День святого валентина - Уламки розбитого (дзеркала) Хана ^Мінсони^

146 13 1
                                    

Вже пройшло два дні, після того як Мінхо і Хан приїхали в загородний дім в лісу. За цей час вони доволі так зблизилися, і Мінхо надумав що зізнається Хану у своїх почуттях, але він не впевнений бо не знає як відреагує Хан. Бо завтра 14 лютого і він не хоче щоб цей день став останнім днем коли вони нормально спілкуються, тому Мін х о хоче спитати як він відноситься до цього.

- Хані слухай я хочу с тобою поговорити.
- Ем, про що?
- Ну, я навіть не знаю з чого почати та як в тебе спитати так щоб ти не подумав ні чого такого.
- Ти мене дуже лякаєш.
- Як би ти відреагував якщо тобі зізнається у коханні людина старша на років 8-9 або навіть і 10 років старша тебе?
- Ого, до чого такі питання?
- Просто цікаво.
- Я не відповім на них, бо я дав собі обіцянку що я більше не буду зустрічатися з людиною, яка старша за мене більше ніж на три роки.
- А, чому якщо не секрет
- Вибач я не хочу повертатися до цієї теми, вона дуже болюча для мене.
-Я все розумію, але якщо хочеш зі мною поговорити я завжди тебе вислухаю і підтримаю.
- Дякую.

Хан посміхнувся і пішов до своєї кімнати, а Мінхо так і залишився сидіти на кухні.

14 лютого. 18:20. Подвір'я загородного будинку.

Мінхо так Хан сиділи в альтанці (Беседке на російській). Хо розумів що він ні коли не буде з Ханом, але не може тривати свої почуття. Він тільки дивується як Хьонджин тільки зміг такий довгий час скривати свої почуття до Фелікса. Якщо Мінхо навіть трьох місяців не може більше триматися. Тому він вирішив все сказати Хану, а далі будь що буде він готовий навідь до того що Джисоні не захочу більше з ним спілкуватися.

- Хані я хочу сказали дещо дуже важливе.
- Ти мене вже в друге за два дні лякаєш.
- Розумію, але я не хочу мовчати. Хані я розумію що ти мені ні коли не відповіси взаємністю, але я хочу сказати що ти мені дуже сильно подобаєшся вже на протязі трьох місяців. Я не знаю причину по якій ми так не хочеш зустрічатися з людиною яка старша за тебе більше ніж три роки, але я повністю тебе підтримую. Єдине на що я надіюсь що ми зможемо з тобою спілкуватися як і раніше. Я зможу заснути своє кохання дуже далеко що ти навіть і не помітеш.

Джисон навіть не знав що йому відповісти, бо це було дуже несподівано. Але він не хоче своїм мовчати, тому що знає як це коли кохана людина робить боляче.

- Хо, завжди, ти ж хочеш дізнатись чому я в мене таке відношення?
- Тобі не приємно про це говорити тому я краще піду.
- Ні я не хочу робити тобі боляче своїм мовчанням тому я хочу тобі все розповісти.
- Я тебе не примушую.
- Я цього хочу сам, хочу щоб ти це знав.
- Добре я тебе слухаю
- коли мені було 16 я був відносинах з хлопцем який старше за мене на 5 років, ми дуже сильно кохали один одного я думав що мені дуже сильно пощастило, але через два роки він став дуже часто на мене кричати в чомусь підозрювати ревнувати я думав що це скоро пройде, але ні. Все тільки стало гірше, один раз я прийшов додому дуже пізно, а мене проводив Фелікс тому що я у нього був і він мені закатив дуже сильний скандал, говорить що я йому зраджую, що я сплю з ним, що він коханець так далі, так далі, він вперше підняв на мене руку, я не знав що робити тому що мені було дуже страшно на нього заявляти в поліцію чи ще щось, тому що він просто-напросто в мене вб'є якщо дізнається про це, але один раз не витримав після очередного побиття коли прийшов до Фелікса він подав заяву на нього в поліцію. Йому дали срок 50 років і не тільки за те що він мене бив було домашнє насильство, згвалтування, на його руках що лежить смерть трьох людей. Хан умову йому було дуже тяжко це казати, в нього текли сльози він дуже тяжко дихав спираючись перевести дух. Через хвилини 3 він продовжив. - І той поцілунок в кінотеатрі, він не був моїм першим, просто я вирішив забути все що зв'язано з ним просто забути як страшний сон. Це мене дуже сильно травмувало, Фелікс старався мене підтримувати як тільки міг. Але в один з днів він до мене прийшов і сказав що хоче мене відвести до спеціалістів, я сперечатися з ни, відновлювався, ми навідь посварилися і тиждень не розмовляли. Але я зрозумів що я не справляють сам тому в один з днів я подзвонив Феліксу вибачився і сказав що піду до психолога. Я туди ходив на протязі двох років. І мені допомогло, я загону всі свої внутрішні рани і залишився тільки болючий осадок.

Маленьке сонечко яке я врятував  //Закінчено//Where stories live. Discover now