parkolóba sétálva megálltunk egy feketés-kék Ferrari 765LT Spider elött.

-Lando biztos vagy te ebbe-néztem a fiura

-tele van az egész város paprazzikkal,és a te kocsidat mindenhol felismerik-mondtam

-engem nem zavar,ha téged sem-nyitott ki nekem a kocsi ajtaját

Végülis mi baj lehet belőle,szálltam be a kocsiba.Körübelül 20 percre volt a pálya a szállodától de a forgalom miatt volt az 30 is. Mi az egész utat végi beszélhettünk és ezek után mondhatom hogy Landoval nagyon jó barátok lettünk.

Ártatlan kívánság/Lando Norris f.f/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora