Final Bölümü Bir Son, Bir Başlangıç

10 2 5
                                    

Final bölümüne hoşgeldinizzz. Öncelikle final bölümü hakkında minik bir yorumlama yapacağım. Sonra kitaba geçersek bölümü daha iyi değerlendirebilirsiniz.

Bu final Regina'nın hikayesinin finali. Regina ve Victor'un ilişkisinin son noktasına geliyoruz. Kapaktaki son anlam yani yıldırım artık anlamlı gelmeye başlayacak. Ama bu final, olayların geçtiği evrenin finali değil. Vals yine bu evrende yazılacak.  Kitaplar çıksaydı muhtemelen seri olarak çıkardı.

Bu yüzden okuyacağınız final size çok final gibi gelmeyebilir.  Sadece bölümün sonund Regina'nın en büyük hatası şuydu gibi yorumlar yapabilirsiniz.

Bana göre Regina'nın en büyük yenilgisi savaşını değil aşkını seçtiğidir.

İyi okumalar, yıldızı parlatırsanız sevinirim.

Bana baktığında gri gözlerine baktım. O an beni hatırladığını anladım. Anılarımız, çocukluğum ve renklerine kavuşmuştu. Victor beni hatırlıyordu.

Yerden kalkmadan boynuna atladım. Başını boynuma gömdü, derin derin nefesler aldı.

"Her şeyi hatırlıyorum. Özür dilerim. Sana iğrenç davrandım. Pişman değilsin, değil mi?"

Gülümsedim, ilk defa mutluluktan gözlerim doluyordu.
"Değilim sevgilim. Hiçbir şey için pişman değilim. Beni unuttuğunda sadece yaralı bir adam vardı karşımda. Herkes bana onun gerçek sen olduğunu söyledi."

Yüzü düştü. Bir eliyle yüzümü okşamaya başladı.

"İlk yalnız kaldığımızda sana her şeyi anlatacağım. Şuan kontrolümü kaybetmeden kan içmeliyim. "

Kahin Ana gülümseyerek bize bakıyordu. Victor'a bir kan torbası attı. Victor içmeye başladı. Victoria'ya da bir kan torbası artı. Torba yere düştü. Victoria torbayı patlatıp hışımla karşıma geçti.

"Yaptığın şey! Bana bunu sormadan nasıl yaparsın?  Siz umutsuz aşıkların hiçbir şeyden haberi yok! Öyle kişiler uyanacak ki taş taş üstünde kalmayacak!"

Yüzüme bile bakmadan çadırı terk etti. Hava kararıyordu, Güneş onu yakmamıştı.

Anneme doğru döndüm. Sadece bakıyordu. Kahin Ana yanıma geldi. "O burada kalsın. Bir süre eğitim vermeliyiz. Şuan bir tür şokta. Size bir çadır verelim, burada kalın. Sabah gidersiniz."

Benden önce Victor atıldı. "Teşekkür ederiz ama gece gitsek iyi olur. Güneşten etkileniyorum."
"Israr etmiyorum. Gidin öyleyse. Gitmeden şu masanın üzerindeki kitapları al. Temel seviye büyüler var bunların içinde. Artık cadısın."

Başımızla saygılarımızı sunduk kitapları alıp çıktık.
Büyüme geri dönmek beni çok yorgun hissettiriyordu. Ağaçların altına çadır kurduk.

Yeryüzündeki CanavarlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin