Itt vagyok. Meg tettem ez a nehéz lépést ott hagytam a múltat hogy előre nézzek a jövőre ahogy ő is kérte és most itt vagyok Londonban hogy újra kezdjek mindent és mosolyogva fedezem fel a világot amit olyan nagyon rég ki akartam zárni az életemből.
Fel kaptam azt az egy hátitáskot amit magammal hoztam és a reptérről gyalog indultam meg a lakásomra el haladtam parkok mellett amik nagyon is tetszettek meg néztem a nevezetességeket közben oda kellet figyelnem hogy a fekete nap szemüvegem ne csússzon le a helerokrémiás szemeímről Amikor már csak pár sarokra voltam a lakásomtól egyik sikátorból fura zajokat hallottam eléggé kiváncsi lettem ezért közelebb mentem hogy jobban halljam
1.idegen- gyorsan add be neki a nyugtatót.-
2.idegen- nem olyan egyszerű az egyfojtába mozog ha erősebben fogdnád egyszerűbb lenne.-
A ház sarkáról be néztem és akkor még láttam hogy egy nagyon ismerős 4-5 éves kislányt akarnak be nyuktatózni gyorsan le dobtam a táskám neki futásból fején rúgtam azt az embert aki fogta a kislányt ennek az eredménye az lett hogy a pali elesett így a gyerek szabad lett akit én fel kaptam és el akartam futni de a sikátor bejáratánnál még két férfi jelent meg le néztem az ölemben síró gyerekre és itt döndötem oda mentem a falhoz le raktam oda a kislányt elővettem a szemkötömet amit a repülőn használtam és az MP3 lejátszómat.
- kicsi most be kötöm a szemedet és füledet is be dugom vissza jövők érted ne vedd le ezeket addig rendben.- a kislány csak bólogatott én gyorsan rá raktam a szem kötőt és a fülhallgatót egy nyugtató zenét kapcsoltam neki és ott hagytam a fal tövében.
- és most ti jöttök fiúk hogy merészeltek hozzá nyúlni az unoka húgomhoz ezért meg haltók.- közben le vettem a nap szemüvegemet így láthatóak lettek a felemás szemeim ( bal:ég kék, jobb:vér vörös ). A szemüvget el rakva ezzel egyidejűleg meg indultak a fiúk.
- hát kedődjék a játszma- vigyorogva be álltam a kezdő pozícióba.(1,5 órával később egy másik hejen)
Baker street egyik lakásához most ért két kécségbe esett és veszekedő alak mikor be lèptek az ajtón az aki elöl ment meg torpant így a mögötte lévőt is meg állitva .
- Jhon vér foltok vannak a padlón.- mi után a másik is látta a vér foltokat amik a lépcsőn is úgyan úgy láthatóak egy percet se hezitálva fel szalatak a lépcsőn közbe figyelve hogy merre folytatódik a vér ami egészen a lakásuk ajtajáig tartott ahol egy újabb meglepetés várta öket egy 20 éveit taposó albino nő akinek fehér ingjét és kopottas fekete farmerját vér borít és egy szemkötös barna hajú rózsaszin ruhába öltöztetett kislány ült az ölében akit ovon magához ölelt. Hirtelen előre bukó fejét fel kapta és velénk kapta fejét így láthatuk a törött nap szemüveget ami láttatni engedte az egyik ég kék szemét még a másik szemét teljesen eltakarta.
- nem akartam hogy így lásson így inkább rajta hagytam a szemkötött de az ide úton elaludt de előtte el mondta hogy hol lakik így ide hoztam nincs semmi baja.- egy kis szünetet tartott és rá nézett Jhonra.- Nem hagytam hogy át élje amit én azt nem tudtam volna el viselni..... Bátyó álmos vagyok most már rád hagyom őt.- ez után ellazultak a kezei amik le csúsztak a kislány hátán és már csak az egyenletes szúszogását lehetett halni Jhon fel ébredve a meglepetségből gyorsan oda ment a nőhöz elenörizte a pulzusát ès felèm fordult.- Sherlock gyere segíts be vinni öket el kell látnom Rose sebeit.- Sherlock életében először nem értett valamit hiszen a kislánynak semmi baja nem volt de aztán rá nézet a nőre.
- honnan ismered ez a nőt Jhon.- kérdezte miközben oda ment hogy fel vegye a kislányt és a barátja kezébe nyomja akinek e tette miatt értetlen arcot vágott. Sherlock közbe óvatosan ölébe vette talán ájult nőt.
Jhon:- ő Rosalia Watson a kishúgom.- mondta közben be lépet a lakásba és ment utána a nyomozó is.
És ez után a nap után mingyájuknak meg változott az élete
-------------------------------------------
Na hát hellóka gondoltam meg próbálkozóm egy íjennel hátha jó lesz majd még fog íjen kis valami jönni a hibákért bocsi ez is egy íjen agy menés nálam ha meg úgy is eszembe jutott gondoltam le írom már és hogy ne csak erröl legyen szó. Volt/van nektek olyan ismerös/barát/családtag aki csak a hülyeséget tudja mondani és ha teheti mindenbe bele szól abba is amibe semmi köze? Ha igen commetbe hogy mibe szól/szólt bele hát ha jóbb lesz utána neked is ha ki íród magadból. Ja és vélemény hogy mijen lett ez a valami talàn hívhatjuk bevezetőnek.
Sziasztok bàrànykàk