46. rész: ...tankkal végigmenni Románián!
Eljött az idő. A junior bajnokság. Bár mindenki fáradt volt a forgatás után, gyorsan visszaálltunk edzeni.
-Készen állunk egy újabb próbára?-kérdezte Sango egyik edzés után.
-Igen, készen-mondta nyugodtan mindenki.
-Hangosabban! Hol az a tűz?-kérdezte Sango.
-Készen állunk! Éljen a kormányzó! Éljen a Horthy!-szalutáltak a diákok.
Én viszont nem voltam teljesen biztos. Valamiért felmerült bennem: mi van, ha nem teljesen biztonságos a sensha-do? De inkább nem kérdőjelezem meg, amíg nem sebesül meg valaki. Néhány nap múlva Nao és én Tokióban sétálunk a sorsolás helyszínére.
-Remélem, nem valami erős csapatot húzunk. Mondjuk a Pravdát-mondta Nao.
-Az tényleg nem lenne jó. Kaphatnánk mondjuk a Gofrit, nem egy erős bagázs-válaszoltam.
-Majd meglátjuk. Egyelőre itt vagyunk. Élvezzük az életet-mondta Nao, majd besétáltunk.
Hemzsegtek a különböző csapatok, lányok. Majd bementünk a sorsolóhelynek kijelölt színházba. Utolsó előttinek hívtak ki minket. Már csak mi és a Saunders voltunk. Egyikőnk a szemfogatlan, de még mindig farkas Fekete Erdőt, másik a denévér erősségű Grófot kapja.
-Segíts meg, sors-imádkoztam, majd húztam.
-A Horthy Miklós Katonai Akadémia száma a kettes, ellenfele a Gróf Akadémia!-mondta a mikrofonba Ami Chono.
Óriási szerencsém volt. És ráadás ez az ág kifejezetten egyszerű, mind a Pravda, a Fekete Erdő, a Saunders, és még a Gloriana is a másik ágon van. De az Oarai hőseinek utolsó táncának akár még mi is a tagjai lehetünk, legfeljebb az elődöntőben. Visszafelé már nagyon boldogan mentem vissza a hajóra.
-Az ellenfelünk a Gróf! Nyerünk!-mondtam magabiztosan, ahogy az ebédelő diákok közé értünk a kantinban.
-Éljen a kormányzó! Éljen a Horthy!-skandálta a diákság.
Ezután a barátnőimhez mentem.
-Nem csodálatos? A románok ellen megyünk!-örült Suzume.
-Nekem mindegy. Az én dolgom nem attól függ, milyen az ellenfél-mondta Riko.
-Sokat edzettem az utóbbi időben, Kádár tanárnő szerint az osztály második legerősebb embere vagyok. De még mindig csak második...-mélázott el szava vége felé Takako.
-Ne szomorkodj. Yor ellen még egy tanknak sincs esélye-mondta Riko.
-De lényeg a lényeg, lányok, jól megleszünk. Egyébként is, a szomszédos ágon a Maginot és a BC van. Mindenképpen francia csapat vár a középdöntőben-mondtam.
-Ne igyál előre a medve bőrére!-figyelmeztet Takako.
-Miért? Román medve bőre ez. Béna, kicsi román medve bőre-válaszoltam.
-Mindenesetre számíthatsz ránk!-mondta Suzume.
-Úgy bizony!-mondták az ikrek.
-Akkor mindenki velem van. Harcolunk egyet?-kérdeztem.
-Harcra fel!-mondták a többiek. (E/3!)
Míg a Horthy örömünnepet ült, a Gróf csak törte a fejét, mi legyen. A Gróf alatt értendő Marina és Alice.
-Parancsnok, nem hiszem el, hogy a mester engedte, hogy a gulyászabálókat húzzuk! Ez biztos egy jel-mondta Marina.
-Így jött ki, nincs mit tenni, csak készülni-mondta Alice.
YOU ARE READING
Scholae et preafectus! (Girls und Panzer fanfic)
FanfictionFőszereplőnk Ayumi Hakaga, aki egy nem volt átlagos, a családja elért dolgai miatt. Eléri a tizenkettőt, és elmegy egy suliba, ami épp a zárás szélén van. Amikor a sulit bezárják, akkor tűnik fel egy idegen egy levéllel, ami részben megmenti a sulit...