HER ŞEY O GÜN BAŞLAMIŞTI

239 12 6
                                    

Işık:
O gün kocamla o gereksiz için yine kavga etmiştik.Bu gece oturup düşünme fırsatım oldu acaba o mesaja cevap vererek yanlış bişey mi yapmıştım.Ama bugün bu olayı noktalıyorum. Bugün o depoya gidicem . Artık kafamda gitme kararı netleşti . Bu kararı netleştirmenin rahatlığıyla sessizce Hakan' a gözükmeden bir not yazıp evden çıktım . Arabama binip kalbim ağzımda bir şekilde arabayı depoya doğru sürmeye başladım . Depoya ulaştığımda depoda hiç kimse yoktu . Depoda etrafa göz gezdirirken bir kapı fark ettim . Kapıyı açtığımda...
HAKAN:
Kızımın ağlama sesiyle birlikte uyandım . Işığın yanımda olmadığını fark ettim . Hemen yataktan kalkıp kızımın odasına gittim . Kızımın aç olduğunu fark ettim . Bir farklılık olduğunu anladım.Işığı evde aramaya başladım. Masanın üzerinde bir not gördüm. " Biliyorum bana kızacaksın ama biraz olsun beni anlamaya çalış .Kızımın hayatı için her şeyi yaparım. " Işık yazıyodu. Işık kesin o adamla buluşmaya gitmişti neyseki Işığın arabasına sinyal verdi taktırmıştım . Nerde olduğunu hemen öğrendim. Adamlarımla birlikte Şile yolundaki eski depoya doğru yola çıktım . Depoya gittiğimde etrafta ölüm sessizliği vardı. Depodaki kapıyı gördüm. Hemen kapının yanına koştum kapıyı açtığımda odada kimse yoktu. Tam o sırada telefonuma bir mesaj geldi. "Bebekleri sahilde seni bir sürpriz bekliyor."mesajı okuyup Arabama bindim . Kumsala ulaşmak baya uzun sürdü . Kumsala gittiğimde Işığın cansız bedeni kuşların arasında yatıyordu. Hemen yanına koştum . Elinde bir not vardı . " Yıllar önce onu benden almıştın. Bende şimdi onu senden alıyorum. " Bu notu okuduğumda ben eşimin intikamını alana kadar kızım Esilanın bunlardan haberi olmamasını sağlıycağıma ve onu bu işlerden uzak tutacağıma kendi kendime söz verdim.

İKİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin