Σήμερα θα κάτσω σπίτι. Θέλω να είμαι μαζί του. Έμεινε σε μένα. Ήξερα τι θα γινόταν αλλά δεν με νοιάζει. Τον θέλω. Και αυτό δεν θα αλλάξει. Επειδή ήθελα να γίνω ομορφη για εκεινον ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από ρουχα έβαλα αυτά
Εβαλα άρωμα βανίλια και κατεβηκα κάτω. Εφτιαξα καφέδες και έβαλα μουσική. Ώσπου το άρωμα του μου έσπασε την μυτη
Jk: Γυναικαρα μου.
Hope: Δεν έχουμε παντρευτεί ακομα ρε μωρό μου.
Jk: Σου ειπα οτι σε λίγες μέρες θα παντρευτούμε. Όποτε να το συνηθίσεις.
Hope: Με ορεξούλες σηκώθηκες;
Jk: Μμμμ ναι. Φρόντισες εσύ γι αυτό με αυτό που φοράς.
Hope: Ξέρω τι θες.
Jk: Για πες μου.
Hope: Εμένα
Jk: Εσένα και μόνο εσένα. Θέλω σαν τρελός να σε ακουω να αναστενάζεις το όνομα μου.
Hope: Και εγώ θέλω να σε νιώσω μέσα μου.
Ανεβήκαμε πάνω και με κόλλησε με δυναμη στην πόρτα. Πρώτα με βασάνιζε με τα ρουχα. Έπιανε όπου έβρισκε ενώ ταυτόχρονα με φιλουσε στα χείλη, στο λαιμό και στο στέρνο. Είχα πισω το κεφάλι μου και αφέθηκα στα φιλιά του. Με έριξε στο κρεβάτι και ανέβηκε πανω μου. Μου έβγαλε τα ρουχα και τα εσώρουχα και σαν θέα είχε το κορμί μου. Και εγώ το δικό του με τους κοιλιακούς να κάνουν την εμφάνιση τους. Ξεκίνησε να με φιλάει παντου ενώ ταυτόχρονα έπαιζε με την ήδη υγρή περιοχή μου. Αφού έφτασε εκεί ξεκίνησε τα δικά του. Είχα γαντζωσει τα σεντόνια ενώ είχα πισω το κεφάλι μου και αναστεναζα το όνομα του. Αφού τελείωσε ξεκίνησα τα δικά μου κόλπα. Ανέβηκα πανω του και αρχισα τα ίδια. Ξεκίνησα να τον φιλάω στα χείλη, στο λαιμό και στους γαμάτους κοιλιακούς του. Είχε πισω το κεφάλι του και αναστεναζε συνέχεια το όνομα μου. Με είχε πεθάνει. Νόμιζα ότι θα τελείωνα πριν καν αρχίσουμε. Συνέχιζα να τον φιλάω παντου ενώ ταυτόχρονα έπαιζα με το σημείο του σε άσχημο βαθμό. Όταν έφτασα εκεί ξεκίνησα τα δικά μου. Όλη την ώρα άκουγα που έλεγε το όνομα μου μέσα από τους αναστεναγμούς του. Με είχε πεθάνει στα αλήθεια. Όταν τελείωσα με μια απότομη κίνηση βρέθηκε από πανω μου. Ενώ με φιλουσε και με χουφτωνε όπου έβρισκε μπήκε μέσα μου πρώτα με αργές κινήσεις έτσι γιατί ήθελε να με αποτελειώσει και μετά αυξησε ταχύτητα. Είχαμε και οι 2 μας πισω το κεφάλι και αναστεναζαμε τα ονόματα του άλλου. Τελειώσαμε ταυτόχρονα . Παίζει να μας άκουσαν φουλ. Σκέπασε τα κορμιά μας με το σεντόνι και καθίσαμε αγκαλιά.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τα λέμε στο επόμενο💜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ESTÁS LEYENDO
~ My Sexy Boss ~🔥
Historia CortaΜε λένε Hope και είμαι 23. Είμαι επαγγελματίας μοντέλο. Μένω μόνιμα στη Σεουλ. Οι γονείς μου μένουν στο δικό τους σπίτι και εγώ έχω το δικό μου. Τι θα γίνει στην πορεία; Όλα θα τα μάθετε στην ώρα τους!