Not: Ekipteki diğer kişiler yok.
Seme: Emre Karaaslan
Uke: Hürkan Gügen___________________________
Hürkan Gügen tarafından
Yine bir gürültüyle uyanıyorum amına koyayım. Gözlerini açtığım da önümde Mentor'u yani Emre'yi gördüm.Mentor: "Hürkan, Hürkan, Hürkan..."
Hugola: "Ne var amına koyayım ya."
Mentor: "Lan uyan bi' içerik buldum."
Yorganı hafif açıp oturdum. Daha sonra gözlerimi ovalayıp Emre'ye baktım.
Hugola: "Tam rüya görüyordum amk ya."
Mentor: "lan sus kalk video çekicez."
Hugola: "Bu saatte olmak zorunda mı?"
Emre bana bir şey demedi ve kalktı daha sonra stüdyo odasına gitti.
Ben de yorganı kaldırıp kalktım ve odada olan lavaboya gittim, yüzümü yıkadım ve saçımı yaptım. Daha sonra üstümdeki pijamalarla Emre'nin yanına gittim.Boş olan koltuğa oturdum ve Emre hemen videoyu başlattı.
Hugola: "ee içerik ne?"
Mentor: "bana yapılan videoları izleyeceğiz."
Hugola: "LAN FİKRİMİ ÇALMIŞ."
Bir kaç tane video izledik bazıları güzel bazıları ise çok saçmaydı. Daha sonra bir video açmıştı ve Emre ile beni shipledikleri bir videoydu bu.
Emre gülmeye başladı ve Emre'ye baktım.Mentor: "Bu ne amına."
Hugola: "ayıp etme kardeşim."
Emre bir anlığına bana baktı ve sessizlik çöktü. Videoyu durdurdu ve bakmayı sürdürdü.
Hugola: "lan şaka yaptım olm."
Mentor: "Hürkan."
Hugola: "hm?"
Mentor: "bizi niye shipliyorlar amk."
Hugola: "ne bileyim ben."
Emre sanki ruhumun derinliklerine bakıyordu garip hissetmiştim. Derken Emre kalktı ve stüdyodan çıktı. Neden olduğunu bilmiyorum ama sanki bir anda umutsuzluğa kapılmıştı.
Kalktıp ve peşinden takip ettim. Odasına gitmişti, ben de içeri girip kapıyı kapattım.
Hugola: "Emre iyi misin? Bir anda ne oldu?"
Yatağında oturup bekliyordu. Ve bir anda ayağa kalktı. Gözlerimin içine baktı ve;
Mentor: "Hürkan artık dayanamıyorum."
Hugola: "Ne?"
Anlamamıştım o an ne olduğunu. Bir anda üzerime doğru yürümeye başladı. Bende geriye adım atıyordum ve yerim bitmişti, sırtımı duvara yaslamıştım. Ne yaptığını anlayamıyorum. Bana daha fazla yaklaştı ve iki eliyle iki bileğimi yakaladı. Daha sonra başımın üstüne duvara yasladı. O an içimde garip bir his vardı. Yoksa o? Benden.. hoşlanıyor muydu?
_________________________________
.
.
.
.
.
.
Bu bölüm çok kısa oldu ama diğer bölüm daha uzun olucak
Umarım okunurrrr