10

122 4 0
                                    

Másnap reggel 6-kor keltem fel és hamar el is készülődtem.Felvettem magamra egy feket rövid farmert és egy zöld toppot, hajamat begöndörítettem felcsaptam a Gucci napszemüvegemet,feltettem egy  szájfényt és indulásra készen álltam. Az aulába leérve természetesen már mindenki ott volt,én voltam az utolsó csak a szokásos.Elindultunk az egyik leghíresebb múzeumba de előtte megálltunk egy fagyizóba.Ahol na ki volt ott hát Lando Norris ki más. Az osztálytársaim egyből lerohanták és képet és autogrammot kértek tőle. Én csak mosolyogva figyeltem a távolból,mert én már ismertem a srácot. Miután végzett az aláírás osztogatással mosolyogva jött oda hozzám és megölelt. A drága osztálytársaim pedig úgy néztek,hogy még a szemük is kisesett a helyéről.

-hát neked nem a pályán kéne lenned-kérdeztem miután elengedtem

-de,csak gondoltam eszek elötte egy fagyit-válaszolta

-nekem mennem kell az osztályom már úgy is itt hagyott-néztem a távolodó osztályom felé

Megnéztünk 3 fajta múzeumot,2 templomot mindenféle plázát és kaszinót láttunk ahova természetesen nem mehettünk be.És a nap végén elmentünk mozizni ahol megnéztük Wonkát,és utána visszatértünk a szállodába. Nem akartam egyedül lemenni vacsorázni szóval bekopogtam Lando szobájába.Aki egy hatalmas mosollyal nyitott ajtót.

-lejössz velem vacsizni-kérdeztem a sráctól

-most rendeltem egy adag kaját amit biztos nem tudok egyedül megenni,nem segítesz megenni-nevettem a saját kérdésemen

-persze jövök-léptem be a srác szobájába ahol megcsapott a parfümének az illatat de egy pasi szobájához képest rend volt

A vacsora után,gondoltunk,hogy elmegyünk sétálni.Útközben beszélgettünk és egyszer csak Landonak az a jó ötlete támadt hogy menjünk be egy bárba.

-öööö......én még nem vagyok 18-mondtam

-nekem van befolyásom majd én bejuttatlak-mondta

-hát ha te mondod-indultunk el a bár felé

A bárba érve egyből a pult felé vettük az irányt.........

Ártatlan kívánság/Lando Norris f.f/Where stories live. Discover now