BTS MAFYA ABİLERİM 44.BÖLÜM

78 17 18
                                    

~Yazım hatam varsa özür dilerim

Soo-jin'den

2.dersten çıkmaya son 3 dakika kalmıştı . Şuan teneffüs olması için saniyeler sayıyorum . Çünkü hemen bu lanet olası sınıftan çıkıp bahçeye çıkmak istiyordum. I.n ile konuşmak istiyordum. Hyunjin'nin benimle arkadaş olmasına fazla bozulmuştu anlaşılan . Ne yani onun arkadaşları ola bilir benim olamaz mı ? Öyle bir dünya yok bir kere . Ve evet sonunda teneffüs . Zil çaldığı an hoca kitaplarını toplayıp sınıftan çıktı . O çıktığı an ben ayağa kalkıp derin bir iç çektim. Kitaplarımı çantaya koyma zahmetine girmeden I.n'e seslendim ve kolundan tutarak kaldırmaya çalıştım.

Soo-jin:
I.n hadi kalk bahçeye gidelim ya acil hava almam lazım-

Hae:
I.n biz bahçeye çıkıyoruz geliyor musun ?

Soo-jin:
Hayır gelmiyor çünkü benimle geliyor .

Hae:
Yalnız ben I.n'e sorduğumu hatırlıyorum .

Soo-jin:
Ha I.n ha ben ne farkı var ?

Hae:
Çok farkı var . Birincisi biz I.n ile arkadaşız seninle değil .

Soo-jin:
Yalnız I.n beni tek bırakmaz Canım .

Hae:
I.n geliyor musun ?

Hyunjin:
Soo-jin bahçeye çıkalım mı-

I.n:
Hayır gelmiyorum ben kardeşimle TEK gideceğim .

Hae:
Aman ne haliniz varsa görün be ama bunu senin yanına bırakmayacağım .

Soo-jin:
Bekleriz . Güle güle~ e hadi I.n bizde çıkalım . Gel Hyunjin sende .

I.n :
O niye geliyor ya ben kardeşimle Tek gideceğim .

Soo-jin:
I.n yapma böyle o benim arkadaşım .

I.n:
Onlarda benim arkadaşlarım Soo-jin o zaman onlarda gelseydi . Yürü Soo-jin gidiyoruz .

Bir şey söylememe izin vermeden kolumdan tutup beni hızla bahçeye sürüklemişdi . Bahçeye çıktığımızda bahçedeki boş banklardan birine oturduk . Bir kaç dakika hiç bir şey konuşmadık sonra bu sessizliği ben bozdum.

Soo-jin:
Neden beni bu kadar kıskanıyorsun ?

I.n:
Kıskanmıyorum .

Soo-jin:
Yalan söyleme I.n kıskanıyorsun işte .

I.n:
Tamam kıskanıyorum ama bu benim en doğal hakkım .

Soo-jin:
Benim arkadaşım olamaz mı senden başka ?

I.n:
Olamaz Soo-jin . Ben seni kimseyle paylaşmak istemiyorum anlıyor musun ?

Soo-jin:
O zaman sende o kızla konuşmayacaksın hatta benden başka kimseyle konuşmayacaksın .

I.n:
Tamam bana uyar .

Soo-jin:
Tamam o zaman bana da uyar .

Diyip etrafa bakmaya başladım . I.n ise bana bakıyordu . Etrafa göz gezdirirken Hyunjin'i gördüm . Yine bir şeyler çiziyor ara sıra da bana bakıyordu . Yalan yok çocuk baya tatlı ama işte I.n ile aramızda olan bu konuşmadan sonra onunla konuşamazdım . Birden bana bakıp gülümseyince bende ona karşı gülümsedim birden I.n konuşmaya başladı .

BTS( YN) MAFYA ABİLERİM-3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin