-ˋˏ ༻✿༺ ˎˊ-
Unutmamak gerekiyorki burda yazdığım herşey benim kafamda kurduğum şeyler, sizin düşüncelerinizle uyuşmuyor olabilir.
❧Baharatlı şeyleri seviyor, Smiley ve angrynin yerindeyken herzaman Smiley'ın spesiyalını tercih ediyor.
❧Chifuyu genelde ödevlerine yardım ediyor fakar Baji bu durumda bile sızlanıp duruyor ve bir şey anlamadığını söyleyerek kaçmaya çalışıyor.
❧Birçok defa evden kaçıp dışarda boş boş dolaştı ve sonucunda annesinden bir güzel dayak yedi ama bunu yapmaktan vazgeçmiyor çünkü bunu özgürlük olarak görüyor.
❧Bir yerlere tırmanmayı seviyor, çocukken bu yüzden defalarca kolunu ve bacağını kırdı ama durdurulamaz bir çocuktu. Şimdi ise arada bir dağ tırmanışına gidiyor.
❧Adranalin aşığı olduğu için tehlikeli sporlara ilgisi var özellikle paraşütle atlamayı denemek istiyor ama hâlâ bunu yapacak fırsatı olmadı.
❧Sıkıldığında ya da daralmış hissettiğinde motor sürmeyi seviyor, öyle zamanlarda bir uçurum kenarına oturup biraz kafasını dinliyor.
❧Sokak hayvanlarının en büyük destekçilerinden biri, cebinde kalan son parayla mama alıp onları besliyor, kışın onları annesinden gizli eve sokup ısıtıyor ya da kartondan ev yapıyor, su kablarını tekmeleyen birini görürse hiç düşünmeden dalıyor.
❧Haraketli ve agresif kişiliği yüzünden başı fazlasıyla derde giriyor, annesi bu durumdan yoruldu ama bir yandan oğlu ile gurur duyuyor, onun özgürlüğe olan ilgisi hoşuna gidiyor.
❧Özgürlükten ve annesinden bahsetmişken. Bayan Ryoko Baji'yi olabildiğince özgür yetiştirdi ve onu hep destekledi tek sorunları Baji'nin derslere olan ilgisizliği.
❧Fazla fevri olduğu için sürekli Draken'den azar işitiyor ve bunun üstüne gidip gene fevri davranışlar sergiliyor...
❧Toman toplantılarına önem versede bazen geç kaldığı için yerine chifuyu katılıyor ve sonrasında ona olanları bildiriyor.
❧Chifuyu'nun romantizm içerikli mangalarını görünce nefessiz kalana kadar güldü ve ölümüne onunla dalga geçti. Ardından merak edip o da birkaç mangaya baktı ama savaş konulu olanlar kadar dikkatini çekmedi.
❧kitap okumayı sevmiyor daha doğrusu kitap okuyacak kadar sakin kalamıyor ama bazen, çok ama çok nadiren aksiyon ve macera konulu şeyleri okuyor. Onun yanı sıra çizgiroman ve savaş konulu mangalar okumayı seviyor.
❧Kazutora'yı görmeye sık sık gitmeye çalışıyor gidemediği zamanlarda ise ona mektup gönderiyor. Tabiki mektuplar yüzlerce yazım hatasıyla dolu olduğu için kazutora okumakta zorlanıyor.
❧Bajiden ağır sayısalcı vibe alıyorum.. Evet sözel becerisi berbat ama sayısal için aynı şeyi söyleyemeyiz.
❧Annesini üzmekten nefret ediyor ve onu üzdüğü zaman gönlünü almak için ona ordan burdan çiçek topluyor. Çiçek alabilir ama bunu yapmıyor...
❧Chifuyu ile Yaki soba'sını bölüştüğünden beri bunu alışkanlık haline getirdi, sadece Yakisobayı değil nerdeyse her yemeği yanındaysa onunla bölüşüyor.
❧Birkaç defa motor kazası geçirdi ama neyseki sadece birkaç kırık ya da sıyrıkla atlattı.
❧Erken yaşlarda evin erkeği olduğu için annesine birçok konuda yardımcı olmaya çalışıyor ve bu konularda gelişti.
❧Bir asalak gibi görünmesi onun zeki olduğu gerçeğini değiştirmiyor. İnsanları hızlı analiz eden bir yapısı var amaçlarını hızlıca çözüyor ama herşeyle kendi başına başa çıkmaya çalıştığı için tökezlediği zamanlar oluyor...
❧saçlarına fazlasıyla önem veriyor ve kimsenin dokunmasına izin vermiyor, saçları fazla yumuşak ve bu yüzden Draken ile Kazutora onunla uğraşıyor ama o bunun onu 'çekici' yapan bir özellik olduğunu söylüyor... Ya da onlara dalıyor, tabiki şakasına onlara ciddi anlamda zarar vermez.
❧Arkadaşları konusunda hassas, onları korumak için elinden geleni ardına koymuyor ama bu davranışı yüzünden birçok defa kendini ve annesini aksattı.
Kısacası Baji Eğlenceli ama bir o kadarda belalı birisi. Ayrıca ona saçları konusunda katılıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☘Tokyo Revengers Headcanon☘
AléatoireTokyo revengers Headcanonlardan oluşan bir kitap fakat tepki de yazabilirimm Umarım karakterleri düzgün yansıtabilirim iyi okumalar ♡