Mi esik jól egy nehéz munkanap után? Naná, hogy egy nagy adag kávé egy süti mellett!
Ennek örömére be is ültem a közeli kávézóba. Kissé magányosan, mégis nyugodtan nézegettem a kínálatot. Végül egy latte kávé és egy francia krémes mellett tettem le a voksom. Az igen helyes pincérfiú hamar odajött felvenni a rendelésem. Ahogy szemkontaktust teremtettünk, láttam a lehelletnyi zöldet gyönyörű, barna íriszében.
Tudattam vele választásom, ő pedig dolgosan jegyzetelt. Nem tűnt túl idősnek, talán még fiatalabb is volt nálam.
-Egy pillanat és hozom, noona.-küldött felém egy barátságos mosolyt. "Tehát tényleg én vagyok rangidős"
-Köszönöm.-nem váratott sokáig, szinte pár perc elteltével már meg is indult hozzám, kezében a tálcával.Mindezek után valami olyan történt, amire egyikünk se számított, ugyanis megbotlott a rosszul lerakott parkettában, és a forró ital az ingemre ömlött. Nagyot nyelt, majd sűrű hajlongásba kezdett.
-Ne haragudjon kisasszony, elnézését kérem! Kifizetem a mosást, addig is át tud öltözni hátul a személyzeti öltözőben. Hozok önnek tiszta felsőt!-rögtönzött.-Jöjj velem.-invitált hátra. Amint odaértünk, elöntött az-az érzés, hogy itt helyben le akarom teperni.
-Kérem itt várjon, mindjárt-kezdett volna beszélni, de a falhoz szorítottam, ezzel beléfojtva a szót.
-Nem gondolod, hogy udvariatlanság így bámulni egy hölgyet, akinek ráadásul átázott az ingje? Mi a neved, szépfiú?
-Park JiMinnek hívnak, miss...
-Baek HyeJin vagyok és most meg foglak büntetni, babyboy!-nyaltam meg állkapcscsontját, mire kívánósan felnyögött.
-Hah, megh fog hallani a főnököm.
-Akkor most szépen bemész hozzá, köhögsz, aztán megmondod, hogy engedjen haza, mert nem érzed jól magad.
-Igen is, anyuci!-vigyorgott pimaszul, majd bekopogott a főnöke irodájába, és tette, amit mondtam. "Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen beadja a derekát"
Sikerről árulkodó mosollyal lépett ki az ajtón. Összeszedte a cuccait és indultunk is a lakásomra.
Alighogy átléptük a küszöböt, már egymáson csüngve faltuk egymást. Cipőnket ledobva, szinte futottunk a hálóba. Nyelves csókunkat megszakítva löktem rá az ágyra. Övét igyekeztem kicsatolni, míg ő levette felsőjét. Mit ne mondjak, ez a fiú tele van meglepetésekkel. "Azt hittem, nem lesz ilyen izmos. De baszki, olyan bicepsze van, na meg nem semmilyen kockákkal büszkélkedhet!"
-Tetszik, mommy?
-Az nem kérdés!-estem neki. Hevesen puszilgattam nyakát, amit jóleső sóhajokkal díjazott. Végül rátértem a lényegre, levettem boxerét és ráfogtam nem kicsi férfiasságára, ami már életre kelt. Büszkén elmosolyodtam ezt látva, mert tudtam, ezt bizony csakis én okoztam. Hogy orvosolhassuk a problémát, elkezdtem lassan masszírozni, amire Jimin azonnal reagált. Minden mozdulatom magabiztos volt, tisztában voltam vele, hogy milyen jól csinálom. Miután kissé felhergeltem, számba vezettem és munkához láttam. Néha kiengedtem, valamikor meg leengedtem teljes hosszát. Úgy játszottam vele, úgy szopogattam, akár a kedvenc nyalókámat. Mindenféle módon el szórakoztam vele, de mikor ködös szemeibe néztem, láttam, sírni tudna az élvezetért. Azért volt minden nyögése oly' fájdalmas, mégis kielégült. Élveztem, hogy én vezetek. Kész voltam megadni neki a legnagyobb örömet, úgyhogy rákérdeztem:
-Mire vágysz leginkább, angyalkám?-adtam csókot mellkasára.
-Szeretném, ha véget vetnél a piszkos kis játékaidnak, és végre meglovagolnál!-vádolt meg fenekemre csapva. "Micsoda álszent szerep! Eljátssza itt nekem a jó kisfiút, aztán kiderül, hogy egy szőke-démon, kinek be kell hódolni." Ezek ellenére nem kínoztam tovább, hanem tettem amit kért.
Engedelmesen levetkőztem előtte, majd dolgomat téve ültem rá. Egyszerre nyögtünk fel. Ő az élvezettől, én viszont a hirtelen ért, feszítő érzéstől. Kis idő múlva megszoktam méreteit, és pattogni kezdtem rajta, akár egy kibaszott gumilabda.Körülbelül a felénél járhattunk, mikor megszólalt:
-Gyorsabban, baby!-Aha. Tehát már baby vagyok. Erre lelassítottam, köröztem párat csípőmmel, majd megálltam eljátszva, hogy nem bírom tovább.
-Neh! Kérlek, ne hagyd abbah!-zihált. Esetlenségén kuncogtam egyet, megpöcköltem orrát és újra mozogni kezdtem. Sejtésem beigazolódott, mert nem kellett sokat várnom arra, hogy belém lője forró élvezetét. Leszálltam róla, nyomtam szájára egy gyors csókot, betakartam magunkat és el is aludtam. Rendesen elfáradtam, de ilyen jó együttlétben még nem volt részem, pedig szinte csak én kényeztettem őt.Helóbeló! Itt is van az első rész, elnézést kérek az esetlegesen előforduló hibákért, valamint az érthetetlen fogalmazásért is. Rendesen zavarba jöttem néhányszor írás közben, és ez az első ilyen tartalmú könyvem, amit publikálok. Tehát tényleg mindenkitől elnézést szeretnék kérni, ha valami nem tetszik rajta.
YOU ARE READING
A pincérfiú🔞(Jimin OS, BEFEJEZETT)
Short StoryMindenkit üdvözlök itt, ez az első könyvem, amit kirakok. Remélem tetszeni fog, erotikus tartalmat mutat be. És ami benne van, az mind AZ AGYAM SZÜLEMÉNYE!