1. Teremtések könyve

11 1 1
                                    

Kezdetkor teremtette Jogoat és Gojo az eget és a földet. A föld puszta volt és üres, sötétség borította a mélységeket, és Gojo lelke lebegett a vizek fölött. Isten szólt: „Legyen világosság", és lett világosság. Jogoat látta, hogy a világosság jó.

Az első nap, Jogoat teremtett a Világosság. Ezt követően Gojo létrehozta az éjszakát, hogy megkülönböztesse az éjt a naptól. Ők ketten tekintélyesen szétválasztották a világosságot és a sötétséget.

A második napon, Jogoat és Gojo együttműködve az ég és a föld közötti határt teremtették meg, létrehozva a levegőt, amelyet a madarak és más lények használhattak.

A harmadik napon, Jogoat és Gojo megtöltötték a földet növényekkel és fákkal, amelyek gyümölcsöket és magokat hoztak létre, hogy táplálják az élőlényeket

.A negyedik napon, Jogoat és Gojo kialakították a napot, a holdat és a csillagokat, hogy megvilágítsák a földet és meghatározzák az időt.

Az ötödik napon, Jogoat és Gojo megtöltötték a vizeket halakkal és más vízi élőlényekkel, és megteremtették az eget, ahol a madarak szárnyalhattak.

A hatodik napon, Jogoat és Gojo megalkották a föld állatait, a vadállatokat és a háziállatokat. Végül megalkották az embert, Jogoat és Gojo képmására, és rábízták a föld gondviselését.

Azután a hetedik napon, Jogoat és Gojo megpihentek az alkotástól, és megáldották és megszentelték ezt a napot, mint a pihenés és az imádság napját. Így teremtette Jogoat és Gojo az eget és a földet, és minden életformát, amely rajta lakik.

Jogoat és Gojo, az ég és a föld teremtői, hosszú időn át békében és harmóniában élték mindennapjaikat. Ám egy nap, a távoli vidékeken, egy sötét erő kezdett szivárogni a világba, kihívást jelentve a teremtett rendnek.
Amikor Jogoat és Gojo észrevették ezt a veszélyt, együtt indultak el, hogy szembenézzenek vele. Mélyen a sötétségben találták meg a forrást: egy gonosz entitást, amely úgy nevezte magát, hogy Szukuna.Jogoat és Gojo először próbálták a békét és az egyensúlyt fenntartani, de Szukuna makacsul ragaszkodott a háborúhoz. A csata hevében Jogoat és Gojo együttműködtek, kombinálva erejüket és tudásukat, hogy legyőzzék az ellenfelet."Erős vagy, mert amikor az volt, hogy Szukuna felhasználta dominanciás kiterjesztését, azt mondta: 'Állj büszkén, szukuna, erős vagy?'" - mondta Jogoat, ahogy csapásai szikrákat szórtak."Az a neve, hogy Szukuna, amikor felhasználta dominanciás kiterjesztését. De te is erős vagy, mert ellenállsz neki!" - válaszolta Gojo, ahogy hatalmas energiát mozgatott az ellenfél felé.A harc folytatódott, a villámok és a föld megremegtető ereje között. Végül, a páros együttes erővel legyőzte Szukunát, visszafordítva a sötétséget és helyreállítva a béke és az egyensúly rendjét."Állj büszkén, Szukuna! Erős vagy!" - kiáltották egyszerre.

Jogoat és Gojo, ahogy a sötétség eltűnt, és a világ újra fénybe borult. Az élet és halál közötti végső csatában, amikor a nap hanyatlani kezdett és az ég sötétedni, Jogoat hősiesen küzdött Szukuna ellen. A harc hevében Jogoat hatalmas erővel és bátorsággal küzdött, de végül a küzdelem ára a halál lett.Gojo megrendülve állt Jogoat holtteste mellett, szíve összetört a veszteség miatt. Fájdalma mély volt, ahogy a könnyei patakzottak le arcáról. Búcsút mondott szerelmének és társának, mielőtt úgy döntött, hogy szobrot emel Jogoat emlékére.Amikor a szobor állt, Gojo az éj leple alatt odalépett hozzá. Düh tombolt benne, ahogy az emlékek visszatértek, az elveszett csaták, az elveszített barátok. "Az utolsó Domain Expansion... az azok a barátok, amiket az utunkon szereztünk!" - mondta dühösen, miközben a szobor felé fordult, szavaiban az emlékek keserűsége és az elvesztett lehetőségek fájdalma csillogott.Gojo magában siratta Jogoatot, az éj sötétjében, miközben az emlékek és a veszteségek szorítása tovább fájdította a szívét. De még a fájdalom közepette is tudta, hogy Jogoat emléke örökké él majd tovább, mint a fény az éjszakában.


20 évvel később

Gojo, az ég és a föld mestere, Jogoat elvesztése után megalapította a Jujutsu Kaisen szervezetet, hogy megvédje a világot a sötétség teremtményeitől. Egy kis dojo épült, ahol tanítványai, Yuji és Megumi, a jó ellen harcoltak.Amikor a gyakorló edzéseken Gojo és Megumi csaptak össze, a fiatal tanítvány mindig elszántan kiáltotta:"Ezzel a kinccsel, Hívom a Nyolc Fogantyús Kard Eldöntött Sila Fővezért, Mahoragát!"Gojo megállt, szemmel láthatóan szórakozottan nézve Megumira. "A tanítványom vagy, de most veszíteni fogsz, mert gyenge vagy, vagy gyenge vagy, mert veszíteni fogsz?" - mondta kihívóan.Megumi elgondolkodott a kérdésen, majd később válaszolt: "Én vagyok te, ezért te vagy én, vagy te vagy én, ezért én vagyok te?"Aztán a két harcos folytatta a küzdelmet, míg végül Gojo egy könnyed mozdulattal megvédte Megumit, és mosolyogva szólalt meg: "Az utolsó domain expansion azok a barátok, amiket az utunkon szereztünk."Ezután Gojo megsimogatta tanítványa vállát, és együtt léptek tovább, készülve a következő kihívásokra, és megerősítve a mentor és tanítvány közötti köteléket, amely nemcsak a harcban, hanem az élet minden területén is megállta a helyét.

FemboyFalatozó LoreWhere stories live. Discover now