Sebastian szemszöge
Délután beszéltünk pár szót Lisaval. Azt mondta a barátaival vacsizni mennek, hogy az egyik srácot, aki most jött és Lunat újra összehozzák.
Luna nagyon aranyos lány és Lisa elmondta, hogy milyen volt a kapcsolatuk, remélem sikerül nekik.
Nekem is valami sikert kellene elérnem vele.
Na nem mintha a mostani nem lenne az.
Az elmúlt hónapokban nem is hallottam róla semmit. Nem is beszéltünk.
Ma pedig odajött hozzám... magától. Üzenetet is ír nekem.
De többet akartam. Viszont megfogadtam Ivan tanácsát. Lassan haladok vele. Akkor teszek lépéseket, ha látom, hogy ő is akarja.
Ma este nekem nem kellett volna itt lennem, de Lisanak igen. Én pedig csak miatta jöttem.
Evans jött velem, Anthony is itt van valahol.
- Na és mesélj. Az elmúlt napokban nem igazán voltunk így ketten. Te meg Lisa?
- Mit szeretnél tudni?
- Látom, hogy mindig ott állsz mellette. Együtt vagytok?
- Nem - válaszoltam. - De remélem, hogy ez változik majd.
- Atlantában is ott volt. Nagyon aranyos lány. Mindenki megkedvelte. De most eléggé hallgatag.
- Ezt el is tudom hinni.
- De nem értem miért nem csinálsz valamit.
Nagy levegőt vettem. Régen én sem értettem ezt az egészet Lisaval. De most már máshogy állok hozzá.
- Egy...elég rossz szakításon van túl. Azért nyílik meg nehezen és nem enged közel magához.
- Rossz szakítás?
Oldalra néztem. Nick állt az egyik kameránál, de nem nézett ki valami jól. Az orra vérzett. Körülötte mindenki őt bámulta és kérdezgette.
Chris is odanézett.
- Úgy látom ennek valaki jól bevert - jegyezte meg.
Igen, ezt én is észre vettem. De ki és miért?
- Ha valamit csinált vele... - beszéltem hangosan.
- Kivel? Mit? - kérdezte Chris.
- Semmi. Most mennem kell. Te pedig készülj, mert hamarosan Amerika kapitánynak kell lenned.
Így indultam meg keresni.
Anthony mellett állt és beszélgettek.
Nem volt rajta a dzsekije, a kezében fogta.
Azért annyira meleg nincs, hogy egy pólóban legyen.
- Áhh Sebastian. Gondoltam elszórakoztatom a barátnőd, amíg te nem vagy itt.
Ez az Anthony, szavak nincsenek rá.
Én sem és Lisa sem szólt semmit a barátnő kijelentésre.
- Most viszont rád bízom őt, mert mennem kell. További szép estét - Kacsint és elmegy.
- Komolyan. Néha le kellene ütni - szólalok meg. - De te miért vagy pólóban?
- Melegem van - vonja meg a vállát.
Valóban kicsit piros volt az arca. Talán beteg?
- Lázas vagy? - kérdeztem.
- Mi? Dehogy.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Védelmező (Sebastian Stan ff) /BEFEJEZETT/
FanficLisa jelenleg tolmácsként dolgozik. A cége általában filmforgatásokra küldi ki őket, ahol szükség lehet a tudására. Egy ilyen munka kapcsán találkozik először Sebastiannal. Vajon a közös munka elég ahhoz, hogy kialakuljon közöttünk valami? Vagy ke...