Дорогі мої друзі я трішки запутадась короче я забула що Мінхо старший Хана на 7 років, а Хьонджин на 5 років старший Фелікса. А я дура забула це і зробила що Мінхо старший за Хана на 10 років.
Друзі вибачте
МІНХО СТАРШИЙ ЗА ХАНА НА 7 РОКІВ!!!!
Дякую за розуміння.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•20:18. Балкон. Франція.
Хьонджин зайшов а номер і побачив що на балконі стоїть Фелікс і кудись дивиться. Хван посміхнувся та підійшов з заду та обійняв талію Фелікса.
- Боже Джині, налякав мене.
- Вибач, чому сумуєш?
- Та просто навіть не віриться що ми після завтра будемо летіти додому. Так не хочеться, мені дуже сподобалось тут.
- Так тут дуже класно, цікаво як там Мінхо та Хан?
- Не знаю, може давай зателефонуєм?
- Та ні в нас велика різниця в часі, напевно в них вже четверта година ранку.
- Ого
- Так. До речі ти так мені і не розповів чому Хан не захоче зустрічатися з Мінхо і чому він хоче зустрічатися з людиною як старша за нього тільки на три роки?
- Ех. Це дуже не приємна історія, короче у Хан страждав від домашнього насильства, коли зустрічався з одним хлопцем. І я пам'ятаю як він один раз прийшов до мене і сказав що він його зґвалтував, я не витримав і подав заяву в поліцію і його посадили, як потім виявилось він ще вбив трьох невинних людей. І уявляєш він думав що я його коханець коли проводжав його пізно в вечорі, я був в шоці коли Хані мені це сказав.
- О боже, навіть і не віриться що така житєрадісна людина пережила таке.
- Так, дякую нашим психологами які допомогли. І хірургам також.
- А хірурги тут до чого?
- А точно. До того як він почав ходити до психолога, він майже зробив суіцид дякуючи що це був тільки шостий поверх і він впав на кущі, були тільки переломи дякувати лікарям і Богу що він залишився жив.
- Жесть, мені дуже жалко його.
- І мені. Блін Мінхо навіть і не знає про це.
- Я дуже надіюсь що Мінхо зможе показати Хані, що таке справжня взаємна любов.
- Головне щоб Хан дав йому допомогти.
- Дасть
- Чому ти так впевнений?
- Мінхо дуже пронецательний, думаю що Хан дасть йому шанс.Хьонджин сильніше обійняв Фелікса.
- Джині ти мене зараз зламаєш.
- Не зламаю. До речі так що тобі подарував Хан перед вилітом, що ти так голосував.
- Пам'ятаєш який подарунок ми знайшли якраз на цьому балконі, на цьому столику?
- Ну так
- Ну ось
- В сенсі..... стоп так там...
- Мг, тепер ти розумієш чому я сказав щоб він засунув цей подарунок, в свою задницю якраз та все що потрібно для цього.
- М да
ВИ ЧИТАЄТЕ
Маленьке сонечко яке я врятував //Закінчено//
FanfictionКоли я йшов на завдання з батьком я точно не очікував що там зустріну тебе.