*Głęboki wdech i wydech*
Witam Was wszystkich po tak długim czasie.
Jak widzicie, nie było mnie tu przez bardzo długo i nie zmieni się to w najbliższej przyszłości.
Z tego powodu postanowiłam się z Wami pożegnać.
Dziękuję Wam bardzo za ten wspaniały czas, za wszystkie komentarze, gwiazdki i pomysły. Na prawdę, miło mi się pisało, wiedząc, że mam przy sobie taką wspaniałą grupę czytelników. Nigdy się na Was nie zawiodłam, wiele razy wywołaliście uśmiech na moich ustach, dzięki Waszym komentarzom, za co jestem bardzo wdzięczna.
Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi za złe tego, że kończę swoją działalność z tą "książką". Z powodu braku czasu, połączenia studiów i pracy, nie mam kiedy pisać, ani tworzyć. (geezz, brzmi jakbym była jakimś wielkim autorem haha)
Wracając...dziękuję za każdy rodzaj wsparcia, jaki od Was otrzymałam^^Mimo że kończę to dzieło, prywatne wiadomości są zawsze otwarte. Jeśli potrzebujecie jakiegoś wsparcia lub macie problem, piszcie śmiało. Pamiętajcie, że nie jesteście sami, nie znam Waszych sytuacji rodzinny czy przyjacielskich, ale zawsze znajdzie się jakiś obcy w Internecie, tak jak ja, który wysłucha, może pomoże. Nie bójcie się prosić o pomoc.
I to chyba wszystko.
Raz jeszcze dziękuję za bycie ze mną.
Mam nadzieję, że do zobaczenia^^
Z wyrazami szacunku,
Autorka
CZYTASZ
Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]
Fiksi PenggemarDziecko postanowiło napisać coś takiego. Zawsze otwarta na zamówienia, więc piszcie śmiało.