2 ay sonra ;;;
god
yang jeongin'nin karnı tam anlamıyla şişmeye başladı. küçük bebek içeride rahattı, sağlıklıydı. yakında cinsiyeti de belli olacaktı. fakat tabii ki jeongin'nin hamileliği sorunsuz geçmiyordu.
vücudu, en nihayetinde bir bebek için pekte uygun değildi. erkek olduğu içinde bu hamilelik kendisini biraz daha zorluyordu. ayrıca sancıları da eşlik ediyordu tüm bunların yanında.
ama onu en zorlayan şey, dışarı çıkamamaktı. yaklaşık dört haftadır dışarı bile çıkmamıştı. her ne kadar changbin, felix ve jisung onu dışarı çıkartmak için çabalasa da jeongin'nin tavrı netti.
bu halde dışarı çıkmak istemiyordu. insanların korkunç, imalı bakışlarına maruz kalmak istemiyordu. bu yüzden eve tıkılıydı. zamanının çoğunu viva veya changbin'le geçiriyordu.
sabah viva okula gittiğinde, changbin ise işe gittiğinde yalnız kalıyordu tabii. o yüzden sabahları yanına jisung ve felix'i çağrıyordu hep. akşama doğru changbin ve viva geldiğinde ise onları eve postalıyordu.
şu anda ise jeongin kocasıyla yatakta uzanmış, telefonuyla ilgileniyordu. changbin de aynı şekilde. jeongin telefona bakıyordu bakmasına ama aklı tamamen başka yerlerdeydi.
kocasından biraz ilgi ve sevgi bekliyordu. changbin günlerdir mesaiye kaldığı için jeongin özlemişti changbin'i. özlemekle de kalmamıştı, istemeye başlamıştı kocasını.
uzun zamandır ilişkiye giremedikleri için geçmişle tatmin etmeye çalışıyorlardı. jeongin, changbin'i birçok defa mastürbasyon yaparken yakalamıştı.
jeongin'de şu an aynı durumdaydı. bazı anıları aklına geldikçe şişmeye başlayan alt takımlarıyla beraber kocasına döndü."changbin," dedi jeongin, mırıldanarak.
"hm?" diye yanıt verdi changbin. gözleri uykusuzlukla mücadele ediyordu.
"changbin," dedi jeongin tekrardan. changbin'nin umursamaz yanıtını beğenmemişti.
"efendim yavrum." bu sefer telefonunu kapatıp jeongin'e döndü. jeongin'nin büzülü dudaklarını ve minik tilki gözlerini görünce kaşları çattı.
"ne oldu, bir sorun mu var?" eli hemen jeongin'nin karnına gitti. kendini hafif hafif belli eden, çıkıntılı karnı okşadı sıcak elleriyle.
"ben..." dedi jeongin, ardından elini changbin'nin elinin üzerine koydu. changbin meraklı gözlerle baktı kocasına. onu uzun zaman sonra ilk defa bu kadar sakin görüyordu.
"sen? ne oldu jeongin, korkutma beni." jeongin, elinin altında olan kocasının elini, karnının biraz altına indirdi. kasıklarının üzerine.
"changbin, ben yanıyorum." changbin, kocasının kasıklarında hissettiği şişkinlik yüzünden şaşkınca gözlerini jeongin'nin gözlerine çıkarttı.
"jeongin," diyebildi changbin. ne yapacağını, ne diyeceğini bilemiyordu.
"aklındaki şeyi yapamayacağımızı biliyorsun jeongin." dedi bu sefer. jeongin'i bir şekilde rahatlatması gerekiyordu fakat cinsel ilişki, şu an iki aylık olan bir bebek için tehlikeliydi. üstelik doktorları da önermiyordu bunu.
"changbin... ben çok zor durumdaydım." dedi jeongin, dolu gözleriyle. changbin endişeyle, jeongin'nin kasıklarını okşadığı zaman jeongin kafasını yastığına bastırarak inledi kısık sesle.
changbin, cinsel ilişkiye giremeyeceklerini bilse bile aklına güzel bir fikir geldi. en azından kocasını birazda olsun rahatlatmak için yapacaktı bunu.
kocasının altındaki eşofmanın lastiklerine geçirdi ellerini, yavaşça aşağı indirip çıkartıp attı. aynı şekilde kendi üzerinde olan beyaz tişörtü de çıkarttı. sıcaktı.
"changbin, ama yapamayız." dedi jeongin. dolu gözlerinden bir damla yaş yanağından süzülüp yastığına düştüğünde, changbin içinin rahatlaması için saçlarını okşadı ve alnına bir öpücük kondurdu.
"yapmayacağız zaten güzelim, sadece seni rahatlatacağım." jeongin elini changbin'nin göğüslerine attı ve sıktı biraz. changbin mesajı aldı. jeongin'e biraz yaklaşarak, üzerine eğildi ve göğüslerini tam jeongin'nin dudaklarının hizasına gelecek şekilde durdu.
çocuğunu emziren bir anne gibi görünüyordu.
jeongin, dudaklarının hizasında olan, soğukla temas ettiği için kabaran göğüs uçlarını hevesle ağzına alıp ısıttığı zaman changbin'nin ağzından derin bir inleme kaçtı.
jeongin'nin sıcak dili, göğüs uçlarına değdiği her an changbin sertleştiğini hissediyordu. ayrıca jeongin'nin aleti, baksırını zorluyordu.
changbin, jeongin'nin saçlarını kavrayıp kafasını çekti. "yeter bu kadar." changbin eğildi. jeongin'nin kasıklarını biraz daha okşadı.
baksırı jeongin'nin bacaklarına kadar sıyırdı, şişmiş olan penisi avucunun arasına aldı ve sıvazladı birkaç kez.
jeongin sızdırmaya başlamıştı bile. bu küçük ve sıcak dokunuşlar kendisini mahvediyordu.
"changbin, ağzına alabilir misin?" diye sordu jeongin, çekinerek.
fakat changbin bu güzel teklifi elbette geri çeviremezdi. "alırım güzelim, alırım." elinin arasındaki hacimli penisi biraz daha okşadı. ardından yatakta gerileyerek, jeongin'nin tam bacak arasına oturdu.
sızdıran penisi ağzına aldı. sıcaklığıyla sarmaladı ve jeongin'nin bacak içlerini okşadı. turuncu saçlı o kadar hassastı ki... deliği bir nabız gibi atıyordu, canı da yanıyordu fakat yapamazlardı. bunu bilmek jeongin'i sinirlendiriyordu resmen. karşısındaki adamla sevişmek istiyordu.
"changbin lütfen, lütfen..." dedi, elleri changbin'nin yanaklarına ulaştı. changbin ağzından çıkardı penisi, jeongin'nin sıcak avuç içlerine birkaç öpücük dizdi.
"jeongin, ileri gidemeyiz." dedi changbin, kendisi de zorlanıyordu besbelli.
jeongin'nin gözyaşları yanaklarında birikirken, changbin elinden geldiği kadarıyla, sertçe jeongin'i çekiştirmeye başladı. dudaklarını uzun uzun, tutkuyla öpmeye başladı.
jeongin, tazyikli bir şekilde changbin'nin avucuna boşaldı. hızlı nefes alışverişleriyle changbin'nin derin nefeslerine eşlik ederken sıkıca sarıldı kocasına.
"çok seviyorum bu hissi." orgazmın getirdiği o tatmin edici hisle, zevkle beraber jeongin iyice kocasına sokuldu. mayışmaya başlamıştı bile.
fakat kocasının şişkinliği yerini hâlâ koruyordu.
"changbin, peki ya sen?" diye sordu jeongin, sessizce.
"ben halledeceğim güzelim." dedi changbin nefes nefese. kocasını rahatlatmıştı fakat kendi şişkinliği zorluyordu kendisini.
kocasının sıcak kollarından ayrılıp, ebeveyn banyosuna doğru adımladı. kapıyı kapattı ve sağ elini, tuvalet kağıdını hazırlayarak uzun bir çekime başladı.
•
uzun cekim øh
sevdiniz mi la fakir usulu smut
istedigim oy ve yorum sayısı gelmedikce yb atmıyorum gecikiyor o yuzden bilesiniz 🙌🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad romance ☓ jeongbin✓
Fanfictionkötü romantizmini istiyorum. [seo changbin & yang jeongin,, ff,, mpreg] 💌viva!! ♡ 10.03.24 𝐡𝐚𝐧-𝐰𝐚𝐧𝐠 || 𝟏𝟑.𝟎𝟐.𝟐𝟒