Cuvânt înainte

117 21 6
                                    

Bun venit tuturor în lumea noilor povești pe care urmează să le scriu! Am vrut să fac această introducere pentru a vă aduce la cunoștință următoarele aspecte legate de această poveste: este structurată pe mai multe planuri narative ( trecut/ prezent), trecutul fiind prezentat la persoana a treia, iar prezentul la persoana întâi. Povestea are la bază genurile: ficțiune istorică, romance și fantezie. Pentru a scrie această poveste m-am inspirat de la una dintre scriitoarele mele preferate, întrucât mi-a plăcut mult împletirea a două planuri narative, mai exact trecut și prezent. Din punctul meu de vedere este o carte care este foarte posibil să nu fie pe placul tuturor, dar căreia ar merita să îi acordați măcar o șansă. Am ales să experimentez cu mai multe genuri literare și îmi doresc să știu părerea voastră sinceră despre rezultatul final. Este pentru prima oară când ies din zona mea de confort și încep să scriu o carte și la persoana a treia.

Fără alte cuvinte, vă urez lectură plăcută și puteți să vă lăsați oricând părerea voastră sinceră în comentarii pentru că m-ar ajuta enorm să mă perfecționez. Vă mulțumesc pentru atenție și stați pe fază pentru alte idei noi pe care sunt pe cale să le explorez și postez.

The curse of loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum