37.

131 8 0
                                    

Anderhalf jaar later

Ik loop de trappen af en wandel meteen naar de woonkamer waar ik Farid tegen kom aan de eettafel. 

'Farid, ik ga naar de stad.' Hij kijkt op en meteen legt hij zijn balpen neer en trekt hij zijn bril af. 

'Alyssa wat heb jij nu weer aan?' Ik kijk meteen naar mezelf. 

'Wat heb ik aan? Farid overdrijf je niet een beetje? Ik heb letterlijk niets verkeerds aan.' Hij moest altijd wel iets vinden om commentaar te geven over mijn outfit. Kijk dit is letterlijk hetgeen dat ik aan heb: 

Hier kan hij toch geen haat op gooien? Een complement zou me wel goed kunnen doen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hier kan hij toch geen haat op gooien? Een complement zou me wel goed kunnen doen. 

'Alyssa, je rok is te kort, is dat wel een rok? Of is dat een jurk?' Zegt hij terwijl hij goed probeert te achterhalen of het een jurk of een rok is. 

'Een rok, Farid.' 

'Oke, sinds het een rok is, Alyssa, ga terug naar boven en trek een legging eronder aan, of- of weet je, je kunt perfect een jeans aantrekken met die coltrui van je.' 

'Farid, je overdrijft, ik ga dit echt niet aantrekken.' 

'Alyssa, je gaat echt niet met zo'n kort rokje naar buiten, je weet zeer goed dat ik daar niet tegen kan.' 

'Oké, kijk-' Ik trek meteen mijn jas dicht en knoop mijn jas dicht. Nu zie je helemaal niets van vel, beterrrr????

'Voila, nu zie je helemaal niets.' 

'Wie zegt wel niet dat je jouw jas opentrekt wanneer je buiten bent?' 

'Farid, doe normaal, vraag mij ineens om in een vuilzak rond te lopen.' 

Hij zucht diep en knikt dan goedkeurend. 

'oké, bij deze is het goed. Waar ging je ookal weer?' Zie je, hij was te gefocust op mijn outfit dat hij weer altijd niet luistert naar wat ik aan het zeggen ben. 

'Ik ga naar de stad.' 

'Oke, veel plezier. Ga je in je eentje?' 

'Ja, het is lang geleden dat ik geweest ben dus ja.' 

'Oke, veel plezier.' Hij neemt zijn bril weer en zet zijn bril weer op. 

'Ga je hier blijven werken?' 

'Ja.' Antwoordt hij terwijl hij terug naar zijn documenten kijkt. 'Ik heb veel papier werk en het is bijna facturatie dag dus ik heb wel een hoop te doen.' 

'Moet ik thee of koffie voor je maken?' 

'Nee, dat is niet nodig.' 

'Oké, veel succes nog.' 

'Moet ik je anders brengen?' Houdt hij haar meteen tegen met zijn woorden. 

'Nee, nee, ik ga met mijn auto, je hoeft geen moeite te doen.' 

Until you. VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu