BU FİC RAHATSIZ EDİCİ ÖGELER İÇEREBİLİR.Smut bölümü bulunmaktadır!
OYLAMAYI UNUTMAYIN!
İYİ OKUMALAR;
"Felix hemen eve geliyorsun dedim"
"Merak etme Chan Hyung, sadece biraz içeceğim"
"Bak basın tekrar seni karı kızla kumar oynarken görürse başımız belaya girer"
"Bu defa basının gelemeyeceği bi yere gidiyorum"
Felix Chanın telefonda dediklerini pek takmamış telefonu yüzüne kapatmıştı.
"Hızlı sür şunu Min"
Tekrar işin yorgunluğunu kumar ve ortamıyla dagatacaktı. Sonunda önerilen mekana gelmiş arabadan inmişti.
"Hwang Club.. "
"Efendim beklememi ister misiniz?"
"Hayır Min sen gidebilirsin, ben gelirim ve Chan'a hiç bişey söyleme yoksa bozuşuruz"
"Peki efendim"
Felix arabanın gitmesiyle içeri girmişti.
"Kimliğinizi görebilir miyim? 18 yasını doldurdunuz mu?"
"Hadi ama doldurmamış gibi mi görünüyorum"
Felix kimliğini gösterip iceri geçmişti. Üstünde kravatı dağılmış ve düğmelerinin birazı açılmış beyaz gömlek, altında dar siyah bir pantolon vardı.
İçeri girince yoğun şarap kokusuyla yüzünü ekşitmiş kendi mekanına doğru kalabalığın arasından geçiyordu.
"Felix sonunda geldin bebeğim"
Felix Jennie'ye umursamaz tavırlarla baktı ve koltuğa oturdu.
(Burda niyetim jennieyi sürtük yapmak değildir. Jennie de sevdiğim idoller arasındadır, yanlış anlaşılma olmasın bu bir hayal unsurudur.)
Jennie de Felix'in kucagına geldi.
"Evet beyefendi hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk kumar için geldim"
Felix oynamaya basladıktan sonra kazanıp baya para toplamaya basladı.
"Bu turun sahibi Bay Lee! "
Tüm ortam Felix'in masasına toplanmıştı. Clubun sahibi Hwang Hyunjin de uzaktan izliyordu.
Felix kazanmaya devam ederken etrafına tüm kadınlar toplanmış, bir kucagında jennie diğer kucagında Nayeon vardı.
Felix aralıksız devam ederken ilk defa kaybetmişti.
Gece geç saatler olmuştu. Barların orda bazı insanlar kalmıştı. Kalabalık dağılmış Felix'in sürtükleride gitmişti.
"Lee Bey maalesef bu turuda kaybettiniz oyun bitti, parayı ödemek zorundasınız"
Hyunjin hala uzaktan Felix'i izliyordu.
Felix poflayarak elini cebine atmıştı.
"Cüzdan yok"
Felix tüm ceplerini tekrar kontrol etti ama yine bulamadı.
"Lanet olsun, cüzdanım evde kalmış, korumamı hemen arayacağım o getirir."
Adam başını salladı ve beklemeye başladı.
Felix onlarca kez aramasına rağmen bir türlü cevap vermiyordu.
"Eh ben sonra getirsem bişey olmaz dimi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumar | HyunLix
Fanfic"Kumarın parasını güzel bedenin ödeyecek." Nerden bilebilirdim cüzdanımı unutup bir pavyon sahibinin bir gecede "orospusu" olacağımı. Sadece tek bir gecelik hayatdı benim için. Ya da... Kalbimin hatası olacağını. İg: moonxreds Chanmin/HyunLix/Mins...