Părinţii mei adoptivi...

31 5 0
                                    

Rude și Andrew erau super grijulii cu mine la inceput,erau părinţii perfecti.......dar de la atâta perfecţiune mi-e mi se facea rău...ei aşteptau ca eu să fiu perfectă ca și ei...după ce părinţii mei naturali au murit Rude ma luat la ea.....și mi-a oferit orice am avut nevoie(mă refer la nevoile materiale)....dar nevoile sufletesti nu existau pentru ei,niciodată nu mi-au spus bravo ci doar"poti mai mult,nu te limita doar la atât" aceste erau cuvintele care le auzeam mereu și in ori ce împrejurare. Dar de ce să vă spun că au fost răi și nu le-a păsat de sentimentele mele....ei bine nu au fost,tot ce au făcut ei pentru mine m-au ajutat la un moment dat și pentru asta le multumesc.Totul a mers bine până când am implinit eu minunata vârstă de 17 ani.....de atunci am inceput să le fac probleme și ei m-au îndepărtat incet incet....și nu probleme din acelea grave cum ar fi scandal sau mai stiu eu ce.....ci probleme minuscule care alti părinti le-ar fi trecut cu vederea,dar la ei acest lucru nu se permitea,nu aveam voie să le știrbesc autoritatea și frumoasa lor fațadă de familie perfectă.Primii mei ani din viață i-am trăit împreună cu ei in USA.(America). Acolo am stat 9ani de zile...apoi nu stiu din ce motiv au hotărât să venim in România..ei si-au deschis in țară un lanț de hoteluri care și in momentul asta merg foarte bine. Ei fiind acum unii din cei mai bogaţii oameni din România. Și cum vă spuneam toate schimbările au inceput imediat după ce eu am implinit 17 ani........intr-o noapte de Mai când am fost contactată de un băiat,și acum să revenim la acea noapte.....telefonul meu incepe să bâzâie(primesc un mesaj)

N*-Hey...salut păpuşă!

Stiu ca e putin dar astăzi nu mai am timp să scriu........lăsati un comentariu vă rog și spunetimi dacă va plăcut ceva......multumesc!

La media sunt Rue si Andrew.

Eva...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum