Akşam olmuştu saat geç değildi ve ayarladığıımız buluşmamıza hazırlandım.Şortumu Ronaldo formamı ve kramponlarımı giyerek kıyafetlerimi tamamlamıştım saçlarımı her zamanki gibi at kuyruğum yaptım,çantama havlu,su ve yedek kıyafetleri koymuştum üzerime bi hırka alarak evden çıkmıştım.
Buluşma yerimiz olan parka gittiğimde üçüzler Reika ve Auto vardı.Onlar kendi hallerinde oynuyodu.Benim geldiğimi fark ettiklerinde Ouzou gözlerime bakarak gülümsemişti geldiğimi görünce sevinmişti ve Kota'ya benim geldiğimi göstermek için omuz atmıştı.
Kota ise omuz silkip "Hoşgeldin." dedi.Ouzou bana bakmaya devam ediyodu ve bişeyler mırıldanmıştı. Hepsi aynı anda "Hoşgeldin." demişti."Hoşbuldum arkadaşlar." diyerek hepsini cevapladım bende Ouzou'ya bakıyodum bu sefer kaçmadan gözlerimden her şeyi anlamasını istedim.
Bende aralarına katıldım ve oyun oynamaya başladık.Bir süre sonra Shou ve Tagi gelmişti onlarda oyunumuza katılmıştı.Oyun bittikten sonra ertesi günün akşamı lunaparka gitme kararı almıştık.Shou biraz korkup mızıkçılık yapsada kabul etmişti.Hepimiz evlere doğru yol alıcakken abim Tarou'yu gördüm el salladım ve bu tarafa doğru gelmeye başlamıştı.
Yanımıza vardığında "Selam gençler." demişti."Hoşgeldin abi." dediğimde ise Reika hariç herkes şaşırmıştı.Reika "Hoşgeldin Tarou abi." demişti. Reika bize sık sık gelirdi ve bazı zamanlar bizde kalırdı o yuzden abimle iyi anlaşırdı.Abim "Hoşbuldum Reika. Reika ne zamandır gelmiyosun bize bi sorunmu var abicim?." demişti Reika ise "Son zamanlarda derslerim çok yoğunlaştı Tarou abi o yüzden gelemiyorum." diye cevaplamıştı."Peki tamam en kısa sürede yine gel bizimkiler özledi seni." demişti bende abimi onaylamıştım.
"O zaman yarın geliyim olur mu yada bu akşam isterseniz kalabilirim." demişti Reika. Hemen lafa atladım "Ayy eveet annemler çok sevinirrr." demiştim. Abimde beni onaylamıştı. Biz konuşurken herkes bize şaşkın şaşkın bakıyodu. Onlara dönüp "Haa sizi tanıştırmamıştım abim Tarou." dediğimde Ouzou abime tokalaşmak için elini uzatmıştı.
Abimde elini uzatıp el sıkıştılar Ouzou "Tanıştığıma memnun oldum Tarou" demişti. Mutlu olmuştum. Abimde "Bende memnun oldum Furuya." Demişti abim bana imalı bi bakış atıp Ouzou'ya tekrar baktı.
Off abim herşeyi anlamıştı.
O sırada Reika annesiyle konuşup izin almıştı.Abim ve diğerleride tanıştıktan sonra ben Reika ve abim eve doğru yürümeye başladık.Abim "Kırmızı Furuya'dan yani Ouzou'dan hoşlanıyo musun?." dediğinde durmuştum.Reika bana baktı. Abim ise benden bi cevap bekliyodu.Bende daha fazla abimi bekletmemek adına "Evet abi ama buna engel olamıyorum.Ne yapıcağımı bilmiyorum." dedim.Abim burnundan güldü."Anlıyorum seni yakışıklı,futbolcu ve sana aşık." dediğinde gözlerim büyümüştü."Yanılıyosun abi o beni sevmiyo." demiştim.Abim bu sefer kahkaha atmıştı.Reika'da gülmüştü."Ne gülüyosunuz be." dedim.Abim ve Reika bi yandan gülerek ve bi yandanda konuşarak aynı anda "Kızım çok salaksın." demişlerdi.
Sinirlenmiştim.Abim "Kör müsün lan sen PQWEIPQWISP çocuğun sana aşık olduğunu herkes anladı hatta birbirinizi sevdiğinizi herkes anlamıştır." dedi.Reika'da devam ettirdi "Evet ama ikinizde saf olduğunuz için hiç bir şey anlamıyosunuz." abimde Reika'yı onayladı.Konuşurken eve varmıştık.Annem Reika'yı görünce sanki öz kızıymış ve yıllardır görmüyomuş gibi sımsıkı sarıldı Reika'da aynı şekil karşılık verdi.Babamda annem gibi davranıp Reika'ya sarıldı.Annem ve babama "Biz biraz odama gidebilir miyiz?" diye sordum.Annemde "Tabii kızım siz geçin odanıza ben sizi yemek olunca çağırırım dedi.Ve odama geçtik.
Artık odamda 2 tane yatak vardı biri Reika içindi.Reika'ların evinde de aynıydı.Annesi ve babası benim için Reika'nın odasına bir tane daha yatak koydurtmuş ve bir tane daha dolap koydurup bana uygun kıyafetler koymuşlardı.Bizim evimizde de aynısıydı yeni bir eve taşındığımız için evimiz büyüktü.Reika ile odaya geçtiğimizde oturmuştuk üzerimizi değiştirmiştik.Ve odamızda Reika ve benim için tuvalet-banyo vardı. hemen duş aldık.İkimizde çıkıp üzerimize pijamalarımızı giyindikten sonra telefonumu elime almıştım ve bi bildirim gördüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam ZenOto
Random"O benim yaşamım oldu." "Çinli kız." "Türkistanlı." Arkadaşlar ilk hikayem olduğu için saçma olabilir şimdiden kusura bakmayın. Okurken takmayın can sıkıntısından yazdığım bir hikaye. 2 yıl sonra karşılan yakın arkadaşlar ve yaşadıkları