Doruk ölmüştü..
Yoktu artık..
Yapayalnız kalmıştım..
Onsuz günler geçiyor muydu?
-Hayır..
Zaman ilerlemiyordu sanki..
Annem,babam,abim..Onların ardından Doruğ'un da ölümü o kadar koymuştu bana..
Yine böyle zamanın ilerlemediği günlerdendi. Aybike ile okula girmiş kapıya doğru yürüyorduk ki kolumu tutmasıyla durup ona baktım.
Aybike:Ay Asiye! Ben fotokopi çekecektim! Unutmuşum! Hemen gidip geleyim ben.
Asiye:Okuldan çeksene burda da var fotokopi.
Aybike:Varda çok bekliyoruz burda. Ben hemen gider gelirim sen git.
Asiye:Tamam.
Aybike gidince kapıya doğru yürümeye devam etmiştim. Yanımdan geçen motorun üstümü ıslatmasıyla geri çekilmiştim. Sinirle:
Asiye:Ya dikkat etsene! Kime diyorum! Hey!
Kaskını çıkartıp bana döndü. Yanına gittim.
Ayaz:Ne oldu?
Asiye:Ne mi oldu!? Ne biçim motor kullanıyorsun sen ya! Geçerken önüne baksana! Üstümü ıslattın!
Baştan aşağı süzmüştü beni. Sinirle başımı başka tarafa çevirdim.
Ayaz:Sen beni gördüm mü gelirken?
Asiye:Evet!
Ayaz:Kenara çekilecektin o zaman.
Dedi ukala bir tonda. Sinirden gülmüştüm.
Asiye:Sen beni görüyor musun şuan!?
Tekrardan bana dönüp garip bir şekilde bakmıştı.
Ayaz:Evet?
Elimdeki şişenin kapağını açıp yüzüne doğru attım suyu.
Asiye:Kenara çekilecektin o zaman!
Ayaz:Bir dakika bir dakika!
Tam gidecekken kolumdan tutmuştu. Kolumu geri çekip yüzüne baktım sertçe.
Ayaz:Sen aklınca bana ders mi vermeye çalıştın! Neydi bu!? Hem sen niye bu kadar gerginsin? Çok mu üzdüler seni..
Dedi gülerek.
Doruk gelmişti aklıma..
Yokluğu o kadar belli oluyordu ki..
Sinirle:
Asiye:Ne diyorsun ya sen!? Ne saçmalıyorsun!?
Ayaz:Sadece bir soru soruyorum ama baksana sen hala gerginsin. Ama sana bir şey söyleyeyim mi..Senin bu gergin hallerin falan iyiymiş,hoşuma gitti. Tatlıymışsın sen,sevdim seni..
Sinirden gülmüştüm.
Asiye:Sevdin beni! Ay ben hiç sevmedim seni! Çok ukala gıcık birine benziyorsun sen ama yok yemezler! Böyle yürüyemezsin bana! Önce bi insan ol!
Gidecekken tekrardan tutmuştu kolumdan.
Asiye:Dokunma bana!
Ayaz:Tamam! Tamam sakin! Yani yanlış mı anladım ben.. Böyle davranmazsam,insan olursam yürüyebilir miyim sana? Yani tek şansım insan olmak.
Asiye:Sen ne sanıyorsun kendini ya!?Ben öyle bir şey mi söyledim!
Ayaz:Az önce öyle dedin ya. Ben mi yanlış anladım?
Asiye: Öyle demek istemedim hem ben kime ne anlatıyorsam ya! Manyak!
Sinirle kapıya doğru ilerledim.
Ayaz:Ya nereye gidiyorsun!? Bak gerçekten çok güzelsin! Adını söyle bari!
Umursamadan okula girmiştim.
Delikanlı arkasından gülerek bakıyordu sadece..Asiye ilgisini çokça çekmişti..
Oylamayı unutmayınn