- Rozdział 9 -

319 15 47
                                    

Pov: Felix

Obudziłem się o 15, wygodnie mi się spało więc z trudem wstałem z łóżka do łazienki aby się ogarnąć, zgarnąłem przy okazji telefon z szafki nocnej i myjąc zęby przeglądałem powiadomienia które otrzymałem podczas mojego snu, oczywiście pisali jakieś głupoty na grupie ale nie chciało mi się już tego sprawdzać, włączyłem tiktoka i przewijałem jakieś śmieszne filmiki aż nagle zobaczyłem że bangchan napisał na grupie czy ktoś się chce spotkać, nacisnąłem powiadomienie i przeniosło mnie na Messenger i chat naszej grupy.

Uwaga odkleja 💋

Bangchan
Siema
Wychodzimy dziś gdzieś?
Dawajcie

Felix
Gdzie?

Bangchan
No nie wiem właśnie
Jakieś pomysły?

Jeongin
Ej dawajcie na siate
Dawno nie gralem

Bangchan
No git
Mi pasuje
Tylko teraz reszta

Felix
Mi też pasuje!

Bangchan
@Seo Changbin @Han Jisung @Lee Know @Hwang Hyunjin @Kim Seungmin pasuje wam dziś siata?

Han
Y daj mi chwilę

Hyunjin
Pasuje pasuje

Leeknow
Jak Han idzie to ja też

Felix
Kiepsko wam idzie ukrywanie się linuus

Leeknow
Jesteś okrutny Lixie..

Felix
Ale już każdy wie że jesteście razem!!

Leeknow
Przysięgam że cię chyba zabije na tej siatkówce...

Felix
Jezu
Mamo pomocy???

Seungmin
Pasuje.

Changbin
Git mogę jak mi mama pozwoli (wymuszę)

Han
Pasuje mi

Bangchan
No i świetnie, o 16 przy parku się spotkamy a później pójdziemy do szkoły

Leeknow
Ale wiesz że oni te furki zamykaja?

Bangchan
Nigdy nie przeskakiwałeś przez płot?
Nie bądź dzieckiem

Leeknow
Dobra weź się tato

Bangchan
✌️☺️

O 16 przy parku, za godzine muszę być już gotowy, popędziłem do pokoju po jakieś ciuchy którymi były luźne jeansy z dziurami na kolanach i czarna bluzka z czarownym nadrukiem. Aktualnie było dosyć ciepło więc obeszło się bez żadnej bluzy czy takich tam rzeczy na długi rękaw, kiedyś grałem sporo w siatkówkę i miałem kupione ochraniacze na kolana dlatego postanowiłem spakować je do worka aby w razie czego móc je założyć lub pożyczyć komuś innemu.

Około 15:50 wyszedłem z domu, wziąłem szybko do ręki worek i wyszedłem, sięgnąłem do kieszeni po słuchawki a następnie podłączyłem do telefonu puściłem muzykę.

Doszedłem na miejsce w jakieś 7 minut, zauważyłem Bangchana siedzącego na ławce więc podbiegłem się przywitać, był z nim już leeknow i seungmin, tez się z nimi przywitałem lecz odpowiedź usłyszałem tylko i wyłącznie od Minha.

Czekaliśmy na resztę trochę, jak zwykle na Hwanga przystało, pojawił się na miejscu 15 minut po ustalonym czasie spotkania, co czyniło go ostatnią osobą na którą już wszyscy czekaliśmy.

Why? | HyunlixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz