Felix'ten
Sabah olmuştu ve ben uyanmıştım.Yatağimi toparlayıp aşağıya indim.Evde jimin yoktu.Büyük ihtimal işe gitmişti.Kahvaltı yaptım ve etrafı topladım.Koltuğa oturdup telefonuma bakmaya başladım.Jay'den mesaj geldi.
Jay
Yongbok yarım saat sonra sam ile size geliyoruz :)"Bu mesajı gördüğüm gibi gözlerim falçata gibi açıldı.Telefonu bırakıp ayağı kalktım ve çaresizce bir o yana bir bu yana gitmeye başladım.Jiminin gelmesine kaç saat kalmıştı kim bilir.Hemen jimini aradım.
"Jimin!"
"Efendim"
"Jimin hyunjin ve Jay yarım saat sonra bize geliyormuş!"
"Neee! Nasıl olabilir hyunjin seni fark ettimi"
"Sanırım öyle lütfen eve gel ben şimdi ne bok yicem"
"Tamam hemen geliyorum"
"Tamam lütfen hızlı ol"
Diyerek telefonu kapattım.Hyunjin'den
Felixin ölmediğini o parti sayesinde anlamıştım.Hem öldü diye bana yalan atılmıştı hemde Felixe 'bebek ölürse olucaklardan ben sorumlu değilim' diye bir kural koymuştum ve bebek ölmüştü.
Bu yüzden bir planım vardı.Bu yüzden Jay'e tüm olanları anlattım ve Felixe 'yongbok yarım saat sonra sam ile size geliyoruz'diye bir mesaj atmasını istedim ve attı.Felix'ten
Jiminle görüşmemizden 15 dakika sonra jimin geldi.
"Felix bak şimdi"
"Evet"
"Sen dışarı çık onlar geldiğinde ben arkadaşlarıyla dışarı çıktı diyim"
"İyi fikir"diyerek giyindim ve çantamı aldım.Tam kapıya doğru giderken zil çaldı.
"Ananı Felix sıçtık"
"Ben odama çıkıyorum "dedim ve odama çıktım.Odamdaki kocaman gardolaba girdim.Ve ayaklarımı kendime çektim.Konuştuklarını çok rahat duyabilcektim çünkü odam 2.katın merdivenin yanıydı.Ve jimin sonunda kapıyı açmıştı.
"Felix nerede?"Ananı o Felixmi dedi! İşte şimdi sıçtım..
"Felix mi ne saçmalıyorsun?"
"Ayyy arkadaşımın adı Felixtide onla karıştırdım Yongbok nerede?"
"O şuan evde değil arkadaşlarıyla gezmeye gitti"
"Tamam biz içeri geçelim"Jimin'den
Hep beraber içeri geçtik.Bense ayağa kalktım.
"Su istermisiniz?"
"Olur"
"Olur"Mutfağa gittim ve kapıyı kapattım.Telefonumu çıkartıp felixi aradım.Aslinda benim için onların su istemesi bahaneydi.Bir yandan suları doldururken bir yandanda Felix ile konuşuyordum.
"Felix"
"Efendim"
"Kaç oğlum"
"Ne?"
"Hyunjin senin adınla seni sordu yani senin ölmediğini biliyor"
"Nee işte şimdi sıçtım."
"Başka yere saklan"
"Nereye saklanıyım"
"Banyoya amk başka saklanacak yermi var"
"Tamam saklanıyorum"Felix'ten
Jiminle olan konuşmam bittikten sonra hıçkırmaya başladım.
"Hıck hıck"
Elim ile ağzımı kapattım.Hıçkırık yüzünden yakalanicaktım.Bir süre sonra hyunjinin sesini duydum.
"Jimin"
"Efendim"
"Tuvalet nerede"
"Üst katta en son oda"
Şükür benim olduğum banyoyu söylememişti bu katta 2 tane tuvalet var biri merdivenin yanında olan yani şuan benim olduğum biride koridorun en sonunda.
"Tamam teşekkürler ben bu tuvalete gidip geliyorum"
"Tamam"
Merdivenden çıkış seslerini duydum.Tam merdivenin yanından geçerken hıçkırdım.Ve tüm sesler kesildi.Sonra banyonun içine hyunjin girdi.Allahtan beni görmemişti çünkü ben Duşa kabininin içinde saklanmıştım."Felix?"Hiç bir ses vermedim.
"Ordasın biliyorum"diyerek duşa kabini açtı.Onu gördüğümde şoka uğradım.Çünkü çok değişmişti giyim tarzı bile.Şuan çok sexy gözüküyordu.
"Noldu"ayağa kalktım.
"Bana neden yalan söyledin"
"Sence neden olabilir acabaaa bana her gün şiddet uyguladın içinmi yoksa beni sabah akşam siktiğin için mi?Hangisini desem hiç bilemedim çünkü ikiside var!"
"Tamam ilk olarak bağırma olan herşeyden dolayı özür dilerim"
"Son pişmanlık işe yaramaz hyunjin."
"Çünkü..."Eli beline gitti.
"Welcome cehennem diye bilirsin baby"diyerek belinden bir kelepçe çıkardı ve kollarımı tuttu.Bense sadece çırpınıyordum.Jimin sesimi duyamazdi çünkü pislik herif kapıyı kitlemişti.
"Bırak Beni!"
"Hayır bu sefer olmaz :)"
"Bırak dedim Pislik herif!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kings | HyunLix
Novela Juvenil"bırak beni pislik herif babam bunu duyarsa bittin sen!" "Ay çok korktum babandan koskoca mafyayım ben be!Sadece şu kağıdı imzala" "İmzalamicam!" "Kes sesini!İmzalicaksın yoksa hiç iyi şeyler olmaz!" "T-tamam" Felix imzalar gibi yaptı.Hyunjin imzala...