Artık yapabileceği tek şey Cassian ve Ramote'nin kara büyüyü bozmasıydı.
Ancak orijinalde nasıl engellendiğini düşündüğünde, söylediği gibi yapması gerektiğini hissetti. Orijinalde Elysia, Revos'u öldürmeye ve Peloit'e kara büyü ile müdahale etmeye çalıştığı için işler ters gitti.
Peloit'i durdurabilecek bir el olmalıydı...
“Ve kara büyünün hayat pahasına olduğunu söylediler. Ancak Peloit'in kullandığı kara büyü pek de öyle görünmüyor.”
Lumiere'i bir kez daha ziyaret ederken duyduğu bir hikayeydi bu. Kullandığı büyünün onların ömrünü kısaltacağını duymuştu.
"Gerçekten de olabilir, yaşam karşılığında."
Kara büyü kullanımı uğruna haksız yere kurban edilenlerin sayısı az değildi.
Elysia bunun daha güçlü bir gücü veya kara büyünün hangi koşullar altında etkinleşeceğini göstermek için bir deneyde kullanıldığını biliyordu, ancak bu sadece kara büyü kullanmak için bir koşul olabilirdi.
Ramote'nin getirdiği verileri aldı ve sözlerine devam etti.
“Yaşam gücünün büyüyü yapanın mı yoksa başkasının mı olduğu gerçekten önemli değil…”
"Bunda bazı gerçekler var. Peki ya İkinci Prens'in kullandığı büyü aynı zamanda yaşam gücü pahasınasa?"
“Benim için geçerli değil.”
"Bu bir kumar gibi görünüyor."
Elysia omuzlarını silkti. Şu anda kara büyüyü kullanmanın tek yolu, ellerindeki verilerdeki büyü çemberlerini kopyalamaktı.
"Ateş yakmak gibi basit bir büyünün kara büyüyle başarıya ulaşmasını sağlamaya çalışıyorum."
“Zaten yöntem yanlışsa başarı olmayacak, peki düzelecek mi?”
"Bu olabilir."
"Araştırma güvenli bir aralıktaysa sorun olmayabilir."
"Sağ? Yaşlı Adam'ın bunu söyleyeceğini biliyordum. Hoho.”
Bunun üzerine çayından bir yudum aldı ve dudaklarının kenarlarını kaldırdı.
"Tamam aşkım. Ona söylemeyeceğim, o yüzden hiçbir şey söyleme…”
Elysia çay fincanını bırakıp başını kaldırdığında, salonun kapısını açan Cassian'ın gözleriyle karşılaştı. Baskı tamamlandıktan sonra onun varlığını bir hayalet gibi hissedebiliyordu ama bugünlerde buna hâlâ pek alışamamıştı.
Cassin'e baktığında beceriksizce gülümsedi ve ağzının bir köşesini kaldırdı.
"Bana ne zaman söyleyecektiniz hanımefendi?"
…Nereden duymuş? Aslında yalan söylemiyordu, ona her şeyi anlatmaya çalışıyordu.
Elysia dehşete düşmüş bir yüzle ağzını açtı.
"Bu akşam…? Sen daha erken geldin."
Bu günlerde Cassian eve o kadar çabuk dönüyordu ki İmparatorluk Sarayı'nda düzgün çalışıp çalışmadığı şüpheliydi. Orijinal hikayenin içeriğini dinledikten sonra bu konuda da araştırma yapıyormuş gibi göründü. Son derece meşgul olması gereken bir adam ona çok fazla zaman harcıyor.
Ancak bu uzun sürenin yarısından fazlası yatakta geçti.
"O halde ben de gideceğim."
Remote etrafına baktı ve veda etmeden gitti. Elysia, atmosferin olumsuz olduğu her an kaçan Yaşlı Adam'ın kafasının arkasına baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
WampiryBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...