elveda Lee Minho.

481 51 84
                                    

1 yıldır.

Tam tamına 1 yıldır bu eziyeti çekiyorum. Suçum ne miydi? Aşık olmak.

Sadece sana aşık oldum Minho. Gördüğüm ilk saniyeden beri aşıktım sana. Çocukluk aşkım, lise aşkım. Sevgili olmuştuk sonunda. Kandırdın ama beni. Kandırıp kalbimide alıp siktirip gittin.

İnanamamıştım senin sözlerine. Kalbimi alıp eliyle sıkmıştın resmen. Nefret dolu sözlerin kulağımda yankılanıyordu. Duygular çok ağır gelmişti.

1. ayımızdan sonra her gün bana berbat davrandın. Çok nadiren sevgilim olduğunu hatırlattın bana. Ben aptal gibi sana 365 gün 1 saat 27 saniye katlandım.

Beni kullandın.

Sadece sikinin keyfi için kullandın. Ben kandım sana. Aptalım ben, çok aptalım.

Çiçeği gözlerimin önünde parçaladın.

Aşkımızın simgesi yaptığımız o güzel çiçeği. Nereden bilebilirdim bizim aşkımızın hiçbir bitkinin haketmediği kadar bir çirkinlikte olduğunu?

Bana dediğin her şey aklımda Minho. Sana yazıyorum bu mektubu. Umarım okursun sana olan son sözlerimi, ne kadar berbat bir insan olduğunu, bencil, iğrenç, aptal, katlanılmaz bir adam olduğunu.

Keşke seni hiç çağırmasaydım evime. Keşke o sikik gitarıda alıp çöpe atsaydım. Keşke bana aşkını itiraf ettiğin an kaçıp gitseydim.

Keşke seninle hiç tanışmasaydım.

Bana yaptığın o şeyden sonra, attığın iftiradan sonra.. Seni aldatıp her gece barda sürttüğümü, her gece başkalarıyla seviştiğimi söyledin Minho. Beni sarhoş ettin, bara götürüp fotoğraflarımı çektin.

Beni seven tek insanı kaybetmemi sağladın. Felix'i.

Hyunjin bile beni artık sevmiyor Minho. Okulda adımı çıkarttın herkes bana iğrenen gözlerle bakıyor.

Artık ailem bile sevmiyor beni.

Chan hyung bile sana inandı. Kimse benim masum olduğuma, senin tam bir orospu çocuğu olduğuna inanmıyor.

Bunca şeye rağmen ben aptalım Minho. Hala seviyorum seni. Bana yaşattığın güzel 1 ay için teşekkür ederim.

Hayatımın içine edip eziyet çektirdiğin içinde teşekkür ederim.

Ölmek için sebep verdin bana.

Son sözlerim bunlar Minho.

Sana "aşkım" bile diyesim gelmiyor artık.

Şimdi bileklerimi kesip, sana o çiçeği verdiğim yerde öleceğim.

Aslında evimde yapacaktım bunu. Bana açıldığın yerde. Ama eve giremiyorum.

Her neyse.

Elveda Lee Minho.

Bir de;

Son kez, seni seviyorum.

Han Jisung.

hyungcuğum / minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin