0.0

18 1 0
                                    

!!fice başlamadan önce uyarımı yapayım bu fic oldukça smut,bdsm,daddyking gibi şeyler içermektedir bunu bilerek okuyunuz!!



<Jungkook>

  Aile evinden kurtulmuş arkadaşım jimin le kendimize uygun fiyatlı bir ev tutmuştuk. Uygun dedigime bakmayın evin kirasını ödemek için ikimizde yüksek fiyatlı iş aramaya başladık.

"Ufff jungkook bilgisayarda ki iş ilanlarına bakmaktan gözlerim ağrıdı"

"Başka çaremiz yok jimin mecburuz buna başka bir fikrin varsa sen söyle"

"Var tabii fikirim. Bak şimdi diyorum ki zengin koca bulalım ama böyle yaşlı bir şey zaten ülkedeki soylu zenginlerin çoğu yaşlı tüm herşeyi üstümüze alırız sonrada baktık ölmüyo iki zehir atar öteki tarafa yollarız"

"Ah benim salak arkadaşım o adamlar bizi görünce genćleşir ömürlerine ömür katıp bağışıklık kazanır görürsün öteki tarafı"

"Üf! ben napıyım sende hiç bir şeyi beğenmiyorsun"

  Başımı iki yana sallayıp ekrana geri döndün gördüğüm ilan ve maaş miktarıyla gözlerimi büyütüp jimin i dürtmeye başladım.

"Jimin!jimin! Şu ilana bak adamlar para sıçıyolar"

"Bakıyım... Siktir kim holding mi! Onlar niye böyle bir iş arasın ki adamların şirkette Kore deki nüfustan çok çalışan var"

"Ben nerden biliyom oğlum sanki kim Taehyung benim kocam"

"Cidden mi lan Vah vah bizim arkadaşımız zengin koca yapmış ta bizim haberimiz yok"

"Aptal adam benim neyime baksın da benimle evlensin hem koskoca holding sahibi aynı zamanda ülkenin en zengin ilk 3 iş adamlarının 1.si olan adamın gay olacağını zannetmiyorum"

"Tabii tabii hııı"

  Jimin e göz devirerek siteye girdim. Kişisel bir kaç bilgiyi girdikten sonra iş ile ilgili ufak tefek bir kaç bilgiyi daha okuduktan sonra onay vermiş ve mail olarak gönderdim.

  Bilgisayarı kapatıp gözlerimi ovuşturarak odama girdim ve kendimi yatağa attım.
"Pişt jungkook koş rızzık zamanı"

"Yemiycem ben!"

"Bak kafana teflon tava yemek istemiyorsan gel buraya "

  Oflayarak sıcak yatağımdan çıkıp canım arkadaşımın yanına gittim.

"Bunları sen mi yaptın lan. Zehirlenmem demi"

"Sus be on parmağımda on marifet var benim"

  Kafamı iki yana sallayıp bir şeyler atıştırmaya başladım.

"Sende benim gittiğim yere başvuru yapsana part time çalışcağına"

"Olm adamlar keyiflerine göre işe alıyolar ya almazlarsa seni de"

"Olsun oğlum en azından iyi para var"

"Uff neyse bakarız. Hadi sana kolay gelsin."

  Dediği gibi koşturarak mutfaktan çıktı ve odasına gidip kapıyı kilitledi. Harika şimdide dağ gibi bulaşıklar bana kaldı.

__________
_____

  Sabah uyandığımda ilk işim bilgisayardan gönderdiğim iş ilanını kontrol etmek oldu.

"Jimin!jimin! Kabul etmişler lan noldu hani almazlardı"

"Bakıyım .. iyi lan ballı çıktın bir de adamı kocan yaparsan oh mis"

"Saçmalama jimin"

"Kader bu oğlum nolcağıni bilmezsin bir bakmışsın evli mutlu çocuklu"

"Jimin kaç 3..2..1.."

  Jimin çığlık atarak kaçarken ben ayağımdaki terliği çıkarmış onu kovamlıyordum. En sonunda jimin ni yakalayıp koltukta üstüne çıktım ve gıdıklamaya başladım.

"Hahahhaha tamam tamam dur hahahha"

"Tamam be neyse yardım et bana adamlar saat 5 te beni bekliyolar yardım et bana"

"Tamamdırrrr"


İlk bölüm biraz saçma olabilir ama ikinci bölümden sonra düzeltcem inşallah

Unutmayın ne kadar çok oy ve yorum o kadar hızlı bölüm

Şimdiden destek olanlara teşekkürler sizi seviyorummm💓💓

MR KİM//taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin