Az üzenet megkapása után Caity sokat kezdett gondolkodni mi lehet ez. A cím egyértelműen egy helyszín, de Ray viselkedése furcsa volt és nem mindennapi. A nézése, a szavainak a hangsúlya, valahogy nem a tőle megszokott viselkedés volt. A gondolkodást Hunter zavarta meg ahogy bement a konyhába.
-John és Veronica kapcsolata jól alakul. Nemrég találkoztam Johnnal. Üdvözöl téged.-mondta Hunter miközben lépésenként haladt be a konyhába és Caity elé állt, hogy megcsókolja.
-Örülök nekik!-mondta vidáman a csók után Caity.-Találtál munkát?-kérdezte kíváncsian.
-Á! Nem! Raynek igaza volt. A 118-as csapatból senkit nem hajlandóak felvenni rendőri állásba.-mondta csalódottan Hunter amire Caity nem nagyon reagált.-Minden rendben?-kérdezte Hunter kicsit aggódva.
-Persze!-vágta rá.-Sajnálom a munka dolgot!-mondta Caity.
-Valami gond van? Felrakjalak a pultra és szexeljünk egyet?-kérdezte egy perverz mosollyal Hunter és megragadta Caity derekát.
-Nincs és nagyon jó lenne a szex, de most Rayen jár az agyam.-mondta nevetve Caity.
-Én próbállak beindítani és te a főnöködre gondolsz?!-mondta meglepetten Hunter és nevetni kezdett.-Nagyon egy huncut lány vagy te!
-Jó de ez most komoly! Küldött egy címet is és még nem láttam ilyennek.-mondta Caity.
-Jólvan!-mondta egy sóhajjal Hunter és a pultnak támaszkodott.-Mesélj mi volt!
-Hát nagyon fura volt az egész. Viszont küldött egy címet. Elmehetnénk oda!-mondta határozottan Caity amire Hunter mosolyogva közelítette meg.
-Én inkább beléd mennék!-mondta perverzen Hunter és vadul megcsókolta Caityt.
A vad csók után a lány tekintete egyenesen Hunter szemeire szegeződött. Mindkettőjük szemében ott a vágy és újabb csókba kezdtek. Ez azonban már vadabb volt és szenvedélyesebb. A csók közben Hunter felültette Caityt a pultra és alul vetkőztetni kezdte. A nadrág és a bugyi levétele után letolta a nadrágját és az alsóját és merev szerszámát a lány lába közé illesztette. A csókot ekkor felváltották Caity nyögései. Hunter egyre hevesebben mozog a lányban és egyre mélyebbre tolja magát. A pult asztala kissé már remeg a gyenge beszerelése miatt és halkan hallani lehet ahogy a falnak ütődik a széle.
-Ez tényleg kellett!-mondta egy sóhajjal Caity amibe a végén belenyögött és megcsókolta szerelmét.
Hunter a bal kezét a lány csiklójához érintette és dörzsölni kezdte gyengéden amivel csak jobban nedvesítette Caityt. Percekkel később a pár mindkét tagja fáradni kezdett és Hunter is halk sóhajokat adott ki. Caityt teljesen elöntötte az öröm és pillanatokon belül Hunter kihúzta, hogy a lányra élvezhessen. Az élvezetek után összeérintették homlokukat és lihegve néznek egymásra. Caity egy pillanatra lenézett és nevetni kezdett a sóhajok között.
-A pólómra élveztél.-mondta nevetve Caity.
-Máskor majd leveszem rólad. Úgyis szeretem a tested minden értékét.-mondta mosolyogva Hunter és együtt kezdtek nevetni.
-Na megnézzük a helyet? Most már úgyis levezettük a feszültséget.-mondta Caity egy mosollyal.
-Oké!-egyezett bele végül Hunter.
Caity leszállt a pultról és átvette a pólóját. A címet beütötték a GPS-be és autóval mentek oda.
Az épület egy átlagos ház. A postaládákból kiderült, hogy Ray is itt lakik. Az emeletes ház második emeletén bekopogtak Ray lakásába, aki meglepetten nyitott ajtót a párnak.
YOU ARE READING
Tiltott Érzelmek |18+|
RomanceCaity Slayer egy különleges csapat vezetője. Egy napon új tag érkezik csapatába, aki felé olyat érez amit nem szabadna. A tiltás ellenére meg kell próbálnia fékeznie magát, de a fiú ezt egyre jobban csak megnehezíti.