Neden doktor hanım sebebi neymiş dediğinde doktor nazlı'ya bakarak çünkü bebekler ikiz ve senin bünyen bunu kaldırmıyor senin iyi beslenmen gerekirken galiba sen beslenemiyorsun hızlı doktora bakarak hiçbir şey yemiyorum ki midem her şeyi çıkarıyor tekrar ve canım hiçbir şey istemiyor dediğinde doktor nazlı'ya bakarak sana ilaç yazacağım senin bu durumun 4 aya kadar devam edecek o ilaçlar vücudundaki eksik olan vitamini tamamlayacak ve sen de kendine daha iyi bakmak zorunda sen yaşının küçük olmasından iki bebeği taşımak biraz zor gelecek sana seni büyük bir süreç bekliyor demiştik ama bu kadar büyük olacağına tahmin etmemiştim tekrar geçmiş olsun artık kontroller ayda bir kere olacak gelecek aya kadar inşallah bir sıkıntı olmaz eğer olursa da direkt bana geliyorsunuz ve kendinize çok dikkat edin iyi günler diyerek içeriden çıkıp giden doktorun ardından Ayşe hanım nazlı'yı giydirip onunla birlikte odadan çıkıp arabaya binip dağ evine doğru yola çıktılar Ayşe hanım nazlı'ya her baktığında özoliyirdi çünkü o bir yetimdi anne babası olmayan genç bir kızdı eğer daha önce bir bilgisi olsaydı asla buna izin vermez onca paraya ihtiyacı olan kadınlar varken neden bunu nazlı'ya yaptırırdı ki bunu asla yapmazdı onu da evine getirdiğinde o da sana götürüp üzerine örterek uyumasını sağladıktan sonra aşağı inerek cemile'ye bakıp ona çok dikkat etmen gerekiyor çünkü o ikiz bebek taşıyor belki yaşı küçük bedeni bunu kaldırmıyor gerekirse gecenin yarısı da olsa beni ara lütfen ona dikkat et dedikten sonra evden çıkarak kendi evine doğru yola çıkan Ayşe hanım eve vardığında herkes daha yeni kalkmış da diri bir nefes alarak herkese bakarak günaydın dediğinde Kenan bebeğin durumu nasıl dediğinde Aras direk annesine bakıp Bir şey mi oldu dediğinde Ayşe hanım gözlerini canan'dan almadan konuşmaya başladı taşıyıcı anne çok kötüydü son bir aydır çok kötü durumda sürekli her yediğini kusuyor baş dönmeleri çoğalmış bugün doktora götürdüğümde bunun sebebini öğrendik bebekler ikiz ve kadının bünyesi yetmiyor o yüzden çok yıpranıyor diyerek gözlerini özellikle canan'ın gözlerine dikerek onu konuştuğunda Canan başını yere eğdikten sonra tekrar başını kaldırıp kayınvalidesine bakarak sonuç olarak para için yapıyor burada oturup onun için üzülecek değilim dedikten sonra çalışanlara bakarak kahvaltı hazır mı dediğinde Ayşe hanım arasa bakarak.
Bebekler ikiz ve bu yüzden yıpranıyor oğlum şu anda bebeklerin durumu iyi sıkıntı yok ben zaten ilgileniyorum sen hiç merak etme dediğinde Aras gözlerini annesine dikerek yarından itibaren sen o kadının evini ve yerini bana göstereceksin bebeğim ne ilgilenmek benim de hakkım dediğinde canım kocasına bakarak sen bana söz verdin dediğinde Aras sesini yükselterek karısına bakıp o çocuk benim de çocuğum hayatım boyunca dünyada en çok istediğim şey şu anda gerçekleşmişken o çocukların elimden kayıp gitmesini asla izin vermem karşıma sen bile diksen buna engel olmayacaksın tekrar annesine bakarak yarın seninle birlikte oraya gideceğiz dediğinde annesi başına iki kere sallayarak hayır oğlum senin de verdiği sözleri tutman gerektiğini bilmen gerekiyor ve o kızdan ben çok iyi bir şekilde ilgileniyorum herhangi bir kötü bir şey olursa seni haberdar ederim Aras bütün ciddiyetinde annesine bakarak ben sana söyleyeceklerimi söyledim gerisi sende diyerek arkasını dönüp gittiğinde Canan kayınvalidesine bakarak bunu asla izin verme böyle bir şey olursa eğer o bebeği nasıl ona taşıt duruyorsa düşürmesini de çok iyi bilirim dediğinde Ayşe hanım canan'a bakarak sen kafayı yemişsin Allah korusun öyle bir şey olsa o kızın hayatı mahvolur belki de hiç yaşayamaz bunun farkında değil misin sen burada bu ihtişamı hayatı yaşarken o zavallı kız nelerle çabalaşıyor baş etmek zorunda kalıyor bunun farkında mısın gerçekten sana acıyorum sen bu kadar mı ben ciddinde bilmiyordum bu sabah sen onun rengini görseydin onun halini görseydin belki bu kadar güzel bir şekilde konuşmazdın para diyorsun ya gerçekten paranın kölesi olan sensin o değil dedikten sonra arkasını dönüp oğluna doğru yürümeye başladı çünkü onu görmesini o da istemiyordu oğlunun yanına vardığında çatı katta durup dışarıya bakan oğlunun omuzuna elini koyarak olmaz oğlum seni o kadınla görüştüremem dediğinde Aras öfke ile annesine bakarak çocuklarımla bağdaş kurmak unla ilgilenmek istiyorum kadınla değil kendi çocuklarımla ilgilenmek istiyorum bu benim en doğal hakkım dediğinde kadın baktı ki oğluyla baş edemeyecek ona bakarak oğlum kadın istemiyor kimseyle konuşup kimseyle bu konuyu tartışmak istemiyor o yüzden lütfen şimdilik biraz kendini o konulardan uzak tut gerekirse ben seni kendi elimle oraya götürüp onunla tanıştırırım ama şimdi değil dediği de oğlu ayağa kalkıp annesine öfkeyle bakarak o çocuklara ve o kadına bir şey olursa o zaman bedelini hepinizi ödeyeceksiniz oğlu bayağı annesinden uzun olduğu için annesi başını kaldırıp oğluna bakarak merak etme hiçbir şey olmayacak diyerek arkasını dönüp gittiğinde canın kocasına doğru yaklaşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
Mystery / ThrillerÇocuğu olmadığı için bencilce davranıp Kendi yeğenine taşıyıcı annelik yaptıran bir halanın hikayesi ama hikaye bambaşka bir yöne dönecek yasak bir aşk olacak bu hikayenin sonunda ♥️♥️