JUNGKOOK
Pencereden onu izliyordum. Pembe saçları gün ışığında parlıyorlardı. Her zamanki gibi çok güzel kombin yapmıştı. Aslında bakarsak çok sade bir kombindi ama onun giydiği her şey çok güzel duruyordu. Beyaz tişort ve bol pantolon.
Elinde bir çanta vardı. Siyah dı ve üzerinde bir gökkuşağı ile kelebek şeklinde bir rozet vardı. O çantayı hep yanında taşırdı ve doğrusu içinde ne olduğunu bilmiyorum. Kaç defa öğrenmeğe çalışmıştım ama her seferinde başarsız oldum. Neyse ki bir kelime ile mükemmeldir.
Onunla ilk okulda tanıştık ama pek normal konuşmuyorduk. Şuan ikimizde üniversitesitedeyiz ve bir şey değişmedi biz hala konuşmuyorduk. Sanırım hatta benim ismimi bile bilmiyor. Zaten çok arkadaşı olan birine benzemiyor. Ben ise tam tersi, etrafımda çok insan var.
Bir haftaya sevdiğim çocuğun, yani Kim Taehyung'un doğum günü. Ona her yıl aldığım gibi bu yılda hediye almayı düşünüyorum. Bu yıl ona daha özel bir hediye almak istiyorum. Çünkü bu defa hediyeni ona ben vericem. İlk defa onunla konuşucağım. Çok heyecanlıyım.
Taehyung'la benim ortak arkadaşımız var, Hoseok. Ve aldığım hediyyeleri o veriyordu Taehyung'a. Hoseok'un sevgilisi var, Minjae. Yakında düğünleri de olucak ve ben davetliyim. Eğer o zaman kadar Taehyung'la sevgili olursak düğüne birlikte gitmek istiyorum.
Zil çaldı, ders başlıyor. Taehyung'la ben yan sınıflarda okuyoruz. Onun sınıfına geçmek istiyorum ama geçemem çünkü sınıf öğretmenimiz benim annemdir. Babamla annem ben küçükken boşandı. Babamı pek hatırlamıyorum. Neden boşandılar bilmiyorum. Annemden bir kaç defa sormaya çalıştım ama söylemek istemiyordu.
---
Yoongi
Bu gün bara gelicekmisin?Jungkook
Bilmem kiYoongi
Hoseok'a söyledim seninkini de getirsinJungkook
Hep Tae'nin de orda olacağını söylüyorsun ama gelmiyor
NeyseYoongi
Bu defa kesin gelecekJungkook
Tamam---
Saat 10 oldu, açıkcası hiç gidecek halde değildim. Neyse ki yine de Tae için gideceğim.
*・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿
Bu benim ilk fic'im lütfen destek olurmusunuz🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taekook || mokita
Randomherkesin bildiği fakat kimsenin konuşmaya cesaret edemediği gerçek.