Evett, herkese merhaba.
Öncelikle senaryonun takip edilip sevilmesi beni çok aşırı mutlu eden bir durum, gerçekten herkese sonsuz teşekkür ederim. Eleştiriler yapmanız da benim için çok önemli çünkü beni yönlendiren şeylerden birisi de eleştirileriniz.
Buraya bu senaryoyu beklediğinizi bilerek, yeni bölümü-bölümleri hemen atmamı istediğinizi bilerek bir açıklama yapma ihtiyacıyla geldim. Bir süredir uzun aralıklarla yeni bölümler geliyor amaaaa niye? Çünkü yeni bir 'SADGÜL' senaryomuz hazırlanıyor. 'Yeni Hayat' adlı senaryo benim içime aşırı sinen bir senaryo oldu (birkaç yer dışında), yani genel olarak memnunum ve bir süre daha en azından final yapmayı düşünmüyorum(umarım aynı fikirdeyizdir), iki sadgül senaryosunu aynı anda sunabilmek için de yeni senaryoda biraz ilerlemek istiyorum açıkçası bu yüzden de yeni senaryoya yoğunlaşmış bulunmaktayım. Ama hiçbir kaygınız olmasın ki bir-iki hafta içerisinde sistemi rayına oturtup düzenli aralıklarla senaryo paylaşmaya devam edeceğim.
Yeni senaryoda sizce neler olsunn, ben açıkçası bu sefer biraz farklı bir ortam ve meslek tercihi yaptım, yine tabi ki silahlar, bombalar, uçan kaçanlar var ama mekanımız bir tık farklı. Yine komik bir sürü sahnemiz var ama aksiyon kısmı 'Yeni Hayat'a göre biraz daha fazla. Bakalım nasıl bir süreç bekliyor bizi, ben açıkçası umutluyum. Temmuzdan sonra yazma işlerine daha çok zaman ayırabileceğim için daha çok bölüm ve hatta belki de daha çok farklı senaryo gelebilir. Bu yüzden beklemede kalmaya devam ediyoruzzzz.
Herkese sonsuz teşekkür, sevgiler, saygılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
ActionSadgül'ün hayatına farklı bir pencereden bakacağımız bir hikaye olacak...