Volgende hoofdstuk
POV Ayman
Ik ging naar boven naar mijn kamer en trok mijn sportkleding aan. Ik heb mijn haar goed gedaan en mijn laptop gepakt. Ik heb zoveel werk te doen. Ik heb gewerkt, maar ik kan niet stoppen met aan Maya te denken. Ze is zo mooi met haar mooie bruine ogen,😍 " Kardeşim ne hayal ediyorsun " zei ali in turks. ik lachde en zei niks ik werkde verder en toen ik klaar was ging ik naar beneded ik keek tv met moeder. Even later ging ik naar boven en ging ik liggen op mijn bed warom denk ik zo vaak aan Maya? Ik pakde mijn telefoon en keek TikTok.POV Maya
Ik zei gedag tegen Alina en stapte in mijn auto. Ik rijd naar huis, toen ik daar aankwam parkeerde ik mijn auto in de garage en ging naar binnen er was niemand thuis. Mama is zeker gegaan om Zainab te halen van school. Ik sloot de huisdeur en ging naar boven. Ik opende mijn kamerdeurtje en ging binnen ik deed mijn schoenen uit en pakde mijn pantoffels. Ik ging naar mijn kledingkast en pakte mijn treningspak, ik deed mijn haar in een knot. Ik ging naar de wasruimte en deed mijn make-up eraf ik wasde mijn gezicht. Ik zat op mijn bed en scrolde op insta ( # Instagram ) toen keek ik een beetje tiktok en ik zag iets vies en zei toen
" astaghfirullah " het was tijd om te bidden ik deed mijn hoofddoek aan en nam de gebedtapijt, toen ik gebeden had ging ik naar beneden ik zag mama " Salam alaikum mama !! " Zei ik ze zei Salam alaikum en toen zei ze " eerste keer je ben niet laat schat, hier biryani eet. " Ik lachde, ik ging naar de eettafel en pakde mijn bordtje met biryani. Biryani is dit ↷Dit is mijn favoriete gerecht! 😋 Ik at en daarna deed ik de afwas. Ik hielp mama met het schoonmaken van het huis en toen ging ik naar boven. Ik ging naar Zainab's kamer en hielp haar met haar huiswerk. Toen ze klaar was met haar huiswerk speelde ik speletjes met Zainab en ging toen naar mijn kamer, ik deed mijn kamerdeurt op slot en ging op mijn bed zitten ik keek telefoon. Ik zag een bericht van Ayman op Snapchat, ik accepteerde het en stuurde hem een massage " hallo! Ik ben Maya! " Smsde ik hij had mijn bericht nog niet gezien. Ik ging even liggen omdat mijn hoofd deed pijn. Ik ging naar beneden en zei tegen mama dat mijn hoofd deed pijn, ze gaf mij medicijnen en zei dat ik moet rusten ik ging naar boven en deed even een dutje.
POV Ayman
Ik keek mijn computer, ik heb erg werk te doen. Toen ik aan werken was , kreeg ik een massage op mijn telefoon. Ik opende hem. Ik zag een vriendschapsverzoek van een meisje genaamd Maya en zelfs een massage, ik opende mijn telefoon en keek wie het was ik zag het massage.Maya: hallo! Ik ben Maya!
Pff nu weet ik wie het is, het is Maya, mijn assistente. Ik heb haar vriendschapsverzoek geaccepteerd en terug gemasseerd.
Ayman: Hallo? Hoe kom je aan mijn Snapchat??
Maya: eh..
Ayman: ???
Maya: ik... eigenlijk...
Ayman: Wat??? Als je wilt praten, praat dan, ik gebruik mijn tijd niet voor stomme dingen
Maya: Je stuurde me een vriendschapsverzoek en ik accepteerde het, je kun mij zomaar niet zeggen dat ik stom ben! Als ik stom was, zou ik niet zover bij jouw bedrijf zijn!
Ayman: Wat? Nee, ik heb je niet gestuurd,
Je heb gestuurd ik accepteerde het en zag je massage!Maya: Ja, maar jij stuurde mij eerst!
Ayman: Nee, je stuurde mij eerst!!
Maya: Nee, je hebt mij eerst gestuurd, oké!
We begonnen te vechten, ze heeft zo'n lange tong dat ze niet stopt, dus ik zei dat ik haar het vriendschapsverzoek stuurde en toen zei ze "Zie je, ik was het niet! Je heb kleinen geheugen!" Zijs echt een pff wat zeg ik nu, we praatde een beetje en ze was leuk om mee te praten we hebben de hele nacht gepraat en toen zei ze dat ze slaperig was, we zeiden " dag Sabahair " ik deed mijn telefoon dicht, en deed de licht uit en ging op mijn bed liggen en viel in slaap.
POV Maya
Ik en Ayman hebben de hele nacht gepraat, hij is zo grappig! Ik was moe, dus we zeiden gedag, Ik ging naar beneden en ging op de bank zitten en keek tv met moeder. Zainab keek naar haar telefoon, we keken naar ishq murshid. De erie is zoo leuk. Even later was papa gekomen, ik zei hallo tegen vader en zei dat ik ga boven gaan slapen, ik ging naar boven en deed de kamerdeur open ik deed de licht uit en deed mijn deken goed ik ging liggen en val in slaap.De 2 zijn redelijk goed samen en ze zijn vrienden geworden, maar wat zal er daarna gebeuren? Lees zeker verder!
YOU ARE READING
Assistant
RomanceWelkom in het leven van Maya, Maya dacht dat ze alles had wat ze nodig had. Een aardige familie en een leuke leven. Maar wanneer ze gedwongen wordt samen te werken met Ayman, haar baas. Gaat Maya verliefd worden of zal ze uit werk gaan? Zal ze vrien...