Taehyung'dan;
Servis gelmişti, elimi cebime koyup yavaş adımlarla servise bindim. Gözlerim Chaewon'u arıyordu nerdedir diye. Sonunda onu görmüştüm kafasını cama yaslamış uyuyordu. Hızla yanına gidip yanına yerleştim, uyurken ağzını büzmüştü tatlı gözüküyordu.Hafiften sırıttım.
Kafamı geri çevirdim. Yan koltukta Jk ve Jimin vardı onlarda servise gelmeden önce arkamda dedikodu yapıyorlardı. Ben dedikodu fazla sevmediğim için pek onlara takılmazdım. Jimin uyuyor, Jungkook ise telefondan oyun oynuyordu.
Pufladım, kafamı havaya kaldırdım ve gözümü kapattım. Kafamı dinlendirmek istiyordum, son birkaç gün benim moral motivasyonum düşüktü.
Bir anda bi sertlik omzuma düştü. Kafamı yavaşça çevirdim, Chaewonun kafası omzuma düşmüştü, o an kalbimde birşeyler hissettim.
Kafamı geri ona döndürdüm yüzüne gelen saçlardan rahatsız eder diye elimle perçemlerini kulağının arkasına sıkıştırdım. Uyanır diye ne kafamı oynattım nede hareket etmedim.
Gözlerimi kapatıp uyumaya başladım...
Yarım Saat Sonra
Chaewon'dan;Gözlerimi açtığımda kafam birinin omzundaydı. Hemen fark edip kafamı hızlıca kaldırdım, ve kafamı kaldırıp omzun sahibine baktım, bu Taehyung'du. Benim kafamın onun omzunda ne işi vardı!? Herhalde uyurken kafam yana düşmüş onun omzuna gelmişti.
Tae uyuyordu, tanrım iyiki uyuyordu. Kafamı geri çevirip cebimdeki telefonumu aldım biraz sosyal medyada gezindim.
Bir kaç dakika sonra serviste öğretmenimiz bağırmaya başladı.
Hoca- Evet çocuklar kapımıza geldik! Herkes tek sıra halinde dışarı çıkın!
Taehyung'u dürtüklemeye başladım.
Chw- Hey Tae uyan geldik! Uyansana~!
Gözlerini kısıkça açıp bana baktı.
Th- Ahh tamam!
Taehyung hemen kalkıp yanda duran çantasını alıp tek omzuna taktı. Bende sırt çantamı alıp sırayla çıkmaya başladık.
Ortama ayak bastığımda ilk görüş alanıma giren şey ağaçlar olmuştu, ağaçlarda elmalar vardı yemyeşildi ortam ve güzeldi.
Hoca- Evet çocuklar yoklama alacağım kim var kim yok diye bakacağım!
Hoca elinde sınıf defterini alıp isim listesini sırayla okudu. Sıra bana gelince 'Burdayım' dedim. Ardından Taehyung Kimin Jungkook'un adını söyledi.
Hoca- Ve son olarak Yunjin burda mı?
Yunjin isimli kız burda dedi. Ve yoklama bitmişti.
Hoca- Çocuklar beni takip ediyorsunuz.
Herkes hocamızı takip edip arabanın yan kısımlarındaki orta boyuttaki kapıları sırayla açtı. Tam olarak 5 kapı vardı. İçinde çadır poşetleri vardı. Yaşasın çadır kuracaktık!
Hoca- Arkadaşınız dediği gibi çadır kuracağız bana yardım edin birkaçınız.
Ne! Ben bunu dışımdanmı söylemiştim?
Kahretsin herkes bana bakıp gülüyorlardı. Hemen elimle yüzümü kapatıp arkama döndüm. Rezil oldum! Sadece onlar değil Taehyungda gülüyordu.
Şuan yerin dibine girmek istiyorum!
Hoca- E hadi yardım edin bana!
Herkes gülmeyi bırakmış kapıların içindeki çadırları alıyordu. Ama biri hayla gülüyordu. O kişiyi az çok tahmin ediyordum. Kafamı hemen Tae'ye çevirdim, duygularım beni yanıltmamıştı. Kollarımı bağladım ve tamamen ona döndüm.