25. První den

107 7 1
                                    

Čtvrtek

Emmy pohled

V noci jsem měla hrozný sen, ale naštěstí jsem se v rámci možností vyspala. Vstala jsem ještě před budíkem, takže jsem si udělal jako každé ráno hygienu a oblékla se. Vzala jsem si zaměstnanecké McLaren tričko a upnuté černé džíny. Do kabelky jsem si hodila klíčky od pokoje, doklady, telefon a zápisník. Ještě jsem po sobě uklidila všechno to nádobí a zbytky jídal. Vím že by to za mě uklidila nějaká pokojská, ale nerada lidem přidělávám práci. Měl jsem ještě spoustu času a tak jsem se rozhodla že si v klidu zajdu na snídani dolu do restaurace. Kolem krku jsem si dala visačku McLaren, díky které mohu jako zaměstnanec úplně všude. Do ruky jsem si vzala kabelku a opatrně jsem po sobě zabouchla dveře.

Lando má nejspíše svůj  budík a ví kdy má vstát, dneska mu nechám ještě trochu volnosti. Došla jsem k výtahu a zmáčkla poslední patro. Dveře se zavřeli a já se mentálně připravovala na celý dnešní den. Vyšla jsem z výtahu a došla do jídelny, pár jezdců už tam bylo. Viděla jsem Charlese, Pierra a Daniela jak si povídají. Také tam byli zaměstnanci ze všech týmů. Šla jsem si vybrat jídlo a došla ke stolu kde seděli mechanici z našeho týmu. ,,Zdravím" pozdravila jsem je a usadila se. Všichni ještě napůl spali, takže jsem si moc nepovídali. V klidu jsem dojedla svoje jídlo a šla odnést nádobí na odkládací stolek. Upravila jsem si vlasy, zkontrolovala jsem čas a vyrazila jsem pěšky na trať. Cestou jsem přemýšlela co všechno budu muset dneska dělat a jak moc budu mít čas i na sebe. Dneska mám s Landem a s jezdci Ferrari rozhovor na pódiu. Myslím si že v tom má prsty Lando, ale na to se teď soustředit nechci.

Procházela jsem pitlane uličkou a koukala do garáží ostatních jezdců. První byl Redbull potom byl Aston Martin, Mercedes, Ferrari a vedle Ferrari jsme byli my. Zašla jsem dovnitř a všechny ještě jednou pozdravila. ,, Dobrý den PR slečno" řekl Lando za mými zády. ,,Jsi připravená na dnešní den" pokračoval. Já se usmála a odpověděla mu ,,Jsem docela nervózní". ,,Nemáš proč, známe se dobře a tak vím že nám to půjde" usmál se na mě Lando a obejmul mě. To bylo to co jsem v tu chvilku potřebovala, uklidňující slova a obejmutí. ,,Málem bych zapomněl" řekl nahlas a jeden z mechaniků pustil hudbu. Jenže to nebyla nějaká hudba, ale moje album. Úplně jsem zrudla a stála tam.  Za páskou v Pitlane uličce už nám začali stát první fanoušci takže to všichni slyšeli. ,,Dej to nahlas" ozval se Charles, který najednou stál před garáží. ,,To si ze mě děláte srandu, vy jste se na mě snad domluvili" řekla jsem. Charles se začal smát a odešel. Vzala jsem si židli a dala jí mezi garáže Ferrari a McLarenu. Vzala jsem si notebook a odpovídala na emaily. Sem tam jsem si něco zazpívala.

Pohled Carlose

Slyšel jsem jak vedle od McLarenu hraje hudba a ten hlas mi někoho strašně připomínal. Podíval jsem se na Charlese ,,Nevíš kdo to je?". ,,Jo a ty to víš taky" odpověděl a ukázal na EM která seděla mezi garážemi s otevřeným notebookem a zpívala si. Kdy stihla odstartovat hudební kariéru? Jak dlouho jsem spal? Dvě otázky se mi hodili hlavou. Ale její hlas mě uklidňoval a já se díky ní mohl víc soustředit na svou práci. S Charlesem jsme šli před garáž aby jsme rozdali pár autogramů a vyfotili se s fanoušky. Všude s námi chodila kamera od Netflixu. Na trati bylo skoro nemožné něco udělat nepozorovaně. Což mě trochu štvalo, ale aspoň to fanouškům více přiblíží náš život. Šel jsem si na chvilku odpočinout do svého chill roomu. ,,Můžu dovnitř?" ozval se Charles. Pustil jsem ho dovnitř.

,,Nechtěl jsem to s tebou řešit venku, aby nás někdo neslyšel, ale Lando mi dneska u snídaně řekl že vás docela dost slyšel" řekl a mě se zastavila krev v těle. ,,Vůbec nevím o čem mluvil" odpověděl jsem mu, ale on nějak poznal že mu lžu. ,,No tak, mě to můžeš říct" vydechla hodil na mě pohled. Začal jsem si mnout ruku a poklepávat nohou. ,,Jo, včera jsem s ní byl" řekl jsem mu a on se mi začal smát. ,,Ty máš pro ní slabost co?" zeptal se a já přemýšlel nad jeho slovy. Nikdy jsme se o tom takhle moc nebavili, ale jako dobrému příteli a kolegovi jsem mu to mohl říct. ,,No, asi nejspíš jo" odpověděl jsem mu nejistě a usmál se na něho. Charles mě hned poplácal po zádech ,,Já to věděl". ,,A už jsi jí to řekl?" pokračoval. ,,Ne, chtěla čas. Kdybych to teď podělal tak bych si to neodpustil" odpověděl jsem mu.

Pohled Emmy

Na všechny emaily už jsem odpověděla a teď nás čekal malý oběd. Celý ten den ubíhal tak rychle za což sem byla hrozně ráda.  Vyrazila jsem tedy do Fan zóny na něco dobrého. Vím moc dobře že máme vlastní zázemí, kde vaří úžasné jídlo, ale chtěla jsem podpořit místní stánky a podívat se jak si fanoušci užívají.

Došla jsem ke stánku s rychlím občerstvením a prohlédla si co mají na menu. Rozhodla jsem se že si dám něco mastného a zprasím se. ,,Jeden Hot dog prosím" řekla jsem a zaplatila. Chvilku jsem čekala na svou objednávku. ,,Prosím slečno" řekl zaměstnanec stánku a podal mi mou objednávku. Hned jsem se rozhlédla po volném stolku, který jsem našla a tak jsem se mohla jít posadit. Začala jsem jíst svůj Hot dog ,,Tobě to ale jde" řekl Carlos, který si ke mě přisednul. Vůbec jsem to nečekala a už vůbec ne takové slovní spojení. Začala jsem se smát a dusit jak jsem byla v šoku. Carlos mi hned podal jeho vodu abych se mohla napít. ,,Bože, tohle už mi nikdy nedělej" řekla jsem mu ,,A vůbec, nikdo nás tu spolu nesmí vidět" odkašlala jsem si. ,,Neboj Lando si sem jde sednout taky" mrknul na mě. Za chvilku opravdu přišel Lando a sedl si vedle Carlose.

,, V kolik jdeme na stage?" zeptala jsem se Landa. ,,Za 20 minut, snad tu bude za chvilku Charles" odpověděl Lando. Mentálně jsem se na to připravovala, protože fanoušci se určitě zeptají jestli jsme s Carlosem pořad spolu nebo jsme se rozešli. V hlavě jsem si na tohle celé připravovala odpověď. Jelikož jsme se rozešli a já si teď užívám svobody, moje odpověď byla: ,,nejsme spolu". Musím se přiznat že mi ale Carlos dost chybí.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 04 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Carlos Sainz - Tenkrát ve ŠpanělskuKde žijí příběhy. Začni objevovat