XVI. ᵗᵉᵃᶜʰᵉʳ'ˢ ᵖᵉᵗ (2)

106 18 433
                                    

yukarıdaki şarkıyla bölümü okursanız daha zevkli olacaktır

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

Her zamanki gibi, Ryūnosuke duvar kenarının en arka sırasında kimya dersini büyük bir dikkatle dinlerken, bir yandan da ellerini sıraya kafasını koyup uyuklayan arkadaşı Sigma'nın saçlarında dolaştırıyordu.

Bütün odağı tamamen sınıfın içinde sıraların arasında dolaşarak ders anlatan adamdaydı. Kalın ve maskülen sesi titremeden, monoton bir tonda kelimeleri süslüyordu. Elindeki kalem benim diye düşündü Ryūnosuke.

Ardından göz göze geldiler. Tecchou ile. Tecchou onun ellerinin Sigma'nın saçları arasında dolaşmasını pür dikkat izlerken dersini anlatmaya devam ediyordu. Ardından çok kısa bir süre duraksadı ve dilini iç yanaklarında dolaştırdı.

" Sınıf başkanı hanginiz?"

Orta sıralardan sarışın bir kız elini kaldırdı.

" Benim."

" Pekala Shuhua, ödevleri kontrol etmesi için birini görevlendirmiş miydim?"

" Hayır efendim."

" Tamam, birini seçene kadar ödevleri şimdilik sen kontrol et. Bu listede adlarınız yazıyor. Sıraları dolaşıp kimin ödevleri yaptığına bak."

Sarışın kız başını sallayarak öğretmeninin ona uzattığı listeyi aldı. Cam kenarından başlayarak ödevlerin yapılıp yapılmadığını soruyordu.

Tecchou ise masasına geçti, bacak bacak üstüne attı ve yine dikkatle Ryūnosuke'yi incelemeye başladı.

Her ne kadar göz kapaklarının ağırlaşmasını yok saymaya çalışsa da Ryūnosuke, en sonunda dayanamayarak tıpkı arkadaşı gibi kafasını sıraya gömdü ve uyumaya çalıştı. Nikolai zaten ödevleri yaptıklarını sınıf başkanına söylerdi.

Birkaç dakikanın ardından tekrar kulağına Tecchou'nun sesi dolduğunda dersin devam ettiğini anladı. Ama şu an o kadar rahat ve yorgundu ki kafasını kaldırıp dersi dinlemeye devam edemezdi. Aradan birkaç dakika geçtikten sonra Tecchou'nun sesi daha da yakından gelmeye başladı ve omzunda bir el hissedince kafasını kaldırdı. Tecchou onu uyandırmak için yanına gelmişti ve duraksamadan dersini anlatmaya devam ediyordu. Tecchou tekrar sınıfın içinde rastgele bir şekilde dolaşmaya başlayınca masasının üzerinde çok küçük bir şekilde katlanmış kağıdı gördü. Öğretmeni bırakmıştı.

Kafasını sağa sola çevirerek kimsenin onu izlemediğine emin oldu ve kağıdı açtı.

Tuvalet için izin al ve ofisime git. Oradaki kanepede biraz olsun uyuyabilirsin :) ‹𝟹

Ryūnosuke cümlenin sonundaki yamuk yumuk çizilmiş kalbe gülümserken bunun iyi bir fikir olduğunu düşündü. Okul binası okul mevcuduna göre biraz fazla büyüktü o yüzden neredeyse bütün bir öğretmen kadrosu için farklı ofisler ayarlanabilmişti.

Not kağıdını kalemliğine koydu ve bir iki dakikanın geçmesini bekledi. Ardından tuvalete gitmek için izin aldı ve Tecchou'nun ofisine doğru yürümeye başladı.

Tecchou'ya eski kimya öğretmenleri olan Hirotsu'nun ofisi verilmişti. Hirotsu'nun ofisi ise okulun en üst katında, kullanılmayan boş sınıfların ve eski müdür ve müdür yardımcısı odalarının olduğu kattaydı.

Ofisin kapısını açarken koridorda eksik olan bir şeyi farketti.

Kameralar.

Kameralar Hirotsu varken de mi yoktu yoksa Tecchou geldikten sonra mı ortadan kaybolmuşlardı?

𝗌𝗈𝗎𝗍𝗁𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗁𝖾𝖾𝗅𝗌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin