Tolga bana sıkıca sarılırken " Ne oldu? " Dedi endişeyle. "Kalbim acıyor" Diye tekrarladım. " O kadar acıyor ki nefes alamıyorum " Dedim. Tolga " Tamam geçecek ağlama " Dedi. Burnumu çekerken " Ağlayasım geliyor ama " Dedim. Tolga durdu ve beni geriye doğru hafifçe ittirip omuzlarımı tuttu " Gel o halde bol bol ağlayalım ama bu son gözyaşımız olsun. Bir daha asla üzülmemek için son damlasına kadar akıtalım " Dedi. Dudaklarımı ısırarak ona bakarken daha çok ağlıyordum. Beni içeriye alırken " Çocuk gibisin " Dedi. Onu umursamadan içeriye geçtim ve " Çocuk olsam şimdiye kadar acım geçmiş olurdu " Dedim sonradan. " Acı acıdır. Atlatmak için adım atmadığın sürece de o çocuk susmayacak " Dedi. " Atmak için ne yapmam gerek? " Dedim. " Kendi hayatına bakman lazım. Kendi sağlığın için en iyisi bu olacaktır. İçinde bir yerlerde her zaman duracaktır. Ama belki de takıntı haline gelmiştir. Ve sen hayatına girecek ve belki de ömrünü geçireceğin bir insanı Aler'e olan aşkın yüzünden görmüyorsundur. Bak o nasılda bakıyor hayatına. Hafta sonu nişanı var. Ama sen hala onun için göz yaşı döküyorsun. Değer mi? Hiç sanmam " Dedi. " Doğru söylüyorsun. Ama söylemesi çok kolay " Dedim.
" Daha çok yıllarını feda etme değmeyecek bir adam için" Dedi. Omzuna elini koyup " Sen güzel bir ilişkiyi hakediyorsun " Diye ekledi. Burnumu çektim ve " Sende öyle " Dedim. Tolga gülümsedi ve ayağa kalkıp " Su getireyim ben sana " Dedi. Ayağa kalkacaken kolunu tuttum ve " Gitme " Dedim. Gözlerimin içine bakarken " Tamam gitmiyorum " Dedi. Omzuna doğru yattım ve " Bu son gözyaşlarım" diye mırıldandım. Tolga iyice geriye yaslanıp daha rahat omzuma yatmamı sağladı. Gözlerim yanıyordu. İç çektim ve " Duygusal bir şey izleyelim bari" Dedim. Güldü ve " Peki öyle yapalım" dedi. Birkaç haftadır tanıdığım bir insan beni nasıl bu kadar yürekten anlayabilirdi hiç bilmiyordum. O sırada telefonum çaldı Hakan arıyordu. Açtım ve " Alo " Dedim. Hakan " Ben aramazsan hiç aramıyorsun ha kalbim kırıldı " Dedi. Güldüm ve " Aşk olsun " Dedim. " Aşk olsun tabi. Ama sana olsun. İyi misin diye aramak istedim. Ama sesin kötü geliyor " Dedi üzgün bir tonda.
Ayağa kalkarken Tolga'ya " Sen filmi seç ben geliyorum " Dedim. Tolga gülümseyip " Tamam " Derken Hakan " Tolga'nın mı yanındasın " Dedi. " Evet filmy izlemeye geldim " Dedim. Balkona doğru yol alırken " Sen Aler'in nişanını mı duydun? " Dedim. " Evet Kaan biraz önce arayıp söyledi. Bizi nişana çağırmış" Dedi. " Beni de davet etti sabah. Bende gelirim tabi dedim. Sizde bahar ve Tuğçe'ye söyleyin hafta sonu hazır olsunlar. " Dedim. " Oğlum sen aklını peynir ekmekle mi yedin. Eski sevgilinin nişanına mı gideceksin " Dedi.
"Evet gideceğim. O beni çağırdığına göre demekki eski sevgilisi olarak görmüyor ve belki de geçmişte dahi bana o gözle bakmamış bir insan " Dedim. Hakan araya girip " Sen demedin mi oğlum kabul etti diye. Ki kim yakın arkadaşı ile öpüşür deli misin sen? " Dedi. " Benim onu ne kadar sevdiğimi biliyordu. Belki de bu yüzden kabul edip ayak uydurmuştur. Sevseydi zaten bırakıp gitmezdi. Her neyse... Sen dediğimi yap ailesi bile burada değil. Sahip çıkalım en azından " Dedim.
Hakan sinirle homurdandı ve " Sahip çıkmak sana kaldı zaten. O da ne kadar yüzsüz ki seni çağırıyor. Deli etti beni. Çok ahını alıyor ama çıkar bir yerden ben biliyorum. " Dedi. " Olan bana olur emin ol. Kimseden bir şey çıkmaz " Dedim. " Görürsün oğlum. Çoluğundan çocuğundan çıkmasın da. Neyse ben kapatayım artık güzel kardeşim. " Dedi. " Allah'a emanetsin " Dedim. " Sende öyle " Dedi ve kapattı. İçim huzursuzluk ile yanıp tutuşurken içeriye yol aldım. Salona girecekken kapı çaldı. Tolga'ya " Ben bakarım " Dedim. Kapıyı açarken Aler ile göz göze geldik. Kalbim sıkışırken " Tolga yok mu evde? " Dedi. Boğazımı temizleyip " Tolga " Diye seslendim Tolga gelirken " Ben içeriye geçeyim " Dedim.
Aler bana bakarken içeriye doğru yol aldım tolga yanımdan geçerken anlamsız gözlerle bana bakmıştı. 20 dakika sonra Tolga içeriye geldi. " Ne olmuş? " Dedim. " Bir arkadaşının psikoloğa ihtiyacı varmış biraz durumundan bahsetti yardımcı olup olamıyacağımı sordu. Ben de yüksek düzeyde sanrı gören hastalara bakmadığımı söyledim " Dedi. " İyi de Aler'in öyle bir arkadaşı yoktu " Dedim. " Belki seninle konuşmuyorken edinmiştir " Dedi. " Olabilir " Dedim. Tolga yanıma iyice yerleşip " Aşk ve gurur sever misin? " Dedi. " Duymuştum ismini ama hiç izlemedim " Dedim. " Nasıl yaaaa " Dedi Tolga şaşkın bir edayla. " Aslında bir arkadaşım açtı ama sıkıcı olduğu için izlememiştik " Dedim.
Tolga dudak büküp " Ama çok güzel " Dedi. " İyi aç o halde " Dedim gülerken. " Ama çok ısrar ettim o yüzden izliyorsun değil mi? " Dedi. " Yok oğlum merak ettim sen o kadar övünce. Sen beğendiysen de güzeldir " Dedim. Tolga gülümseyip " Tamam o zaman beğenmezsen söyle ama" Dedi. " Tamam söylerim aç hadi " Dedim. Filmi açarken " Işığı kapatayım " Dedim ve ayağa kalktım. Film eski zamanda ve Fransa'da geçiyordu. Elizabeth ve 4 kız kardeş olmak üzere evlilik çağına gelmiş ve aşkı farklı şekilde aramalarına dayanıyordu. Bir gün ilçeye soylu bir aileden bir genç ve arkadaşı geliyordu. Arkadaşı çok kibirli duruyordu aslında başta hiç ondan hoşlanmamıştım ama daha sonra hepsinin önyargı olduğu ve Darcy'nin ne kadar ince bir karakter olduğu görmüştüm.
Film akışı yavaş ilerlese de çok sevmiştim. Yavaşça koltuğa uzanırken Tolga " Beğendin mi? " Diye umutla sordu. " Genel itibarı ile beğendim. Ama daha çok sahnelerinin olmasını isterdim. Darcy gerçekten özenle yazılmış çok ince bir karakter " Dedim. " Onu seveceğini biliyordum" dedi gülerken. " Sence Elizabeth gerçek Darcy'i tanımasaydı gerçek aşkı bulabilecek miydi? " Dedim. " Aşık olsa bile Darcy gibi bir adamı kaybedecekti. " Dedi. " Bence de öyle " Dedim. Daha sonra iyice gerinip " Uykum geldi " Dedim. Saat 1 e geliyordu. " Burada yat istersen " Dedi Tolga. " Yok ya ben eve çıkayım yarın erkenden işe gideceğim " Dedim. Tolga gülümseyip " O halde bir gün erken kalkmayacağın bir zamanda kalırsın " Dedi. Ayağa kalktım Tolga da kalkarken Tolga'ya sarıldım " Bana destek olduğun için çok teşekkür ederim sen olmasan atlatacağımı düşünmüyordum " Dedim. Tolga da bana sarılırken " Ne demek " Dedi. Beni kapıya kadar geçirdi. İçim bıraz olsun rahatlamıştı. Kalbim daha az acıyordu bu yüzden mutluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece mavisi bxb ( texting)
General Fictionülkücü, geleneklerine bağlı bir genç ile, modern , entelektüel bir gencin hikayesi...