Pohled Emmy
,,Ježiš, moc se omlouvám" řekla jsem s zvedla oči. ,,To nic" odpověděl mladík. Byl vysoký a štíhlí. Vypadal fakt dobře. ,,Jack" řekl a podal mi ruku. ,E-Emma" zakuckala jsem se. ,,Kam vyrážíš Emmo?" Zeptal se mladík. Přemýšlela jsem jestli mu to chci říkat kam mám namířeno, ale jsem dospělá a tak si můžu dělat co chci. ,,Jdu pro nějaké květiny" vyšlo mi z úst a ani jsem nemrkla. ,,Myslíš že bych tě za ten nechtěný incident mohl pozvat na kávu?" zeptal se jako gentleman. ,,Dobře, ale jen to kafe" odpověděla jsem mu.
Vyrazili jsme tedy do města. ,,Co děláš za práci?" zeptal se Jack. ,,Momentálně nic, ale dneska jdu do nahrávacího studia a chci vyzkoušet svoje štěstí" odpověděla jsem mu. ,,Taky zpívám" odpověděl. Shodou náhod dneska pomáhám kamarádovi nahrát nějakou desku" usmál se. Začalo mi to šrotovat hlavou a začala jsem se nahlas smát ,,Co?" zeptal se. ,,Asi jsme se stihli seznámit dřív než to udělal Lando. Jack se okamžitě také začal smát ,,Tak tohle je hodně velká náhoda". Celou cestu jsme se začali bavit o hudbě. ,,Počkej něco ti zazpívám jestli to znáš" řekl mi, odkašlal si a začal. ,,Tuhle já znám, mám jí na Spotify, to je First Class od Jacka Harlowa" řekla jsem ,,Počkat" řekla jsem a položila mu ruku na rameno ,,Před tebou já zpívat nebudu, na to jsi moc slavnej" hodila jsem na něj vážný pohled a nadzvedla obočí.
Pomalu jsme po zajímavé konverzaci dorazili až na malé náměstí. Došli jsme k zahrádce u kavárny a já vyfotila story na Instagram s popiskem: ,,Jack a Emma na cestě zbořit svět 🎤
Nad tou fotkou jsem se ještě chvilku smála. Objednala jsem si kávu a malý dortík. Zabrněl mi mobil ,,To bude Lando" řekl Jack. Kývla jsem a zavolala mu:,,Děje se něco?"
,,Ty jsi s Jackem?"
,,Jo, děje se něco?"
,,Přišel ti nábytek, je tu Max a Max, ale potřebovali by jsme ještě jednoho"
,,Dobře za chvilku jsme tam"Zavěsila jsem telefon ,,No" vydechla jsem ,,Budeš stěhovat" dokončila jsem větu a Jack se začal smát ,,S tím nemám problém". Dopila jsem kafe a nechala si zabalit dort s sebou. Zaťukala jsem na dveře a otevřela mi Sofí ,,To si děláš srandu" řekla nevěřícně, když koukala na Jacka co stál za mnou ,,Kde jsi ho sebrala" dodala bez váhání a vůbec jí nevadilo že jí slyší. ,,Čau kámo" řekl Lando, který zrovna přišel a podal Jackovi ruku. ,,To je má odpověď" usmála jsem se a vešli jsme dovnitř. Chodba byla kompletně plná krabic. Jak těch rozbalených tak těch v celku. ,,Trošku jsem se pozval, nevadí ti to" řekl Max a nad ním stála Kelly. ,,Čím víc rukou, tím dřív to bude" odpověděla jsem mu.
Pustila jsem se do práce a pomohla klukům sestavovat nábytek. Lando zatím donesl pár piv a nějaké flašky alkoholu, protože jsme pak plánovali jít do studia a někam do klubu. Bylo vtipné koukat jak mi dva jed i formuje 1 sestavují postel, jeden zpěvák dává dohromady komodu a gejmr mi připevňuje poličky. Celé jsem to dokumentovala instaxem abych tyhle živé vzpomínky mohla mít někde tady v bytě. Ale nejvíc vtipná fotka byla opilý Jack, který kouká na pizzu jako na nějakou modelku.
ČTEŠ
Carlos Sainz - Tenkrát ve Španělsku
FanfictionPříběh mladé Emmy, která jede s kamarádkou Sofií na dovolenou do Španělska, kde možná pozná lásku svého života.