Nasılsınız canlarım? Özlediniz mi beni? Önceki bölüm nasıldı?
Berkay?
Reybor? Öfkfjfjjd.
İYİ OKUMALAR.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Dinle beni bi~Yüzyüzeyken Konuşuruz
İyi dinlemeler.
...
✨
Kasvet dağılmıyordu. Ateş ise tek elle araba kullanmaya razı gelmiş gibiydi.
Elimi bıraktığı yoktu. Ben de birşey diyemiyordum. Sinirli gözüküyordu. Bana bu hali bile tatlı geliyordu. Fakat şuan sakinleşmesini beklemek en mantıklısıydı. Ben konuşmak istiyordum. Konuş kanka arkandayım. Birşey olursa Huriye'nin gazındandır. Yalannnn, bahanecisin sen. Belki de öyleydim.
"Ateş?" dedim sorar gibi.
Hala yola bakıyordu.
"Ateş?" duymuyordu sanki.
Hala yola bakıyordu.
"Lan Ateş?!" dedim sesimin tınısını hafif yükselterek. Bir anda kendine gelmiş gibi gözlerini açıp kapadı. Köşeye çekti aracı. Sonrasında ise camını açtı.
Hala elimi tutuyor. O farkında değil hadi, bana ne kadar günah yazar?
"Ateş? İyi misin canım?" dediğimde var olduğumu yeni keşfetmiş gibi bir ifade vardı yüzünde. Sonunda bana dönmüştü.
"N'oldu?" hiç birşey ya. Tövbe estağfurullah.
"Ateş iyi değilsin farkında mısın? Kendine gel artık." dedim.
Ofladı.
"Özür dilerim. Sinirlerim bozuldu. Kafam iyi değil şuan." dedi.
"Farkındayım. O şeref yoksunu varlığın yanından ayrıldığımızdan beri elimi bırakmadın. Sadece arabaya binerken bıraktın. Ateş bak ger-" derken şaşkın bakışlar benim lafımı böldü.
"Elini mi tutuyorum?" yok, babamın eli bu aslında.
"Ateş salak mısın?" gayette ciddiydim.
Birbirine kenetli ellerimizi havaya kaldırdı.
"O kadar mı dalmışım lan?! Oha elin elimde. Bir dakika... Pardon güzelim." diyerek elimi bıraktı.
Kahkaha attım.
"Ya sen de delisin ya... Manyak." dedim.
"Sana deliyim ben kızım. Gözüm döndü resmen orda. Bak beyfendinin tekiyim normalde bilirsin. Ama orda bildiğin seni sıkıştırdı alçak herif." dediğinde gözlerim faltaşı gibi açıldı.
"Sen gördün mü?" diye sordum.
"O yüzden bu kadar dalgınım. Ya sen kendini kurtarmayı bilmeseydin? Ben son anda geldim. Ya gelemeseydim? Düşüncesi bile çok iğrenç..." dedi.
"Ah Ateş, Ah! Neyse düşünmeyelim bunları. Sende kafaya takma. Senin sevgilin MİT'çi oğlum!" dediğimde gülümsedi. Ben ise arabadan indim ve onun camının tarafına gittim. "İn bakalım. Sanırım benim sürmem gerek."
🖤
Arabayı onun evine sürmüştüm. Onu eve bıraktıktan sonra tek gidebilirdim. Arabadan indik. Kapıya doğru ilerlemeye başladı. Ben ise yerimde duruyordum. Arkasını döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Novela JuvenilKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...