İyi okumalaarr
~★~
Sorduğum bu saçma soruya karşılık yüzünde bir sırıtma belirdi. Şuan yerin dibine girebilirdim resmen. Yanaklarımda kanlarımın toplandığını hissetmiştim, domatese benziyorumdur şuan. Utandığımı anlayacakki konuşmaya başladı"Evet Jake. Neden sordun?"
"Yok yani okulda Wonyoungla fazla yakıştığınız gibi söylentiler duydum."
"Wonyoung'la sadece arkadaşız hatta arkadaş olacak kadar bile yakın değiliz. Her söylentiye böyle inanacaksan ohoo."
"Tamam soranda kabahat zaten."
Yine sırıttı. Aldığım cevap istediğim gibi değildi. Yine kendimi tutamadım ve sordum.
"Sorumun tam cevabı bu değildi evet dedin ama kim olduğunu söylemedin. Kim?"
"Bu merakta nerden geliyor Sim Jaeyun."
Yüzündeki sırıtış artmıştı."Yoksa bana aşık mısın?"
Ne cevap vereceğimi bilemedim bir anda içimden bir cesaret geldi 1 senedir olan duygularımı itiraf mı etsem diye ama hemen vazgeçtim. Elim ayağama dolanmıştı. Daha fazla rezil olmamak için cevap verdim.
"Aynen sana aşığım dahada saçmala istersen Sunghoon."
"Neden ya zekiyim,yakışıklıyım,popülerim en önemlisi saygılıyım."
Son söylediği saygılıyım ifadesini bastırmıştı.
"Ama senden dahada iyileri var Sunghoon. Bu kadar egoist olma." gıcık gibi hala sırıtmaya devam ediyordu.
"Aynen öyle Jake." yatağıma tam uzanıp cebindeki telefonu çıkardı ve onunla ilgilenmeye başladı.
Bende umursayıp telefonumdan video izlemeye başladım. Bu şekilde en az 1 saatimiz geçti. Odamın kapısı ilk önce tıklatıldı sonrada açıldı. Annem gelmişti.
"Sunghoon annen ve kardeşin aşağıda seni bekliyorlar eve gidiyormuşsunuz."
"Tamam Rose teyze sağol."
Annem kapıyı kapadı ve çıktı.
"Sorduğun sorunun cevabını ilerde alıcaksın Jake.Şimdilik görüşürüz." dedi ve yüzüne sırıtmasını takınarak kapıdan çıktı.
Yine aynı şeyi yapmıştı saçma şeyler söyleyerek karışık olan zihnimi dahada karıştırmıştı. Kimdi? Etkilendiği kişi kimdi? Böyle sorular düşünerek kafamı doldururken kapımın tıklatılmasıyla hepsi aklımdan uçup gitti.
"Geell."
Kapı açıldı Hanni gelmişti. Sunghoon'dan sonra birde onu çekicektim.
"Efendim Hanni ne oldu?"
"Abi sende varya beni sevdiğini bu kadar belli etme bari."
"Aynen kardeşim noldu hadi söyle."
"Abi ben Minji'ye çok fena vuruldum galiba ama öyle böyle değil. O diğer kızlar gibi değil gerçekten aşık oldum."
"Aferin sana bir Minji'yi bozmadığın kalmıştı onuda yapıcaksın galiba."
"Ne bozması aa sende beni iyice şeytan belledin he."
"E öylesin zaten."
"Neyse bu ettiğin hakaretleri boş veriyorum ve yeni öğrendiğim bilgilerden bahsediyorum sana."
"Neymiş o yeni bilgiler."
"Sunghoon hyungla ilgili. Minji'nin anlattığına göre bir erkekten hoşlanıyormuş. Ama nasıl söyleyeceğini falan bilmiyormuş. Geçen gün Minji'yle konuşmuşlar ama kim olduğunu söylememiş. Aslında benim bir tahminim var ama..."
İmalı imalı bana bakmaya başlayınca yatağımdaki yastığı alarak ona fırlattım.
"Saçmaladın iyice he Sunghoon benden niye hoşlansın."
"Ne var ya sen ondan 1 senedir hoşlanıyorsun. Belki anlamıştır karşılıklıdır nerden belli hoşlanmadığı."
"Hanni iyice kafamı karıştırma hadi git bakim kendi odana sen."
"Off sana iyilik yapanda kabahat zaten."
Geldiği gibi çıktı ve gitti. Bende yorgunluğumdan dolayı yatağıma uzandım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sunghoon'dan
Eve geldiğimizde hemen odama gittim. Hiçbir şey yapmasam bile yorulmuştum. Aklıma Jake'in sorduğu soru geldi. Okulda Jake'i beni izlerken yakalıyordum çoğu zaman. Daha önce hiç benden hoşlandığı düşüncesi aklıma gelmemiştim. Aslında hoşlanıyor mu onuda bilmiyordum. İyi giden bir arkadaşlığımız vardı ama benim duygularım gittikçe arkadaşlıktan daha fazlası olmaya başlamıştı ve evet senden hoşlanıyorum Sim Jaeyun.
Canım sıkıldığı için cebimden telefonumu çıkararak bizimkilerin yazdıklarına baktım.
~★~
Selaamm bu ficin konusu daha hoşuma gittiği için buna biraz daha fazla yazma isteğim arttı. Tam bir süre veremeyeceğim yeni bölüm için ama eğer yazabilirsem bu haftaya 3. bölümüde yayınlarım. Bölümler biraz kısa olabilir ama elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Yeni bölümlerde görüşmek üzereee.Yorum atıp oy vermeyi unutmayıınn.🎀🐰
Asklarıım🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lover boy || jakehoon
Fanfictioniceprincesg: ne zaman bana söylemeyi planlıyordun? laylasdad:neyi? iceprincesg: 1 yıldır benden hoşlandığını Sim Jaeyun x Park Sunghoon Başlangıç: 7 Mart 2024 Bitiş: Sunki Jaywon Bbangsaz #1 Sungjake