>>>Wooyoung<<<
"Terasının manzarası çok güzel."
Senin güzelliğinin yanında bir hiç bu manzara inan bana Yeosang. Kendine benim gözümden bakmanı isterdim.
"Benim manzaram kadar güzel olamaz."
Yeosang'ın bana dönmesi ile biraz afalladım. Acaba dediğimi duymuş muydu? Eğer ondan hoşlandığımı anlarsa gerçekten kendimi kötü hissederim. Sonuçta arkadaşız ve bir arkadaş diğerine duygularını itiraf edince... çok sıkıntı oluyor.
Doldurduğum içkilerden birini ona uzattım ve bir kaç paket atıştırmalıktan açtım.
"Ee, nasıl hissediyorsun?"
"Güzel, çok sakin ve huzur verici bir yer."
İnanır mısınız normalde evimi o kadar çok sevmem, çünkü hep bir eksiklik hissederim evde ama şu an hissetmiyorum.
"Peki sen? Bu evi alacak parayı nereden buldun? Yoksa... banka mı soydun?"
"Banka soymak acemilerin işidir, gerçek hırsızlar banka kurar."
"Güzel sözmüş."
"Söz benim değil ama kimin olduğunu da hatırlamıyorum."
Bu dediğime gülmüştü, gülüşü sahte değildi, gerçekten gülmüştü. Gülüşü içten ve samimiydi.
"Senin yazarlık işleri nasıl gidiyor?"
"Kötü."
"Neden ki, ne oldu?"
"İlham gelmiyor."
"Nasıl bir şey yazmayı düşünüyorsun?"
"Tam emin değilim, aşk ile ilgili yazmak isterdim ama Benim Yıldızım Mars'tan başka ilham gelmiyor. Belkide aşk hayatım olmadığı içindir. İnsan yaşamadığı duyguyu bilemez."
Ben sana yaşatabilirim istersen... Bunu söylerken yüzü düşmüştü. Acaba ona sevgili olmayı teklif etsem ne tepki verir? Eğer kötü tepki verirse ilham için falan derim.
"Ben sana yardımcı olabilirim bu konuda istersen Yeosang..."
"Nasıl yani?"
Anlamamış bir ifade ile bana bakıyordu, haklıydı da. Ne saçmalıyorum ki?
"Şey, yani... benimle sevgili olur musun?"
İçtiği içki yüzünden boğuluyordu. Kesinlikle yanlış anlamıştı, B planına geçmeliyim.
"Yani hikaye için, dediğin gibi yaşamadan bilemez insan, eğer yaşarsan daha iyi yazarsın. Hem bende senin gibi mükemmel bir yazara yardımcı olma konusunda onur duyarım."
"Bilemiyorum Wooyoung."
Düşünceli bir hali vardı. Yanlış anlamasını istemiyordum bu yüzden ona boşvermesini söylemeliydim, kibar bir şekilde...
"Öylesine söylemiştim, fazla takılmana gerek yok. İstemiyorsan yapmayız."
"Olabilir ama senin için sorun olmaz mı?"
"Hayır, neden olsun ki?"
"Bilmem, sevdiğin biri falan varsa..."
"Var ama bu konu sorun değil. Hem eğlenceli olmaz mıydı?"
"Evet olurdu..."
Yanına gittim ve yanındaki boşluğa oturdum.
"Ne yapıyorsun?"
"Sevgiliyiz artık, sence de yakın olmamız gerekmez mi?"
"B-bilmem."
İnsanlar neden kekeler. Kekeme oldukları için olabilir ama Yeosang kekeme değil. İnsanlar korktuklarında ya da aşık olduklarında kekelerler- Yeosang'ın aşık olma ihtimali yok bu yüzden benden korkuyor ve ben fazla hızlıyım. En iyisi yanından uzaklaşmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'ts You || Ateez Oneshot's
ФанфикGrup içi shipler (tüm shipler) ---☆--- İstek bölüm/konu/ship yazılır.