Yazarın ağzından.
Aras artık her şeyi öğrenmişti ve karısından saklıyordu öğrendiklerini o günden sonra nazlı'yla yakinen ilgilenmeye başlamıştı eve döndüğünde her şeyin normalmiş gibi davranıyordu
Bugün işini erken bitiren Aras arabasını atladığı gibi nazlı'nın bulunduğu eve gitmek için yola çıkmıştı aldığı meyveleri nazlı'ya götürmek için eve vardığında kapıyı açarak arabasından inip kapıdaki korumalara bakarak arabanın arka tarafındaki meyveleri içeri taşıyın dedikten sonra hızlı bir şekilde içeriye girerek bir an önce nazlı'yı görmek istiyordu nazlı'yı oturma odasına bulmayınca yukarı kata hızla çıkarak yatak odasının kapısının açık olduğunu görünce sessiz bir şekilde içeriye girdiğinden Nazlı derin bir uykudaydı önce yanına yaklaşarak yan tarafında bulunan kanepeye oturarak nazlı'yı izlemeye başladı.
Gözleri böyle büyük güzelliğe alışkın değildi peri kızı gibi görünüyordu kömür karısı saçları beyaz teni göğüs dekoltesinin açık olduğu bölüme bakarak onu izledi izlerken elini kalbinin üzerine koyan Aras bu manzaraya nasıl dayanabilirdi ki usulen yanına yaklaşıp elini hafif saçların üzerine koyup bir tutam alıp burnuna götürüp kokusunu içine çektiğinde derin bir nefes alarak ayağa kalkarak pencereye doğru yaklaştı neden bunun yaptığının farkında bile değildi kendince Savaş veriyordu içinde bunu yapmamalıydı bu ona yasaktı çünkü naz onun karısının yeğeniydi.
Tekrar arkasını dönüp nazlı'ya baktığında bu manzaraya ne kadar dayanabilirdi ki hiçbir erkeğin dayanamayacağı bir manzaraydı hızlı bir şekilde odadan çıkıp aşağı doğru yönlendi çünkü daha fazla burada duramazdı kendine hakim olmayabilirdi mutfağa geçtiğinde cemile'nin yemek yaptığını görünce Nazlı yemek yedi mi diye sorduğunda Cemile başını kaldırıp Aras bey biliyorsun ki Nazlı yemek yiyemiyor sadece meyve suyu içiyor Aras sandalyeye geçip peki bu daha ne kadar devam edecek Cemile arasa bakarak bilmiyorum Aras bey en son dün Ayşe hanım onu doktora götürdüğünde artık bebekler 5 ayına girdiği için yavaş yavaş mide bulantısının geçmesi gerektiğini söylemişlerdi ama sabah kahvaltısını etti.
İlk defa bugün benden yumurtalı omlet istedi az da olsa yemeye çabaladı ve yediğini çıkarmadı Aras daha çok şey sormak istiyordu ama cemile'nin ona şüpheyle baktığını zaten farkındaydı ayağa kalkarak ben yukarıdaki odadayım biraz dinleneceğim dediğinde Cemile hiçbir şey söylemeden tekrar işine devam etti Aras yukarı misafir odasına geçerek biraz dinlenmek istediği için bugün zaten eve haber vermişti iş toplantısı olduğunu bu gece gitmeyeceğini haber verdiği için rahattı içi.
Odaya girer girmez üzerini değiştirip eşofman takımını giyerek yatağına geçip derin bir uykuya Dalan Aras belli bir zaman sonra uyandığında havanın yavaş yavaş karardığını gören Aras banyoya geçip elini yüzünü yıkayarak odaya girdikten sonra kapıyı hızlı bir şekilde açıp dışarı çıktı nazlı'nın odasının kapısından tam geçeceği sıra odanın kapısı açık olduğunu gören aras tekrar sessiz bir şekilde içeriye girdiğinde nazlı'nın halen uyuduğunu görünce tebessümle yanına yaklaşıp tepesinden durup izlemeye başladı hafif eğilip dizlerine kırarak yüzüne daha çok yaklaşıp kendine daha fazla engel olmayıp dudaklarını alnına bastırıp minik bir öpücük aldıktan sonra ayağa dikilip nazlı'nın kıpırdandığını görünce arkasını dönüp pencereye doğru yaklaşarak dışarıyı izlemeye başladı Nazlı hafif esneyerek ellerini yukarıya doğru kaldırıp vücudunu germeye çalıştığında gözleri pencerede durup dışarıyı izleyen arası görünce hızlı bir şekilde toparlanıp üzerindeki gecelik bayağı açık olduğu için elini göğüs kafesine koyup kapatarak Aras bey sizin burada ne işiniz var diyerek hafif sesinin yükseldiğini fark edince ses tonunu düşürerek Aras bey siz neden odaya girdiniz ki dediğinde Aras ona bakarak tebessümle odanın kapısı açıktı uyuduğunu görünce dışarıyı izlemek istedim kusura bakmayın rahatsız ettim seni.
Kekeler gibi konuşan naz yok Aras bey sadece üzerim müsait değildi kusura bakmayın sesimi yükselttim diyerek ayağı hafif kalktığında eli halen göğüs dekoltesinin üzerindeydi artık nutku tutulmuş bir şekilde ona bakan Aras söyleyecek hiçbir kelime bulamıyordu geceliği dizlerinin bayağı üstündeydi sütün bacakları gören Aras derin bir nefes alıp yutkunarak siz kusura bakmayın içeriye girdiğim için.
Hızlı bir şekilde davranan Nazlı hızlı bir şekilde elbise dolabında aldığı 2 parça elbise ile banyonun kapısını açıp içeriye girdi Aras gözleri banyonun kapısında nefesi kesilmiş bir şekilde bakıyordu sanki dünya Durmuş gibiydi sanki kalbi hiç yokmuş gibiydi derin bir nefes alarak kendine gelip o neydi diye kendi kendine konuşmaya başladı ben şimdiye kadar yaşamıyor muydum hiç bu duyguları hissetmedimse eğer demek ki ben dünyada bugüne kadar hiç yaşamamışım diye kendince konuştuktan sonra tekrar kendini toparlayıp kanepenin üzerinde oturduğunda nazlı'nın üzerine giyinerek banyodan çıktığını gören Aras saçlarını toparlamaya çalışan Nazlı gebe olduğu için zorlandığını gören Aras hızla yanına yaklaşıp elindeki lastiği alıp onu aynanın önündeki sandalyeye oturtup saçlarını eline alarak ailenin önündeki tarağı alıp yumuşak bir şekilde tarayıp aynada bir anda da nazlı'ya bakıyordu Nazlı üzerindeki şok'un etkisiyle gözleri aynada takılı kalmıştı saçını tarayan Aras yumuşak bir şekilde saçlarını bağlayıp sonra kömür karası saçlarını omuzundan doğru bırakarak boşta kalan ensesini görünce kendine hakim olamayıp dudaklarını bastırdığında Nazlı gözleri kocaman olmuş bir şekilde arasa hızla bakıp ne yapıyorsunuz Aras bey dedikten sonra ayağa kalkıp ona döndüğünde Aras kusura bakmayın anlık bir hareketti dedikten sonra hızlı bir şekilde odadan çıkıp aşağı doğru inmişti şok'un etkisiyle kalan Nazlı odada dona kalmıştı çünkü bu hareketi ondan beklemiyordu bu olmamalıydı diye kendince konuşan Nazlı elini kalbinin üzerine koyduğunda deli gibi atan kalbinin anlamını bir türlü bulamıyordu korkuyor muydu evet evet diye kendi kendine konuşmaya başladı korkuyorum bu adam çok ürkütücü dedikten sonra o da merdivenden aşağı inerek mutfağa geçeceği sıra arasın salonda oturduğunu gören Nazlı başını eğerek mutfağa geçti yüzüne bakacak yüzü yoktu sanki hata yapmış gibiydi hatayı yapan arastı ama utanların nazlıydı.
Yemek masasını hazırlayan Cemile Aras bey masa hazır dediğinden Nazlı yüzünü cemile'ye çevirere turşu var mı Cemile tebessümle ona bakıp evet şalgam da var istersen ondan da katabilirim başını iki yana sallayarak hayır turşu istiyorum ne yemek yapmışsın dediğinde Cemile tebessümle ona bakıp dün televizyonda görmüştün ya spagetti makarna yaptım eğer yemek istersen turşuyla çok güzel gider Nazlı başını sallayarak onu onaylayıp mutfak masasına geçip oturduğunda cemile'ye bakarak sen de otursana karşımda Cemile başını iki yana sallayarak hayır Aras bey'e gelecek şimdi onun yanında oturup yemek yiyemem buna sinirlenen Nazlı bu evde sen ve ben yaşıyoruz unutma .
Kim gelirse gelsin onlar bize uyum sağlamak zorunda biz onlara değil şimdi geç karşımda otur dediğinde Cemile tebessüm ederek nazlı'nın yanındaki sandalyeye çekip oturduğunda Aras mutfak kapısından içeriye girerek tam nazlı'nın karşısındaki sandalyeye geçip oturduğunda Nazlı yüzünü hiçbir şekilde kaldırıp arasa bakmamıştı çünkü utanıyordu halen içeride yaşadığı şey onun için sanki Büyük bir suç işlemiş gibiydi Aras nazlı'ya bakarak şimdi Miden nasıl biraz daha iyi misin dediğinde Nazlı başına kaldırmadan eskiye göre daha iyiyim Aras bey.
Aras yemeğini yerken onun neden yüzünü kaldırıp bakmadığını biliyordu ama deli gibi istiyordu ona bakmasını adeta bakması için sürekli konuşuyordu hiçbir şekilde yüzünü kaldırıp ona bakmayan nazlı'ya bakan Cemile merak etmişti neden Nazlı Aras Bey'in yüzüne bakmıyor diye Aras aldığı son lokma ile peçeteyi alıp dudaklarını sildikten sonra nazlı'ya baktığında dudağının kenarında duran ekmek kırıntısını gören Aras nazlı'ya bakarak dudağın kenarında ekmek kırıntısı var dediğinde Nazlı elini dudağının kenarına atarak temizlemeye çalıştığında ekmek kırıntısının halen orada durduğunu gören aras daha fazla kendine hakim olmayarak peçeteyi alıp elini nazlının çenesine koyup dudağını sildiğinde o manzarayı gören Cemile nutku tutulmuş bir şekilde ikisine bakıyordu Nazlı arasın onun dudağını sildiği için verdiği şokla halen dona kalmış bir şekilde ara sabahlıyordu.
Kekeler gibi konuşmaya başlayan Aras bey ben silerim diyerek elini peçeteye uzattığında arasın parmağının nazlı'nın yanağını okşadığını gören Cemile gözleri kocaman olmuş bir şekilde arasa bakıyordu şu anda sanki dünya Durmuş gibiydi sadece ikisi var gibiydi Aras hiç kimseyi fark etmeyecek şekilde nazlı'nın gözlerinin içine bakıyordu masmavi gözleri adeta onu dünyadan koparmış bir şekildeydi.
Sizce bu normal mi
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
Misteri / ThrillerÇocuğu olmadığı için bencilce davranıp Kendi yeğenine taşıyıcı annelik yaptıran bir halanın hikayesi ama hikaye bambaşka bir yöne dönecek yasak bir aşk olacak bu hikayenin sonunda ♥️♥️