Він схопився за горло різко, несподівано. І відразу стало зрозуміло, почалося. Увесь вечір довелося чекати і тепер, з ним нарешті буде покінчено. Піни з рота ставало більше, очі закочувалися, і тіло падало вже бездиханне. Стало зрозуміло, він мертвий. Остаточно. ~За десять годин до цього~-Ну ж бо, сестричко, невже ти ще не зібрана? - Мелісса зайшла в кімнату несподівано. Маргарет якраз переодягалася в цей час. А їй ще треба було укласти своє волосся, зробити легкий макіяж, нанести ароматичну воду. На щастя, у них у замку були слуги, і вони дуже допомагали. - Ну ж бо, гості скоро приїдуть. -Сестриця, я й так намагаюся бути настільки швидкою, як можу. - дівчина злегка надула губки, наче маленьке дитя - до речі, а чи можу я у вас поцікавитися. Маргарет дуже не подобалося, що при слугах із сестрою потрібно звертатися на ви, ця фамільярність дуже сильно набридала. -Дивлячись про що, маленька Багіро. - Меліса підійшла ззаду і допомогла тугіше затягнути корсет. Чесно, стало важче дихати. -Занадто тісно сестра, трохи розпустіть, будь ласка. Дихати важко ж. - на видиху вимовила Рокет, але Меліса не виконала прохання. -Я прекрасно знаю, що ти цілком можеш дихати. То що ти хотіла запитати? - Меліса сіла на стільчик поруч, спостерігаючи, як дівчата-слуги кружляють навколо її сестрички. -Кого саме ви запросили? Можливо, когось особливого? - Марго залюбки стрельнула поглядом на дівчину, що сиділа збоку від неї.-Ну, я запросила сім'ю Морріс, сім'ю Вайт, Аккерман, Міс Вайт і її пару. - Мелісі якраз принесли води, яку вона попросила раніше, і вона відпила ковток. -Так кузен теж приїде? - радісним голосом вимовила Марго і випадково сіпнулася, а служниця, що робила їй зачіску, в цей момент шикнула на неї, довелося сісти рівно. - І, це весь список запрошених?-Звісно ні, не турбуйся, Родина Менсіс теж отримала своє запрошення. Легкий стукіт у двері перервав бесіду сестер, і Меліса одразу ж встала, йдучи до виходу. -Збирайся сестра, я піду зустрічати гостей. - вона оглянула дівчину - Сукня, просто чудова.
На цих словах, Суон покинула кімнату.
Три карети під'їхали до замку, що означало, що прибули гості. За гербами на їздових засобах було зрозуміло, своєю присутністю без запізнення провідати вирішило сімейство Моррісів, - у них зображено чорного, величного ворона, з короною на голові. Друга карета за ними була роду Аккерман, - із сірим грізним вовком на гербі - і третя карета спадкоємиці Вайтів із гордим левом.Слуги відчинили браму, і Меліса трохи поїжилася від зимового холоду, але довелося перетерпіти. -Добро ласкаво просимо до маєтку Суон, приємно бачити вас. Сім'я Морріс були частково родичами сімейства Рокет і Суон. Батько Сіна є братом їхньої матері Елізабет Суон. Якщо до старших Моррісів Мелісі не було діла, адже вона чула, які вони жахливі як батьки, і як люди, то їхнього спадкоємця Сіна бачити було дуже приємно. Репутацію сім'ї Суон Меліса похитувати не збиралася, тож з ввічливості й етикету вона привіталася з ними і сказала, в якому боці їжа та напої. На що почула коментар "Якось слабенько прикрашено...". Меліса лише фиркнула після цих слів і підійшла до кузена.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Криваве Різдво
Mystery / ThrillerЗдрастуй! Ти коли-небудь бував на світській зустрічі XVIII-XIX століття? Ось і я думаю, що ні. Так от слухай. Напередодні різдва намічається вечірка у великому замку, в якому живуть дві сестри, які у всю готуються. Музика, затишок, багато гостей і...