Merhabalar hoşgeldiniz lütfen bolca yorum yapıp bölümü oylayabilirmisiniz
Bu arada medyaya umayın karakterinin fotağrafını koydum bakabilirsiniz.
Keyifli okumalar...
Gördüğüm kalabalıkla duraksayıp ortadaki iki kişiye bakakaldım.
Abim yumruklarını Batu'nun yüzüne geçirirken Batu ise hiç karşılık vermiyordu.
Kalabalık protesto ediyor, kimin kazanacağını tartışıyordu.
Duvarın köşesinde ise duvara yaslanmış bir şekilde abim ve Batuyu göz hapsine alan kızlardan bahsetmek bile istemiyordum.
Hızla koşarak abimi omuzlarından itelemeye çalıştım.
+"Abi ne yapıyorsun dursana!?"
Abim sanki ben onu hiç omuzlarından itmemişim gibi tekrar atılınca bu sefer bir el abimin omzuna dokununca abim duraksadı.
Abimin arkadaşlarından biri olduğunu biliyordum ama ismini hatırlamıyordum. Ali? Efe? Bilmiyorum...
-"Napıyosun olum salakmısın sen?"
-"Bırak ya bu piç benim kardeşime dokunucak bende onun yanına bırakıcam öylemi?"
Abim tekrar ileriye atılınca dönüp Batuya baktım.
Anlaşılan oda ne yaptığını yeni öğreniyordu.
Abim yine hiçbir şeyi tam anlamadan birşeylere karar vermeye başlamıştı.
+"Abi dursana öyle birşey yok!"
İleriye atılan abim, az önce omuzlarından itelememe rağmen durmayan abim benim cümlemle durup bana bakmıştı.
-"Ne demek öyle birşey yok?"
Sesi fazlasıyla ürkütücüydü.
+"Öyle birşey yok işte, düşündüğün gibi değil."
-"O zaman bileğindeki izleri ki yaptı?"
Ne diyecektim? Abi sen yaptın ama bunu bilmiyorsun çünkü o ara kendinde olmayacak kadar çok içmiştin mi diyecektim?
Hayır bu şuan burada söylenebilecek birşey değildi.
+"Şuan burada konuşmamız uygun olmaz ama Batu yapmadı." Gözlerimi çevirip Batuya baktım ve patlamış dudağıyla beni izlediğini fark ettim. Aynı zamanda yanında bir kız yüzünü inceleyerek birşeyi olup olmadığını kontrol ediyordu. Ama kız ne kadar Batu'nun gözlerine baksada Batu'nun gözleri bendeydi.
-"Bak Defne bana yala-"
+"Yalan falan söylemiyorum abi eve gidelim anlatacağım."
Abim hiç de inanmamış bir şekilde son kez Batuya bakıp arabasına binip gitti.
Batuya baktığımda olduğu yerden ayrıldığını ve ilerlediğini fark ettim.
Kalabalık yavaş yavaş dağılıyor herkes birşeyler konuşuyordu.
Bazıları kavganın neden olduğunu, bazıları neden Batu'nun karşılık vermediğini, bazıları ise benim kim olduğumu konuşuyordu.
Şimdi ne yapacaktım.
Bence öncesinde Batuyla konuşmalıydım.
Ben gözlerimle tekrar Batuyu ararken birinin kolumdan tuttuğunu fark ettim. Dönüp kimin tuttuğuna baktığımda bunun okuldan bir kız olduğunu fark ettim.
-"Merhaba Defneydi değilmi?"
+"Evet."
Bir yandan kızla konuşup bir yandanda Batuyu gözden kaçırmamaya çalışıyordum ama imkansız gibi birşeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşığım Aşık Çal Bu Gece
Teen FictionBenim o sessiz sakin hayatımı değiştiren tek şey yaşadığım büyük zorbalık oldu. Belkide o güne şükretmem gerekirdi. Peki ya insan herşeye kötü yanından mı bakmalı? Sessizce sınıfa girip kapıyı kapattım ve çantamı sıraya bıraktım. Bekledim ama gelen...